Razmazite dušu i tijelo u idili Gorskog kotara - 2 noćenja za dvije osobe u apartmanu i 2 antistres masaže za 485kn umjesto 980kn

2 noćenja za dvije osobe i 2 antistres masaže

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 14
5 zvjezdica: 7
4 zvjezdice: 5
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1

	            
2 noćenja za dvije osobe i 2 antistres masaže
2 noćenja za dvije osobe i 2 antistres masaže - slika 9
2 noćenja za dvije osobe i 2 antistres masaže - slika 9
2 noćenja za dvije osobe i 2 antistres masaže - slika 9
2 noćenja za dvije osobe i 2 antistres masaže - slika 9
2 noćenja za dvije osobe i 2 antistres masaže - slika 9
2 noćenja za dvije osobe i 2 antistres masaže - slika 9
2 noćenja za dvije osobe i 2 antistres masaže - slika 9
2 noćenja za dvije osobe i 2 antistres masaže - slika 9
2 noćenja za dvije osobe i 2 antistres masaže - slika 9
2 noćenja za dvije osobe i 2 antistres masaže - slika 9
2 noćenja za dvije osobe i 2 antistres masaže - slika 9
2 noćenja za dvije osobe i 2 antistres masaže - slika 9
-51%
980kn
485kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
980kn
485kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 80

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 5 rata
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje dva noćenja za dvije osobe i dvije antistres masaže
  • Adresa apartmana:
  • Školska 3, 51 322 Fužine
  • Redovne cijene Lalita apartmana možete pogledati na linku CJENIK
  • Redovne cijene Studija za njegu tijela možete pogledati na linku CJENIK
  • Djeca do 4 godine imaju besplatan smještaj
  • Za sve starije od 4 godine potrebna je nadoplata od 50 kuna po noći
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti jednu potvrdu te može kupiti neograničen broj potvrda kao poklon prijateljima
  • Prethodna najava je tjedan dana ranije
  • Kontakt: 098 813 537 ili 051 835 177
  • Check in: iza 14h
  • Check out: do 12h
  • Uslugu možete iskoristiti do 1.5.2012. godine
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Sjedite u svom omiljenom naslonjaču i gledate Vaše fotografije s proteklog godišnjeg po tko zna koji put. Kako Vam je samo dobro bilo, znamo kako Vam je:) Sve bi dali za makar jedan dan odmora i uživanja. Ponuda Dana Vam je želju udvostručila i pruža Vam dva noćenja uz antistresnu masažu u Lalita apartmanima. Vratite se jedan vikend na svoj godišnji odmor u zanimljivo, turističko mjesto Fužine.

LALITA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Lalita: Ponuda uključuje dva noćenja za dvije osobe i dvije antistres masaže.
Ponuda dana: Kako su opremljene sobe?
Lalita: Točnije, riječ je o apartmanima. Svaki apartman sadrži kuhinju, blagavaonicu, sobu i kupaonicu.
Ponuda dana: Kolika je udaljenost apartmana od grada?
Lalita: Udaljenost od samog centra grada je 100 metara.
Ponuda dana: Imate li svoju internet stranicu?
Lalita: Naravno, korisnici je mogu pregledati na Lalita apartmani.
Ponuda dana: Koliko je nadoplata za dijete?
Lalita: Djeca do 4 godine imaju besplatan smještaj, a za sve starije od 4 godine potrebna je nadoplata od 50 kuna po noći.
Ponuda dana: O kakvoj se masaži radi?
Lalita: Riječ je o kombinaciji klasične masaže i tretiranja akupresnih točaka na glavi i stopalima. Masaža se izvodi s toplim uljima i djeluje opuštajuće i antistresno.
Ponuda dana: Koliko dugo traje tretman?
Lalita: Masaža traje 45 minuta do sat vremena.
Ponuda dana: Imaju li posjetitelji osiguran parking?
Lalita: Posjetitelji imaju osigurano parkirno mjesto.
Ponuda dana: Mogu li korisnici voditi i kućnog ljubimca, ako da kolika je nadoplata?
Lalita: Korisnici mogu povesti svog kućnog ljubimca. Nadoplata za kućnog ljubimca je 50 kuna.
Ponuda dana: Gdje se točno nalazi Lalita?
Lalita: Apartmani i studio za njegu Lalita se nalazi 100 metara od centra Fužina koje su poznato turističko mjesto s vrlo dugom turističkom tradicijom. Fužine se svrstavaju među najstarija turistička mjesta Kvarnera, Hrvatske pa i srednje Europe.
Ponuda dana: Je li potrebna prethodna najava?
Lalita: Prethodna najava je potrebna. Molimo korisnike da svoj dolazak najave tjedan dana unaprijed na kontakt brojeve: 098 813 537 ili 051 835 177.
Ponuda dana: Može li se otkazati prethodno rezervirani termin?
Lalita: Prethodno rezerviran termin je moguće otkazati minimalno 7 dana prije.

Apartmani Lalita
Školska 3, Fužine, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: +385 51 835 177 , +385 98 813 537
E-mail:
Web: http://www.lalita.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
LALITA d.o.o.
Školska 3, Fužine

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 14
5 zvjezdica: 7
4 zvjezdice: 5
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat