Pramenovi, šišanje, preljev, hranjiva maska i masaža vlasišta za 115kn u salonu Gracia

Za predivnu, meku i bujnu kosu kakvu svi želimo :)

Pramenovi, šišanje, preljev, maska i masaža vlasišta

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 52
5 zvjezdica: 30
4 zvjezdice: 11
3 zvjezdice: 5
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih (6) »

	            
Pramenovi, šišanje, preljev, maska i masaža vlasišta
Pramenovi, šišanje, preljev, maska i masaža vlasišta - slika 9
Pramenovi, šišanje, preljev, maska i masaža vlasišta - slika 9
Pramenovi, šišanje, preljev, maska i masaža vlasišta - slika 9
Pramenovi, šišanje, preljev, maska i masaža vlasišta - slika 9
Pramenovi, šišanje, preljev, maska i masaža vlasišta - slika 9
Pramenovi, šišanje, preljev, maska i masaža vlasišta - slika 9
Pramenovi, šišanje, preljev, maska i masaža vlasišta - slika 9
Pramenovi, šišanje, preljev, maska i masaža vlasišta - slika 9
Pramenovi, šišanje, preljev, maska i masaža vlasišta - slika 9
Pramenovi, šišanje, preljev, maska i masaža vlasišta - slika 9
-66%
340kn
115kn
Cijena uključuje PDV
340kn
115kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 30

Ponuda je vremenski i količinski ograničena!

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje pramenove, šišanje, hranjivu masku, preljev i masažu vlasišta
  • Kupnjom ove ponude ostvarujete 50% popusta na jedan sljedeći tretman u salonu
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Radno vrijeme:
    radni dan: 08h - 20h
    sub: 08h - 15h
  • Rezervaciju je potrebno izvršiti najkasnije do 14.6.
  • Ponuda dana nakon navedenog roka na odgovara za neuspješne rezervacije
  • Uslugu možete iskoristiti do 1.7.
  • Kontakt brojevi:
    01 5617 108
    091 28 61 580
  • Najava isključivo preko telefona
  • Adresa: Mate Lovraka 27
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti jednu ponudu
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj ponuda kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
ISKUSTVO KORISNIKA USLUGE FRIZERSKOG SALONA GRACIA

"Same pohvale salonu, kako za uslugu tako i za ugodu atmosferu...i ja dolazim opet ;))" Indira


"Bile smo kćer i ja u salonu i sve je odrađeno za svaku pohvalu. Cure su izvrsne!" Tatjana


"Super usluga i pohvala salonu! Jako sam zadovoljna ponudom i uslugom! Nadam se da će biti još takvih ponuda." Danijela


"Cure su super- od profesionalnosti u smislu verbalne komunikacije, a tako i samog frizerskog posla. Svaka čast. Ovo je jedna od isplativih ponuda.“ Katarina


"Sve pohvale salonu Gracija, Matei i Sanji. Salon je mali, ali topli, a osoblje vrhunsko. Hvala :))))) Doći ću opet. Sigurno.“ Snježana


Internet stranicu pogledajte na Frizerski salon Gracia

ponuda se koristi u jednom dolasku navedene usluge koje ulaze u ponudu se ne mogu mijenjati za druge usluge salona pramenovi koji su uključeni u ponudu rade se na foliju s blajhom ponuda se odnosi na jednobojne pramenove za dvobojne pramenove moguće je nadoplatiti, ovisno o dužini kose u salonu se koriste preparati marke Framesi i FreeLimix naš je savjet svim korisnicama da nakon kupovine nazovu salon i dogovore svoj termin kako bismo izbjegli stvaranje gužve

Frizerski salon Gracia
Mate Lovraka 27, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 015617108 , 091 28 61 580
E-mail:
Web: http://www.facebook.com/home.php?sk=group_194667720563562

Detalji o partnerovom sjedištu:
Frizerski salon Gracia
Mate Lovraka 27, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 52
5 zvjezdica: 30
4 zvjezdice: 11
3 zvjezdice: 5
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 2

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat