Rubelj - na 11 lokacija u Zagrebu uživajte u dvije velike porcije ćevapa za samo 28kn - pojedite ćevape o kojima svi pričaju

Rubelj - na 11 lokacija u Zagrebu uživajte u dvije velike porcije ćevapa za samo 28kn - pojedite ćevape o kojima svi pričaju

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 193
5 zvjezdica: 113
4 zvjezdice: 53
3 zvjezdice: 16
2 zvjezdice: 7
1 zvjezdica: 4
Pogledaj iskustva drugih »

	            
Rubelj - na 11 lokacija u Zagrebu uživajte u dvije velike porcije ćevapa za samo 28kn - pojedite ćevape o kojima svi pričaju
Rubelj - na 11 lokacija u Zagrebu uživajte u dvije velike porcije ćevapa za samo 28kn - pojedite ćevape o kojima svi pričaju - slika 9
Rubelj - na 11 lokacija u Zagrebu uživajte u dvije velike porcije ćevapa za samo 28kn - pojedite ćevape o kojima svi pričaju - slika 9
Rubelj - na 11 lokacija u Zagrebu uživajte u dvije velike porcije ćevapa za samo 28kn - pojedite ćevape o kojima svi pričaju - slika 9
Rubelj - na 11 lokacija u Zagrebu uživajte u dvije velike porcije ćevapa za samo 28kn - pojedite ćevape o kojima svi pričaju - slika 9
Rubelj - na 11 lokacija u Zagrebu uživajte u dvije velike porcije ćevapa za samo 28kn - pojedite ćevape o kojima svi pričaju - slika 9
-51%
58kn
28kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
58kn
28kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 100

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda se odnosi na dvije porcije velikih ćevapa
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu
  • Ponuda se može iskoristiti na lokacijama: Dubrava, Teslička 2
    Centar, Branimirova tržnica
    Dubrava, Koledinečka bb
    Trešnjevka, Trešnjevačka tržnica
    Utrine, Barčev trg bb
    Črnomerec, J. Bračuna 16
    Kvartić, Kvatrić tržnica
    Ferenščica, 1. Ferenščica 20
    Sesvete, Varaždinska 21
    Špansko, Špansko 31
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijateljima
  • Ponuda se odnosi na konzumaciju u restoranu
  • Potvrdu možete početi koristiti nakon isteka ponude
  • Uslugu možete iskoristiti kroz 3 mjeseca
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
RUBELJ GRILL
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Vlasnik restorana: Ponuda uključuje 2 porcije velikih ćevapa u vrijednosti 28kn.
Ponuda dana: Koliko ćevapa se dobije u jednoj velikoj porciji?
Vlasnik restorana: U velikoj porciji dobijete 4 pločice od mljevene junetine, lepinju i luk.
Ponuda dana: Naplaćuju li se prilozi posebno?
Vlasnik restorana: Prilozi se naplaćuju po redovnim cijenama u cjeniku, dok se luk dobije uz ćevape.
Ponuda dana: Je li u ponudu uključeno i piće?
Vlasnik restorana: Ponuda ne uključuje konzumaciju pića.
Ponuda dana: Je li moguće nadoplatiti ukoliko klijenti žele nešto dodatno sa menija, pa cijena usluge prijeđe 29kn?
Vlasnik restorana: Moguća je nadoplata ukoliko klijenti žele još nešto sa menija.
Ponuda dana: Može li se uzeti nešto drugo umjesto ćevapa?
Vlasnik restorana: Ovaj put se ponuda odnosi samo na 2 porcije velikih ćevapa.
Ponuda dana: Na kojim lokacijama se može iskoristiti Potvrda?
Vlasnik restorana: Potvrda se može iskoristiti na Dolcu, u Dubravi u Teslićkoj 2 i Koledinečkoj bb, na Branimirovoj tržnici, Trešnjevačkoj tržnici, tržnici Utrine, okretištu Črnomerec, tržnici Kvartić, na Ferenščici u ulici 1. Ferenščica 20, na Španskom u ulici Špansko 31 i u Sesvetama u Varaždinskoj 21.
Ponuda dana: Po čemu je Rubelj grill drugačiji od ostalih?
Vlasnik restorana: Ono po čemu smo prepoznatljivi su naši osnovni proizvodi - jela s roštilja. U svakom slučaju, kvaliteta jela i kvaliteta osoblja čine spoj izuzetne ponude ovog restorana. Lepinje, neizostavni pekarski proizvod u grill ponudi, sami proizvodimo po receptima provjerene domaće kuhinje uz uporabu visoko kvalitetnih sirovina.
Ponuda dana: Što još nudite gostima, osim izvrsnih ćevapa?
Vlasnik restorana: Glavni cilj nam je pružanje vrhunske ugostiteljske usluge, bazirane na jelima s roštilja. Posebno pozorno njegujemo profesionalni pristup osoblja našim klijentima. Također, u sklopu restorana u Teslićkoj otvoren je Latino bar, prostor uređen u kubanskom stilu, što dodatno obogaćuje našu ponudu.
Ponuda dana: Odnosi li se ponuda na konzumaciju u restoranu ili je moguća dostava?
Vlasnik restorana: Ponuda se odnosi isključivo na konzumaciju u restoranu.
Ponuda dana: Je li potrebno prethodno najaviti vrijeme dolaska?
Vlasnik restorana: Nije potrebna prethodna najava. Samo dođite i kušajte najbolje ćevape u gradu.:)
Ponuda dana: Recite nam još koje je Vaše radno vrijeme?
Vlasnik restorana: Restoran u Španskom radi od 10:00 do 23:00 sata, nedjeljom od 11:00 do 22:00 sata, a poslovnica na Dolcu radi od ponedjeljka do subote od 09:00 do 23:00 sata, a nedjeljom od 11:00 do 22:00 sata. Ostali restorani rade od ponedjeljka do subote od 09:00 do 22:00 sata te također nedjeljom od 11:00 do 22:00 sata.
CJENIK

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 193
5 zvjezdica: 113
4 zvjezdice: 53
3 zvjezdice: 16
2 zvjezdice: 7
1 zvjezdica: 4

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6535 307.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat