Rogoznica - 3 dana čistog hedonizma i guštanja u morskom zraku za dvoje za 465kn

Smještaj u modernom apartmanu samo 10m od mora

3 dana Rogoznice za 465kn


    		
				    		
	            
3 dana Rogoznice za 465kn
3 dana Rogoznice za 465kn - slika 2
3 dana Rogoznice za 465kn - slika 3
3 dana Rogoznice za 465kn - slika 4
3 dana Rogoznice za 465kn - slika 5
3 dana Rogoznice za 465kn - slika 6
3 dana Rogoznice za 465kn - slika 7
3 dana Rogoznice za 465kn - slika 8
3 dana Rogoznice za 465kn - slika 9
3 dana Rogoznice za 465kn - slika 10
3 dana Rogoznice za 465kn - slika 11
3 dana Rogoznice za 465kn - slika 12
3 dana Rogoznice za 465kn - slika 13
3 dana Rogoznice za 465kn - slika 14
3 dana Rogoznice za 465kn - slika 15
-50%

Rogoznica - 3 dana čistog hedonizma i guštanja u morskom zraku za dvoje za 465kn

Smještaj u modernom apartmanu samo 10m od mora

3 dana Rogoznice za 465kn

  • Ponuda uključuje 2 noćenja za dvije osobe u apartmanu u naselju Ruzmarin u Rogoznici udaljenom tek 5-20m od mora i 200m od centra s pogledom na more i besplatnim i osiguranim parkingom
  • Ponude se mogu spajati
  • Djeca do 10 godina imaju gratis smještaj
  • Djeca od 10 - 18 godina plaćaju 30% od promotivne cijene
  • Rezervacija termina obavezna:
    022 558 110
    091 524 72 69
  • Redovne cijene pogledajte na linku CJENIK
  • Uslugu možete iskoristiti do 15.6.
  • Boravišna pristojba nije uključena u cijenu, plaća se na licu mjesta i iznosi 7,50kn
  • Rezervaciju je potrebno izvršiti do 25.5.
  • Ponuda dana ne odgovara za neuspješne rezervacije
  • Izvršenu rezervaciju nije moguće otkazati
  • Možete iskoristiti neograničen broj ponuda na svoje ime te isto toliko kupiti na poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)


Ponuda se odnosi na dva noćenja za dvije osobe u apartmanima D tipa (Ivana, Mirela, Antonija), koje možete pogledati na linku , a kako biste ih rezervirali ili postavili upit o raspoloživosti, potrebno je nazvati na 022 558 110 ili 091 524 72 69.
Svi apartmani luksuzno su uređeni, vrhunski opremljeni i klimatizirani, površine 45m2 sa spavaćom sobom, dnevnim boravkom, kuhinjom, toaletom, balkonom i pogledom na more :)


Apartmani Ruzmarin sadrže: - 45 m2 / spavaća soba+dnevni boravak
- Balkon
- Wc s tuš kabinom
- Opremljena kuhinja
- TV
- Klima
- Pogled na more

moguće je nadoplatiti 15 EUR/po osobi/noći za treću ili četvrtu osobu u apartmanu moguće je nadoplatiti za veći apartman parking je prostran, osiguran i besplatan kućni ljubimci su dozvoljeni uz doplatu od 10EUR/danu što je posebna pogodnost za korisnike ove ponude, 50% povoljnija od redovne cijene mole se svi korisnici ponude da direktno kontaktiraju s domaćinima i na vrijeme rezerviraju smještaj u apartmanu

Rogoznica je tipično mediteransko mjesto čije se stanovništvo (oko 750 stanovnika) uglavnom bavi ribolovom, obradom zemlje i turizmom. Zahvaljujući očuvanoj atmosferi tipičnog, mirnog mediteranskog naselja Rogoznica svojim stanovnicima i posjetiteljima nudi prije svega mir i odmor, potpuno suprotan vrevi modernog urbanog života.

To malo mjesto brzo će Vas prigrliti kao starog prijatelja i već nakon nekoliko dana osjećat ćete se dijelom domaćeg stanovništva pozdravljajući ribare kada se otiskuju moru ili nazdravljajući nekom poznatom licu tražeći kratak odmor pod odrinom. Trenuci užitka na nekoj od prirodnih plaža brzo će iz Vas izvući napetosti koje su Vas potaknule da potražite odmor pod vrelim mediteranskim suncem :)

Apartmansko naselje
Gornji Muli bb, Rogoznica, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 022 558 110 , 091 524 72 69
E-mail:
Web: http://www.apartmaniruzmarin.hr/hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
RUZMARIN TURIZAM d.o.o.
Kopara 10 , Rogoznica

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 4 rate