Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

Pregled kralježnice, predavanje i pojašnjenje problema i 3 tretmana vraćanja kralježnice u prirodan položaj za 95kn umjesto 500kn

Pregled kralježnice, predavanje i pojašnjenje problema i 3 tretmana vraćanja kralježnice u prirodan položaj za 95kn umjesto 500kn

Ocjena naših korisnika:    Dobro!
   Dobro!
Ukupno glasova: 18
5 zvjezdica: 4
4 zvjezdice: 7
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 3

    		
				    		
	            
-81%

Pregled kralježnice, predavanje i pojašnjenje problema i 3 tretmana vraćanja kralježnice u prirodan položaj za 95kn umjesto 500kn

Pregled kralježnice, predavanje i pojašnjenje problema i 3 tretmana vraćanja kralježnice u prirodan položaj za 95kn umjesto 500kn

Ocjena naših korisnika:    Dobro!
   Dobro!
Ukupno glasova: 18
5 zvjezdica: 4
4 zvjezdice: 7
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 3
  • Ponuda se odnosi na pregled kralježnice, predavanja i 3 tretmana korekcije kralježnice
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijateljima
  • Potvrdu možete početi koristiti po isteku ponude
  • Potrebna je prethodna najava
  • Radno vrijeme: pon - čet: od 08 - 11 sati i od 15 - 18 sati, petkom od 08 - 11 sati
  • Uslugu možete koristiti kroz tri mjeseca
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
CENTAR ZA LIJEČENJE KRALJEŽNICE DR. DEUTSCHER ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Liječnik specijalist: Ponuda uključuje strukturalni temeljni pregled kralježnice kako bih se otkrilo zdravlje klijenta i stanje kralježnice te predavanja gdje će biti objašnjeno kako je došlo do Vašeg problema i kakav je naš pristup da Vam pomognemo. Odnosno, tri tretmana kako bih se pokrenuo proces korekcije kralježnice.
Ponuda dana: Možete objaniti kako izgleda tretman i radi li se o nekoj vrsti masaže?
Liječnik specijalist: Doktor koristi ruke na specijalnom stolu kako bih pomaknuo kralježnicu u njen normalan položaj. Slično je masaži jer doktor koristi ruke kako bih pomogao, međutim njegov cilj nije samo da Vas oslobodi privremene boli, već da Vas dovede iz ''lošeg stanja'' u ''normalno'', odnosno koristi se korektivan pristup.
Ponuda dana: Podrazumijeva li ponuda tri dolaska na tretmane kralježnice?
Liječnik specijalist: Tako je, klijent tri puta dolazi na tretman kralježnice.
Ponuda dana: Kako izgleda razgovor s klijentom i koliko traje, a koliko traje sam tretman kralježnice?
Liječnik specijalist: Doktor će Vas pitati pitanja o Vašem zdravlju kralježnice i Vašoj povijesti bolesti bazirano na onome što će vidjeti tijekom pregleda tjelesne strukture, testa mišićne funkcije, neurološkog testa i testa funkcije kralježnice. Pregled traje toliko dugo koliko će trajati odgovori na ova pitanja, jednostavniji problemi 10- tak minuta, složeniji do 30- tak minuta.
Ponuda dana: Može li klijent sam odabrati koliko često i u kojim razmacima će ići na tretmane?
Liječnik specijalist: Tretmani će biti napravljeni isključivo nakon pregleda i predavanja, kada će se znati točno što ne valja kod čovjekovog zdravlja. Doktor će individualno dati najbolju preporuku svakom klijentu, tada je na klijentu odluka da je prihvati ili ne.
Ponuda dana: Radi li se o tri ista tretmana?
Liječnik specijalist: Tako je, sva tri tretmana imaju cilj korekcije kralježnice.
Ponuda dana: Kome se preporučaju ovi tretmani?
Liječnik specijalist: Preporuča se klijentima koji pate od glavobolje, imaju problema sa sinusima, česte migrene, vrtoglavice, šum u ušima, probleme s očima, muči ih bol između lopatica, bol u ramenu ili imaju loše držanje, osjećaju bol u donjem dijelu leđa, imaju problema s kukovima, osjećaju mišićne grčeve ili bolove i trnce u rukama.
Ponuda dana: Postoje li neke situacije u kojima se ne preporučaju ovakvi tretmani?
Liječnik specijalist: Preporuča se svima, a nakon pregleda i prethodnog utvrđivanja zdravlja pacijenta, određuje se terapija.
Ponuda dana: Kada se osjeti prvo poboljšanje?
Liječnik specijalist: Većina ljudi osjeti prvo poboljšanje odmah nakon prvog tretmana.
Ponuda dana: Tko izvodi tretmane?
Liječnik specijalist: Tretmane izvodi dr. Anthony Deutscher – specijalist za kiropraktiku, sportsku medicinu i neurologiju.
Ponuda dana: Gdje možemo vidjeti cijene Vaših usluga?
Liječnik specijalist: Cijene možete pogledati ovdje.

VERTESANA d.o.o.
Svetice 34, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 55 09 544
E-mail:
Web: http://www.kraljeznica.com.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
VERTESANA d.o.o.
Svetice 34, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama