Rovinj - 3 dana s doručkom za dvije osobe u Hotelu Vila Lili*** od 3. do 21.5. za 975kn!

Upoznajte predivnu Istru i jedno od najposjećenijih mjesta Jadrana :)

Rovinj*** - 3 dana s doručkom za dvoje do 21.5.

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 28
5 zvjezdica: 21
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (13) »

    		
				    		
	            
Rovinj*** 3d/dvoje -20%
Rovinj*** 3d/dvoje -20% - slika 2
Rovinj*** 3d/dvoje -20% - slika 3
Rovinj*** 3d/dvoje -20% - slika 4
Rovinj*** 3d/dvoje -20% - slika 5
Rovinj*** 3d/dvoje -20% - slika 6
Rovinj*** 3d/dvoje -20% - slika 7
Rovinj*** 3d/dvoje -20% - slika 8
Rovinj*** 3d/dvoje -20% - slika 9
-20%

Rovinj - 3 dana s doručkom za dvije osobe u Hotelu Vila Lili*** od 3. do 21.5. za 975kn!

Upoznajte predivnu Istru i jedno od najposjećenijih mjesta Jadrana :)

Rovinj*** - 3 dana s doručkom za dvoje do 21.5.

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 28
5 zvjezdica: 21
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (13) »
  • Ponuda uključuje:
    2 noćenja za dvije osobe s buffet doručkom u Hotelu Vila Lili***
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Ukoliko preko portala kupite rezervaciju, ostatak iznosa plaćate u gotovini na licu mjesta
  • Možete iskoristiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Boravišna pristojba:
    - 5,50kn/osoba/dan/odrasli
    - 2,25kn/osoba/dan/djeca 12 - 18god
  • Besplatni gradski parking: 100m od hotela
  • Besplatan Wi-Fi u predvorju hotela
  • Udaljenost od mora: 500m
    Udaljenost od centra: 1000m
  • Dijete do 6 god gratis
  • Moguće nadoplate:
    - djeca 6 - 12 god: 150kn za 2 noćenja
    - osobe od 12 god na trećem ležaju: 225kn za 2 noćenja
    - kućni ljubimci: 52kn/dan
    - večera: od 37kn
  • Check in: od 12h
    Check out: do 12h
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti: 3. - 21.5.2015.
  • Potrebno je rezervirati termin minimalno 4 dana ranije
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste rezervirali termin, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Kontakt:
    052 840 940
    [email protected]
    Andrije Mohorovičića 16, Rovinj
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Opremljenost soba:

- dupli krevet
- kupaonica
- SAT TV
- telefon
- klima

Pogledajte virtualnu šetnju Hotelom.

Pogledajte Facebook Hotela.

Sve su sobe različite, a odišu šarmom domaćina. Kreveti su kao stvoreni za dobar san, a jastuci antialergijski.



Kad otvorite ujutro prozor vaše sobe, sunce će vas pomilovati po licu, a miris mora, lavande i ružmarina zaželjet će vam najljepše jutro.

Doručak će vas čekati do kasnih jutarnjih sati.

Uživat ćete u dugim šetnjama uz more koje se nalazi u neposrednoj blizini.

Istarski zrak i prava domaća kuhinja brzo će vas opustiti i natjerati da zaboravite na užurbani ritam koji ostavljate kod kuće kad dolazite u ovaj predivan kraj.



Navečer vas čeka neka dobra knjiga koju možete posuditi u biblioteci Hotela.



Posjetite Rovinj - grad koji obara rekorde u posjećenosti i na tronu je već niz godina, grad romantike i umjetnosti i najljepših Jadranskih plaža.

Hotel Vila Lili 3*
Andrije Mohorovičića 16, Rovinj, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 052 840 940
E-mail:
Web: http://www.hotel-vilalili.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
HOTEL VILA LILI, obrt za ugostiteljstvo
Andrije Mohorovičića 16, Rovinj

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata