Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

Ritmika za Vaše najmanje za 99kn umjesto 200kn!

Mjesečna članarina za djecu od 3 do 6 godina

Ritmika - mjesečna članarina


    		
				    		
	            
Ritmika djeca -51% 2 lokacije
Ritmika djeca -51% 2 lokacije - slika 2
Ritmika djeca -51% 2 lokacije - slika 3
Ritmika djeca -51% 2 lokacije - slika 4
-51%

Ritmika za Vaše najmanje za 99kn umjesto 200kn!

Mjesečna članarina za djecu od 3 do 6 godina

Ritmika - mjesečna članarina

  • Ponuda uključuje:
    mjesečnu članarinu ritmike za djecu od 3 do 6 godina u Igraonici Cirkus i Igraonici Jungle Play 1
  • Redovne cijene možete pogledati na linku CJENIK
  • Treninzi: 2x tjedno
  • Trajanje jednog treninga: 45 min
  • Termini:
    Dječja igraonica Cirkus - Branimir centar:
    uto: 18h - 18.45h
    čet: 18h - 18.45h
    Dječja igraonica Jungle Play 1
    pon: 18.20h - 19.05h i 19.15h - 20h
    sri: 18.20h - 19.05h i 19.15h - 20h
  • Upisnina je uključena u cijenu
  • Ponuda se odnosi na nove članove
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti ponude: 17.12.2013.
  • Prvi dolazak potrebno je najaviti 3 dana unaprijed
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Radno vrijeme: prema rasporedima ritmike
  • Ponudu možete koristiti na 2 lokacije
  • Igraonica Cirkus
    Kontakt: 098 1380 498
    Adresa: Branimirova 29 (Branimir centar)
    Vodimo Vas u virtualnu 3D šetnju do Igraonice Cirkus
  • Igraonica Jungle play 1
    Kontakt: 098 1380 498
    Adresa: Vajdin vijenac 2 - Dugave
    Vodimo Vas u virtualnu 3D šetnju do Igraonice Jungle play 1
  • Možete iskoristiti 3 ponude na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Koliko aktivnosti djeca trebaju imati

U današnje vrijeme užurbanog načina života ponekad roditelji zaborave koje su djetetove potrebe pa misle da su ih ispunili ako im upale televizor, daju računalo ili ih jednostavno upišu na nekoliko aktivnosti odjednom, da imaju ispunjeno vrijeme.



Vrlo je važno da roditelji ne zaboravljaju da je osnovno što svakom djetetu treba vrijeme za razgovor, igru, druženje s obitelji i vršnjacima.

Kako odabrati aktivnost

Kao i u svemu, stvar je odnosa i komunikacije, praćenja djeteta. Možemo mu nuditi, predlagati, pokazivati čega sve ima zanimljivog, a ono će slijediti ili neće. To se lako prepozna jer ako smo dobro odabrali, imat ćemo osjećaj da je u tom odabiru dijete sudjelovalo i na kraju samo odlučilo da želi baš tu aktivnost.



Najbolja potvrda bit će osmijeh na licu i zadovoljstvo koje dijete iskazuje po povratku s aktivnosti. Izvor članka: Tportal.hr

Igraonica Cirkus
Branimirova 29, Branimir centar, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 1380-498
E-mail:
Web: http://igraonice.hr/cirkus/index.php

Detalji o partnerovom sjedištu:
Jezik i govor d.o.o.
Stonska 13, Zagreb

Igraonica Jungle Play 1
Vajdin vijenac 2 , Dugave, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 1380-498
E-mail:
Web: http://www.igraonice.hr/jungle_play_1/index.php

Detalji o partnerovom sjedištu:
Jezik i govor d.o.o.
Stonska 13, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama