Riješite se čukljeva - 2 anatomska štitnika sa silikonskim gelom za još veću udobnost uz uključenu dostavu za cijelu Hrvatsku za samo 99 kn!

Smanjite bol, poboljšajte cirkulaciju i ravnotežu, te riješite veliki estetski problem

2 štitnika za deformirane palčeve

Pogledaj iskustva drugih »

	            
2 štitnika za deformirane palčeve
2 štitnika za deformirane palčeve - slika 2
2 štitnika za deformirane palčeve - slika 3
2 štitnika za deformirane palčeve - slika 4
2 štitnika za deformirane palčeve - slika 5
-63%
Možete uplatiti samo karticama

Akcija! Od 24.05.2018. do 15.06.2018.

 
 
Dostava
  • Proizvod se preuzima osobno ili dostavom
  • Način preuzimanja proizvoda kao i adresu dostave birate prilikom kupovine
  • Osobno preuzimanje na adresi Klovićeva 2 ili Davorina Bazjanca 9, Zagreb
  • Ukoliko želite da vam štitnici stignu besplatnom dostavom, potrebno je na ortofit@gmail.com poslati svoje podatke: ime, prezime, adresu, kontakt broj i potvrdu koja se nalazi na vašem profilu pod „moje kupovine“
  • Dostavu vrši HP
    Rok za dostavu: 7 - 10 dana
  • Ponuda uključuje:
    2 štitnika za deformirane palčeve iz ponude Inter med servicea
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 15.6.2018.
  • Ponuda se odnosi na cijelu Hrvatsku
    Proizvod možete preuzeti osobno na niže navedenim adresama ili dostavom
  • Ukoliko želite da vam štitnici stignu besplatnom dostavom, potrebno je na ortofit@gmail.com poslati svoje podatke: ime, prezime, adresu i šifru potvrde i potvrdu koja se nalazi na vašem profilu pod „moje kupovine“
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime
  • Za korištenje ponude potrebno je isprintati potvrdu koja je dostupna na vašem profilu pod "Moje kupovine" ili je istu potrebno proslijediti mailom na ortofit@gmail.com
  • Radno vrijeme:
    - Klovićeva 2 (Zagreb)
    pon - pet: 8:30h - 16h
    sri: 8:30h - 18h,
    sub: 9h - 12h
    - Davorina Bazjanca 9 (Zagreb)
    pon, sri, pet: 9h - 15h
    uto, čet: 9h - 18h
    sub: 9h - 12h
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste proizvod naručili, a niste ga preuzeli
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva unutar roka iskoristivosti, Ponuda Dana će vam vratiti sredstva uplaćena preko portala
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde koja se nalazi na vašem profilu pod „moje kupovine“
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
2 štitnika za deformirane palčeve

FIX - a - MED je štitnik koji je prilagodljiv za sve veličine palca te razdvaja palac od prsta. Između prstiju i preko palčane kosti smješten je udoban silikon gel mekani jastučić za maksimalnu udobnost nošenja i prilagođavanja obliku vaših nožnih palaca, a osim toga ima i trakicu koja se stavlja oko pete kako bi se palac potegao prema van.

Čukljevi

Čukalj je nenormalna, koštana izraslina koja se stvara na zglobu kod početka nožnog palca. Ovaj zglob nožnog palca postaje proširen, prisiljavajući da se palac gužva s drugim prstima, a to na kraju stvara bolan i neugodan pritisak na palčani zglob, te ga gura prema van izvan normalnog položaja stopala.

Čukalj ne predstavlja samo estetski već i ozbiljan zdravstveni problem, a ako ga zanemarimo, dugoročno može uzrokovati jake bolove.

Kako štitnici djeluju?

✔️ razdvajaju palac od prsta
✔️ omogućuju pravilan hod
✔️ ''tjeraju'' palac u pravilan položaj
✔️ pomažu u tome da vaša stopala djeluju i estetski prihvatljivo
✔️ uklanjaju bol


Štitnici su udobni za nošenje i mogu se nositi na bosu nogu, u cipelama ili u papučama. Preporučuje se nositi ih svakodnevno, a osim toga su korisni i prije operacije, a pogotovo poslije jer pomažu u smanjenju ožiljaka, ubrzavaju vrijeme oporavka, te poboljšavaju cirkulaciju i ravnotežu!

Deformacija stopala je i veliki estetski problem. Učestalost ove problematike povezana je sa suvremenim načinom života, a obuhvaća nošenja tijesne obuće do hodanja po ravnim i tvrdim podlogama. Od posljedica deformacije stopala pati 25 - 30% populacije tzv. razvijenog svijeta. Kod žena je bolest deset puta češća nego u muškaraca.

U početku, koristite štitnike 2-3 sata dnevno. Kasnije je poželjno što dulje nošenje kako bi ostvarili što bolji rezultat.

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Ortomed Shop
Klovićeva 2, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 2363 240
E-mail:
Web: http://www.mojastopala.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Ortomed shop j.d.o.o.
Davorina Bazjanca 9, Zagreb

Ortomed Shop
Davorina Bazjanca 9, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 5810 297
E-mail:
Web: http://www.mojastopala.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Ortomed shop j.d.o.o.
Davorina Bazjanca 9, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice