Ručak ili večera za dvije osobe za 80kn umjesto 160kn - izaberite jedan od tri ukusna menija u restoranu Casablanca

Ručak ili večera za dvije osobe za 80kn umjesto 160kn

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 209
5 zvjezdica: 144
4 zvjezdice: 42
3 zvjezdice: 13
2 zvjezdice: 6
1 zvjezdica: 4
Pogledaj iskustva drugih (85) »

    		
				    		
	            
Ručak ili večera za dvoje za 80kn
-50%

Ručak ili večera za dvije osobe za 80kn umjesto 160kn - izaberite jedan od tri ukusna menija u restoranu Casablanca

Ručak ili večera za dvije osobe za 80kn umjesto 160kn

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 209
5 zvjezdica: 144
4 zvjezdice: 42
3 zvjezdice: 13
2 zvjezdice: 6
1 zvjezdica: 4
Pogledaj iskustva drugih (85) »
  • Ponuda uključuje ručak ili večeru za dvoje za 80kn umjesto 160kuna
  • Na raspolaganju su 3 menija
  • Cijene i menije koji su ponuđeni možete pogledati na sljedećem linku CJENIK
  • Uslugu možete iskoristiti do 31.3.2012.
  • Ponuda se ne može iskoristiti 14.2. i 17.2.
  • Restoran Casablanca ove godine organizira zabavnu proslavu Valentinova 14.2. i Maškara 17.2. i nudi Vam dobru zabavu, živu glazbu, ples i savršenu klopu
  • Restoran se nalazi na adresi Vukovarska 271 u Chromosovom tornju, ulaz sa sjeverne strane
  • Potrebna najaviti dolazak i meniji koji ste izabrali na broj 01/ 6040-390
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu uslugu na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti više usluga kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
RESTORAN CASABLANCA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Restoran Casablanca: Ponuda uključuje ručak ili večeru za dvoje za 80kn umjesto 160kuna.
Ponuda dana: Koji meniji su korisnicima na raspolaganju?
Restoran Casablanca: Korisnicima je ponuđeno 3 menija koje mogu vidjeti na sljedećem linku MENI.
Ponuda dana: Mogu li korisnici izabrati različite menije ili oba korisnika odabiru jedan meni?
Restoran Casablanca: Ponuda se odnosi na platu tako da je moguće odabrati jedan meni. Moguća je iznimka u slučaju da je jedna osoba vegetarijanac, a duga želi jesi mesni meni.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Restoran Casablanca: Naravno, našu Internet stranicu korisnici mogu pogledati na linku Restoran Casablanca.
Ponuda dana: Možete li nam nešto više reći o Vašem restoranu?
Restoran Casablanca: U sklopu restorana Casablanca nalaze se dvije dvorane u kojima, osim klasičnih ručkova organiziramo i sve vrste svečanosti – svadbe, krstitke, rođendane, bankete, promocije, poslovne ručkove i večere te ostale svečane prigode. Također, restoran Casablanca ove godine organizira zabavnu proslavu Valentinova 14.2. i Maškara 17.2. i nudi Vam dobru zabavu, živu glazbu, ples i savršenu klopu.
Ponuda dana: Uključuje li ponuda i konzumaciju pića?
Restoran Casablanca: Ponuda ne uključuje konzumaciju pića.
Ponuda dana: Gdje se nalazi Vaš restoran?
Restoran Casablanca: Naš restoran se nalazi na adresi Vukovarska 271 u Chromosovom tornju, ulaz sa sjeverne strane.
Ponuda dana: Je li potrebna prethodna najava?
Restoran Casablanca: Potrebno je najaviti svoj dolazak ranije na broj 01/ 6040-390. Isto tako bi korisnici trebali prilikom rezervacije najaviti koji su meni izabrali.
Ponuda dana: Je li dozvoljeno pušenje u restoranu?
Restoran Casablanca: U sklopu restorana nije dozvoljeno pušenje.
Ponuda dana: Ima li Vaš restoran terasu?
Restoran Casablanca: Restoran ima terasu koja je na raspolaganju korisnicima.
Ponuda dana: Imaju li korisnici osigurano parkirno mjesto?
Restoran Casablanca: Naravno, korisnicima na raspolaganju stoji besplatni parking ispred samog restorana.

Restoran Casablanca
Ulica grada Vukovara 271, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 6040 390 , 099 6200 200
E-mail:
Web: http://www.restoran-casablanca.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
ACI-UGOSTITELJSTVO d.o.o.
Ulica grada Vukovara 271, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama