Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

Radionica uspješne poslovne komunikacije u prodaji i svakodnevnom životu za 345kn umjesto 1.464kn

Radionica uspješne poslovne komunikacije


    		
				    		
	            
Radionica uspješne poslovne komunikacije za 345kn
-76%

Radionica uspješne poslovne komunikacije u prodaji i svakodnevnom životu za 345kn umjesto 1.464kn

Radionica uspješne poslovne komunikacije

  • Ponuda uključuje radionicu uspješne poslovne komunikacije u prodaji i svakodnevnom životu, materijale, uvjerenje i kave u pauzama
  • Radionica se održava 27.1. od 09:30 do 14:30 u Hotelu Laguna na adresi Kranjčevićeva 29
  • Kontakt: 01 3883 114, 091 3883 114
  • Redovne cijene možete pregledati na CJENIKU
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu uslugu na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj usluga kao poklon prijateljima
  • Uslugu možete iskoristiti isključivo na dan 27.1.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
EDUCAMIX ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Educamix: Ponuda uključuje radionicu uspješne poslovne komunikacije u prodaji i svakodnevnom životu, materijale, uvjerenje i kave u pauzama.
Ponuda dana: Kad i gdje se održava radionica?
Educamix: Radionica se održava 27.1. u Hotelu Laguna na adresi Kranjčevićeva 29.
Ponuda dana: Gdje korisnici mogu pogledati Vašu internet stranicu?
Educamix: Mogu je pogledati na Educamix.
Ponuda dana: Što će polaznici naučiti na radionici?
Educamix: Polaznici će naučiti kako osvijestiti različite razine komunikacije s okolinom te kako otvoriti kanale komunikacije i uspješno komunicirati te smanjiti negativan utjecaj faktora koji ometaju komunikaciju. Nakon naše edukacije više Vam se nikad ne bi trebalo dogoditi da Vas sugovornik "ne doživljava" te ćete dobiti savjete kako to promijeniti te kako prenijeti informacije do svijesti sugovornika uz što manje "gubitaka" u prvobitnom značenju.
Ponuda dana: Možete li opisati kratki sadržaj treninga?
Educamix: Naš program podijeljen je u par cjelina, a cjeline su: način na koji ljudi vide, čuju i osjećaju stvaran svijet; koliko i kako osobna percepcija utječe na odluke koje donosimo; koji su elementi totalnog jezika komuniciranja – verbalni i neverbalni; koji su uvjeti za uspješnu komunikaciju te doživljaji ili činjenice – tumačenje i doživljavanje. Također ćemo proći i sve probleme s filterima i kako ih prevladati.
Ponuda dana: Koja je metodologija rada?
Educamix: Predavanje se odvija kroz PowerPoint prezentaciju, uz stalne diskusije te igranje uloga, interaktivne vježbe, prenošenje iskustva, interakciju trenera i polaznika radionice te simulacije situacija, odnosno igranje uloga.
Ponuda dana: Tko je trener?
Educamix: Dražen Bosak, poslovni savjetnik s višegodišnjim iskustvom. Nakon studija inžinjerske (eksperimantalne) Fizike (PMF Zagreb, '82-'87.), odlučio se za druge poslovne izazove. Profesionalno se bavio prodajom i marketingom petnaestak godina u Hrvatskoj, Sloveniji, Mađarskoj i Americi. Pohađao je ili vodio brojne seminare u Zagrebu, Budimpešti, Ljubljani, Londonu, Bukureštu, Varšavi, Malagi, Malti, Milanu, Bratislavi, Pragu, San Franciscu, Clevelandu, Nashvilleu... Održao je više stotina seminara. Spada u Savjetnike i Trenera s rijetkom kombinacijom iskustva, znanja i specifičnih vještina. Posebno je učinkovit u rješavanju složenih poslovnih problema i situacija. Njegovi treninzi i radionice primarno uključuju osnovne i napredne prodajne tehnike gdje u znatnoj mjeri koristi metodologiju Neuro - Lingvističkog Programiranja. No, kao poslovni savjetnik bavi se i problematikom implementacije CRM sustava: organizaciju baza podataka u prodaji i telemarketingu, poslijeprodajne aktivnosti i usluge kao i pristupe u zadržavanju kupaca.
Ponuda dana: Kako će biti podijeljeno vrijeme na dan održavanja radionice?
Educamix: Predavanje se održava od 09.30 do 11:00, od 11:00 do 11:15 je pauza za kavu, zatim slijedi nastavak predavanja od 11:15 do 12:45 te ponovno kratka pauza za predah i kavu od 12:45 do 13:00 i konačno posljednji dio predavanja odvija se od 13:00 do 14:30.

Educamix d.o.o.
Hotel Laguna, Kranjčevićeva 29, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3883 114 , 091 3883 114
E-mail:
Web: http://www.educamix.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Educamix d.o.o.
Palinovečka 19d, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate