Pranje, šišanje i fen frizura za samo 95kn umjesto 230kn - otkrijte pravu ljepotu Vaše kose u samom centru grada

Pranje, šišanje i fen frizura za samo 95kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 60
5 zvjezdica: 26
4 zvjezdice: 14
3 zvjezdice: 13
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 4
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Pranje, šišanje i fen frizura za samo 95kn
Pranje, šišanje i fen frizura za samo 95kn - slika 2
Pranje, šišanje i fen frizura za samo 95kn - slika 3
Pranje, šišanje i fen frizura za samo 95kn - slika 4
Pranje, šišanje i fen frizura za samo 95kn - slika 5
-59%

Pranje, šišanje i fen frizura za samo 95kn umjesto 230kn - otkrijte pravu ljepotu Vaše kose u samom centru grada

Pranje, šišanje i fen frizura za samo 95kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 60
5 zvjezdica: 26
4 zvjezdice: 14
3 zvjezdice: 13
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 4
Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje pranje, šišanje i fen frizuru
  • Korisnici kupnjom ove ponude ostvaruju dodatni popust od 50% na ostale usluge u salonu
  • Radno vrijeme našeg salona je radnim danom od 07h do 20:30h te subotom od 08h do 14h
  • Salon se nalazi u sklopu Hotela Dubrovnik na drugom katu, adresa Gajeva 1
  • Potrebna je najava dva dana ranije na broj 01/ 4818-597
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti jednu ponudu
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj potvrda kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Izlazite van s najboljom frendicom i u zadnje vrijeme se događa da joj cijelo vrijeme uletavaju dečki dok Vi pomalo usamljeno i sramežljivo stojite sa strane i pitate se u čemu je stvar! Lijepo ste se sredili, obukli ste novu haljinicu, šminka je tip top...ali ipak priznajete da bi Vam kosa mogla biti malo zdravija, sviježija i ljepša. Dok se Vi pitate zašto i Vama stalno ne prilaze dečki, Ponuda dana Vam je spremila ponudu kojom ćete učiniti da Vaš izgled nema niti jedan „ali“ :) Stilistički studio za kosu „Sara“ će učiniti da svi muškarci stoje i u Vašem redu kako bi Vas upoznali :)

STILISTIČKI STUDIO ZA KOSU SARA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Studio Sara: Ponuda uključuje pranje, šišanje i fen frizuru za samo 95kn umjesto 230kn.
Ponuda dana: Mogu li se umjesto navedenih kobinirati neke druge usluge u istoj vrijednosti?
Studio Sara: Ovaj put ponuda uključuje isključivo navedene tretmane.
Ponuda dana: Postoji li mogućnost nadoplate ukoliko korisnici žele iskoristiti dodatne usluge?
Studio Sara: Naravno, ukoliko žele, korisnici mogu nadoplatiti dodatne usluge.
Ponuda dana: Ostvaruju li korisnici dodatne pogodnosti kupnjom ove ponude?
Studio Sara: Korisnici kupnjom ove ponude ostvaruju dodatni popust od 50% na ostale usluge u salonu.
Ponuda dana: Koje proizvode koristite u salonu?
Studio Sara: U salonu pretežito koristimo preparate marke Framesi i Macadamia.
Ponuda dana: Koje je radno vrijeme Vašeg salona?
Studio Sara: Radno vrijeme našeg salona je radnim danom od 07h do 20:30h te subotom od 08h do 14h.
Ponuda dana: Na kojoj lokaciji se nalazi Vaš salon?
Studio Sara: Naš salon se nalazi u samom centru grada na adresi Gajeva 1. Salon je u sklopu Hotela Dubrovnik na drugom katu.
Ponuda dana: Koliko ranije je potrebno najaviti dolazak?
Studio Sara: Molimo korisnike da najave svoj dolazak dva dana ranije na broj 01/ 4818-597.
Ponuda dana: U koliko dolazaka je moguće iskoristiti ponudu?
Studio Sara: Ponudu je moguće iskoristiti u jednom dolasku.

Stilistički studio za kosu Sara
Ljudevita Gaja 1, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4818 597
E-mail:
Web: http://www.ponudadana.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Joler - obrt za pružanje usluga prijevoza, iznajmljivanje plovila, masaže i njege kose
Preradovićeva 34, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama