Ručak u prigorskom Eko selu Gradunje za jednu osobu za 50kn umjesto 100kn!

Idealna kombinacija za jednodnevni izlet uz domaći ručak

Ručak u prigorskom Eko selu Gradunje za jednu osobu


    		
				    		
	            
Ručak -50% Eko selo Gradunje
Ručak -50% Eko selo Gradunje - slika 2
Ručak -50% Eko selo Gradunje - slika 3
Ručak -50% Eko selo Gradunje - slika 4
Ručak -50% Eko selo Gradunje - slika 5
Ručak -50% Eko selo Gradunje - slika 6
Ručak -50% Eko selo Gradunje - slika 7
Ručak -50% Eko selo Gradunje - slika 8
Ručak -50% Eko selo Gradunje - slika 9
-50%

Ručak u prigorskom Eko selu Gradunje za jednu osobu za 50kn umjesto 100kn!

Idealna kombinacija za jednodnevni izlet uz domaći ručak

Ručak u prigorskom Eko selu Gradunje za jednu osobu

  • Ponuda uključuje:
    ručak za jednu osobu u
    Eko selu Gradunje
  • Aktivan odmor u predivnom pejzažu seoske idile začinjen je dobrom hranom i domaćom kapljicom
  • Možete birati između 4 menija koja možete pogledati na jelovniku ili niže u tekstu
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Udaljenost Zagreb – Eko selo Gradunje: oko 30 minuta
  • Kućni ljubimci su dobrodošli
  • Osiguran parking
  • Ponudu možete iskoristiti do 10.2.2013. izuzev termina od 24.12.2012. do 3.1.2013.
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko je korisnik rezervirao termin, a nije došao ili otkazao termin 24 sata prije dolaska
  • Potrebna je prethodna najava 3 dana ranije
  • Kontakt:
    095 8229 771
    01 5616 432
  • Adresa:
    Gradunje 12A
  • Radno vrijeme: pon - ned: 09h - 23h
  • Možete iskoristiti pet ponuda na svoje ime
  • Možete kupiti pet ponuda kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
ISKUSTVA KORISNIKA EKO SELOM GRADUNJE

"Oduševljena sam! Ugodna atmosfera, izvrsna kuhinja, dragi domaćini... Porcije su ogromne, a hrana je prava domaća. Za 50kn dobiti ćete izvrsnu domaću goveđu juhu s rezancima, meso, prilog, salatu (svega u izobilju) i na kraju desert (palačinke sa šumskim voćem i sladoledom ili štrudle od sira). I cijene pića su vrlo umjerene. Isprobali smo sva četiri i sve je bilo jako fino. Nudi se i poseban meni za vegetarijance."
Andrea

"Zadovoljna sam uslugom kao i hranom domacina. Nadamo se skorom meniu sa specijalitetima ribe u prigorskom kraju i lijepom zavičaju uz domaće crno vino te vrhunsku poslugu. Pohvale mladom kuharu Karlu na roštilju :)
Darija



Na obroncima Medvednice, u mjestu Donje Orešje, udaljenom samo nekoliko minuta od centra Svetog Ivana Zeline, na nadmorskoj visini od 400m smjestilo se novouređeno
Eko selo Gradunje


Seoska idila Eko sela pruža mnogobrojne sadržaje za aktivan odmor.
Provedite dan u šetnji prirodom, druženju sa životinjama i uživanju u finoj, domaćoj hrani.
Najmlađi posjetitelji mogu se zabaviti u igraonici na na svježem zraku.

Jednostavno savršen odmor za dušu i tijelo koji uključuje fini domaći ručak.

Možete birati između 4 menija:

Menu 1:
domaća goveđa juha, teletina ispod peke, salata, kruh, palačinke s kupinama i sladoledom
Menu 2:
domaća goveđa juha, zagrebački odrezak, pekarski krumpir, kruh , salata, palačinke s kupinama i sladoledom
Menu 3:
domaća goveđa juha, mix s roštilja (porcija kotleta, kobasice, ćevapi) - sve sa žara od drvenog ugljena, pekarski krumpir, salata, kruh, palačinke s kupinama i sladoledom
Menu 4:
domaća goveđa juha, punjena pljeskavica sa žara, zapečeni grah, salata, kruh, palačinke s kupinama i sladoledom

Eko selo Gradunje
Gradunje 12 A, Orešje Donje, Sv. Ivan Zelina, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 095 8229 771 , 01 5616 432
E-mail:
Web: http://www.ekoselo-gradunje.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Eko selo Gradunje
Gradunje 12 A , Orešje Donje, Sv. Ivan Zelina

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama