Riješenje za problematičnu kožu - klasično čišćenje lica i dvije foto regeneracije za 295kn umjesto 1.010kn

Klasično čišćenje lica i dvije foto regeneracije za 295kn umjesto 1.010kn


    		
				    		
	            
Klasično čišćenje lica i dvije foto regeneracije
-71%

Riješenje za problematičnu kožu - klasično čišćenje lica i dvije foto regeneracije za 295kn umjesto 1.010kn

Klasično čišćenje lica i dvije foto regeneracije za 295kn umjesto 1.010kn

  • Ponuda uključuje klasično čišćenje lica i dva tretmana foto regeneracije
  • Redovnu cijenu pogledajte u CJENIKU
  • Korisnici ove ponude imaju 50% popusta na sljedeći tretman foto regeneracije
  • Dolazak je potrebno najaviti tjedan dana ranije na kontakt broj 01 / 6256 154
  • Radno vrijeme:
  • PON-PET: 09.00 – 20.00
  • SUB: 09.00 – 15.00
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti jednu potvrdu te može kupiti dvije potvrde na poklon prijateljima
  • Uslugu možete iskoristiti do 5.4.2012.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
MEDICINSKO - KOZMETIČKI SALON SKIN ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Medicinsko - kozmetički salon Skin: Ponuda uključuje klasično čišćenje lica i dva tretmana foto regeneracije.
Ponuda dana: Na kojoj se adresi nalazite?
Medicinsko - kozmetički salon Skin: Nalazimo se na adresi: Sajmišna 16, Velika Gorica.
Ponuda dana: Što podrazumijeva klasično čišćenje lica?
Medicinsko - kozmetički salon Skin: Klasično čišćenje lica uključuje peeling lica, omekšavanje kože, mehaničko čišćenje lica, dezinfekciju ozonom i maska.
Ponuda dana: Kako djeluje foto regeneracija?
Medicinsko - kozmetički salon Skin: Riječ je o metodi s aparatom koji generira plavo svijetlo koje se dobiva filtriranjem ksenon svijetla posebnim filtrom, pokazalo se posebno pogodnim za površinsku i dubinsku sterilizaciju kože.
Ponuda dana: Ostvaruju li korisnici ove ponude dodatne pogodnosti?
Medicinsko - kozmetički salon Skin: Korisnici ove ponude imaju 50% popusta na sljedeći tretman foto regeneracije.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Medicinsko - kozmetički salon Skin: Našu internet stranicu možete pogledati na linku Medicinsko - kozmetički salon Skin.
Ponuda dana: U koliko dolazaka se može iskoristiti ponuda?
Medicinsko - kozmetički salon Skin: Usluga se koristi u dva dolaska.
Ponuda dana: Kako se tretmani kombiniraju?
Medicinsko - kozmetički salon Skin: U prvom dolasku korisniku se pruža usluga klasičnog čišćenja lica i foto regeneracije, a u drugom dolasku se još jednom ponavlja tretman foto regeneracije.
Ponuda dana: Koliko svaki tretman traje vremenski?
Medicinsko - kozmetički salon Skin: Klasično čišćenje lica traje oko sat i pol, a foto regeneracija oko pola sata.
Ponuda dana: Koliki vremenski razmak se treba napraviti između tretmana?
Medicinsko - kozmetički salon Skin: Bilo bi dobro da se oba tretmana naprave u vremenskom razdoblju od 10 dana.
Ponuda dana: Jesu li tretmani bolni?
Medicinsko - kozmetički salon Skin: Tretmani foto regeneracije nisu bolni jer se radi o aparatu, a klasično čišćenje lica je tretman koji nije potpuno bezbolan.
Ponuda dana: Nakon koliko tretmana će biti vidljivi rezultati?
Medicinsko - kozmetički salon Skin: To ovisi o problemu korisnika i njegovom licu, no već prvi rezultati su vidljivi i nakon prvog tretmana.
Ponuda dana: Koju kozmetiku koristite?
Medicinsko - kozmetički salon Skin: Koristimo kozmetiku Reviderm, njemačke proizvodnje.
Ponuda dana: Koji aparat koristite za foto regeneraciju?
Medicinsko - kozmetički salon Skin: Koristimo aparat hrvatske firme LAH koja proizvodi medicinsko kozmetičke aparate.
Ponuda dana: Preporuča li se tretman svima?
Medicinsko - kozmetički salon Skin: Tretman se preporuča svim dobnim skupinama. Tretman je predviđen za žene i muškarce.

Medicinsko kozmetički salon Skin
Sajmišna 16, 10410 Velika Gorica, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01/6256 154
E-mail:
Web: http://www.salonskin.net/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Medicinsko kozmetički salon Skin
Sajmišna 16, Velika Gorica

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate