Pranje, šišanje i dvije fen frizure za 135kn umjesto 400kn - pružite svojoj kosi potrebno osvježenje i njegu

Pranje, šišanje i dvije fen frizure za 135kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 11
5 zvjezdica: 4
4 zvjezdice: 1
3 zvjezdice: 4
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Pranje, šišanje i dvije fen frizure za 135kn
-66%
KUPNJOM PONUDE MOŽEŠ OSVOJITI SAMSUNG GALAXY A51 :) Saznaj više
  • Ponuda uključuje pranje, šišanje i dvije fen frizure
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti jednu uslugu
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj usluga kao poklon prijateljima
  • Radno vrijeme:
  • pon-pet: 8h-20h
  • sub: 8h-14h
  • Potrebna je prethodna najava 5 dana ranije na broj telefona 01/4839-114
  • Ponudu možete iskoristiti do 28.02.2012.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
SALON EXTRAVAGANZA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Salon Extravaganza: Ponuda uključuje pranje, šišanje i dvije fen frizure.
Ponuda dana: Mogu li se umjesto ovih kombinirati neke druge usluge u vrijednosti od 200kn?
Salon Extravaganza: Ne, ovaj put se mogu koristiti samo tretmani navedeni u ponudi.
Ponuda dana: Mogu li korisnici, ukoliko žele, nadoplatiti usluge?
Salon Extravaganza: Naravno, ukoliko žele, korisnice mogu nadoplatiti dodatne usluge prema redovnim cjenama navedenim u CJENIKU.
Ponuda dana: Koje proizvode koristite u salonu?
Salon Extravaganza: U salonu koristimo Revlon proizvode za kosu.
Ponuda dana: Koliko traje tretman?
Salon Extravaganza: Tretman u prosjeku traje oko sat vremena, ovisno o dužini kose.
Ponuda dana: U koliko dolazaka se može iskoristiti ponuda?
Salon Extravaganza: Ponuda se može iskoristiti u tri dolazaka.
Ponuda dana: Na kojoj lokaciji se nalazi Vaš salon?
Salon Extravaganza: Adresa našeg salona je Šenoina 10, centar Zagreba.
Ponuda dana: Koje je radno vrijeme Vašeg salona?
Salon Extravaganza: Radno vrijeme salona je radnim danom od 8h do 20h te subotom od 8h do 14h.
Ponuda dana: Je li potrebna prethodna najava?
Salon Extravaganza: Potrebna je prethodna najava 5 dana ranije na broj telefona 01/ 4839-114.
Ponuda dana: Može li se otkazati prethodno rezervirani termin?
Salon Extravaganza: Termin se može otkazati najmanje 12 sati ranije. Ukoliko se termin ne otkaže na vrijeme, usluga se smatra iskorištenom.

Salon Extravaganza
Šenoina 10, Zagreb, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 01/ 4839-114
Rezervacije: 01/ 4839-114
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
RR-SKUT d.o.o.
Prodanska 2, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama