Ruže i praline ili krznene lisice i ruža uz besplatnu dostavu za cijelu Hrvatsku već od 84kn!

Darujte voljenu osobu za Valentinovo i začinite ili zasladite vezu :)

Ruže i čokolada ili krznene lisice i ruže

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 10
5 zvjezdica: 6
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0

    		
				    		
	            
Valent pokloni -50% Cijela Hr
Valent pokloni -50% Cijela Hr - slika 2
Valent pokloni -50% Cijela Hr - slika 3
Valent pokloni -50% Cijela Hr - slika 4
-50%

Ruže i praline ili krznene lisice i ruža uz besplatnu dostavu za cijelu Hrvatsku već od 84kn!

Darujte voljenu osobu za Valentinovo i začinite ili zasladite vezu :)

Ruže i čokolada ili krznene lisice i ruže

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 10
5 zvjezdica: 6
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0
  • Ponuda uključuje:
    poklon paket za Valentinovo
  • Klikom na "kupi" birate jedan od dva ponuđena paketa:
  • Paket1: 4 crvene Royal ruže, 3 bijele Royal ruže, I love Milka praline 110 gr & crvena poklon kutija za 155kn
  • Paket2: crvena Royal ruža, plišane lisice crne boje & crvena poklon kutija za 84kn
  • Redovne cijene paketa možete pogledati na CJENIKU1 i CJENIKU2
  • Dostava je besplatna i odnosi se na cijelu Hrvatsku
  • Internet stranicu web trgovine možete pogledati na linku eKupi
  • Nakon kupovine potrebno se registrirati na web portal eKupi
  • Nakon registracije, na odabranom proizvodu je potrebno odabrati "dodaj u košaricu" i na taj način izvršiti narudžbu i odabrati način preuzimanja artikla: osobno ili putem dostave
  • U zadnjem koraku narudžbe, pod opcijom „poklon bon“ potrebno je upisati slovo "V" te kod koji ćete pronaći na potvrdi na Vašem profilu, odmah uz Vaše ime i prezime (primjer: Vkj58)
  • Proizvod možete preuzeti osobno u Logističkom centru Rugvica na adresi
    Dugoselska cesta 5, 10370 Rugvica
  • Radno vrijeme za preuzimanje proizvoda:
    pon - pet: 10h - 12h i 15h - 17h
    sub: 10h - 12h
  • U tom slučaju, proizvod će stići na Vašu adresu uz prethodnu najavu u roku od 2 do 3 radna dana
  • Paket je potrebno naručiti najkasnije do 14.2.2013., a datum dostave na Vašu adresu može biti i nakon 14.2.
  • Ukoliko želite da poklon paket na željenu adresu stigne na samo Valentinovo, onda je narudžbu potrebno izvršiti najkasnije do 12.2. u 12h
  • Kontakt: 0800 200 122
  • Nakon završene kupovine na portalu potrebno je 12h kako biste mogli izvršiti narudžbu na stranicama eKupi
  • Za sve informacije možete nazvati navedeni broj u radnom vremenu:
    pon - pet: 8:30h - 17h
  • Možete iskoristiti 2 ponude na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Ponuda dana i ove godine želi Vam najromantičnije Valentinovo :)

Iako mislite da se za Valentinovo trebate posebno potruditi i smisliti što originalniji poklon, nama se čini da su upravo ruže i čokolade mnogima još uvijek najslađi znak pažnje.

S druge strane, za one avanturističkog duha pripremili smo simpatičnu kombinaciju, crvenu ružu Royal i sexy plišane lisice koje će rasplamsati i otjerati svaku dosadu koja se ušuljala u spavaću sobu!

Ne trebate organizirati romantičnu večeru s pogledom na Eiffelov toranj da biste pokazali svoju ljubav, ponekad su lijepa gesta, čokolada ili ruža ono što Vas može podsjetiti koliko jednostavna i slatka ljubav može biti, naravno, ako to sami dozvolite!

eKupi
Dugoselska cesta 5, Rugvica, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 0800 200 122
E-mail:
Web: http://www.ekupi.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
EKUPI d.o.o.
Buzinski prilaz 10, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama