Pregled vidnog polja uređajem Octopus 900 koji daje točne rezultate bez obzira na umor pacijenta, gubitak fokusa ili pomicanje glave za 199 kn!

+ 30% popusta na leće te 50% ili 20% popusta na dioptrijske naočale u Poliklinici Optotim

Pregled vidnog polja uređajem Octopus 900

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Pregled vidnog polja uređajem Octopus 900
Pregled vidnog polja uređajem Octopus 900 - slika 2
Pregled vidnog polja uređajem Octopus 900 - slika 3
Pregled vidnog polja uređajem Octopus 900 - slika 4
Pregled vidnog polja uređajem Octopus 900 - slika 5
-50%
Možete uplatiti samo karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 2 rate

 
 
  • Ponuda uključuje:
    pregled vidnog polja u Poliklinici Optotim
  • Dodatne pogodnosti:
    - 30% popusta na paket kontaktnih leća s otopinom svih proizvođača (2 kutije kontaktnih leća s 1 otopinom - odnosi se isključivo na meke leće)
    - 50% popusta na kompletne dioptrijske naočale u optici Poliklinike Optotim (sa staklima Private label)
    - 20% popusta na kompletne dioptrijske naočale sa svim ostalim staklima u svim optikama Optotim
  • Ponuda ne uključuje očitanje nalaza - ne dobivate objašnjenje nalaza niti daljnju preporuku za liječenje
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 12.5.2018.
  • Ponudu mogu koristiti korisnici koji prvi put kupuju ovu ponudu
  • Pacijentice na pregled trebaju doći bez šminke
  • Termin je potrebno rezervirati 7 dana ranije
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 8h - 20h i sub: 8h - 15h
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva unutar roka iskoristivosti, Ponuda Dana će vam vratiti sredstva uplaćena preko portala.
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru.
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć.
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Specijalistički pregled vidnog polja

Pod vidnim poljem smatra se područje koje neka osoba može percipirati bez pomicanja glave ili očiju. Prosjek kod mlađe populacije je 175 stupnjeva dok kod starijih pada na 139 stupnjeva. Pregled vidnog polja naziva se perimetrija - metoda kojom se mjeri vidno polje odnosno ispituju granice vidnog polja i postojanje ispada u njemu.

Dobiveni rezultati izuzetno su bitni jer otkrivaju poremećaje u rubnim dijelovima vidnog polja, a pomažu i kod pravovremenog otkrivanja abnormalnosti, praćenja bolesti oka te otkrivanja nezapaženih oštećenja vida.

Pregled se provodi aparatom Octopus 900 koji je zbog svoje preciznosti, pouzdanosti mjerenja i brzine izvođenja testova najkompletniji perimetar na današnjem tržištu. Koristi tzv. Goldmannovu kupolu koja pokriva 90 stupnjeva u svim kvadrantima. Visoko je senzitivan zbog čega izbjegava greške koje mogu nastati zbog umora pacijenta, gubitka fokusa ili pomicanja glave. Jedini je uređaj koji omogućava sve metode pregleda vidnog polja na samo jednom instrumentu.

opisslike

Poliklinika Optotim

Poliklinika Optotim suvremena je optička i oftalmološka tvrtka čiji se uspjeh prepoznaje po kvaliteti usluge, raznolikosti izbora i razumijevanju potreba klijenata. Njihov stručni tim sačinjavaju neka od najeminentnijih imena oftalmologije u Hrvatskoj.

Poliklinika je osnovana 2003. godine s vizijom stvaranja novog standarda unutar djelatnosti optike, kako u ponudi optičkih proizvoda tako i u brizi o zdravlju vaših očiju. Nizom godina iskustva produbilo se poznavanje optičke industrije, ali i prepoznavanje potreba kupaca, stoga je tvrtka napravila zaokret u svojoj djelatnosti.

Udobnost i skrb, osnovna su načela poslovanja tvrtke. Očituju se u svakom segmentu optike, modernom i luksuznom dizajnu i uređenju, širokim izborom modnih i vrhunskih brendova te susretljivosti i ljubaznošću zaposlenika. Poslovanje tvrtke raste i jača se zahvaljujući odličnoj prihvaćenosti od strane klijenata. Tako tvrtka danas broji jednu oftalmološku polikliniku i petnaest optika diljem Hrvatske.

Dođite, očekuju Vas!

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Poliklinika Optotim
Bogovićeva 1, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4832 395
E-mail:
Web: http://www.optotim.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika Optotim d.o.o.
Bogovićeva 1, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice