Šalica s fotografijom ili natpisom po želji za poklon sebi ili dragoj osobi za samo 32kn!

Pripremajte najdraži napitak svaki dan s osmijehom :)

Šalica s fotografijom po izboru - personalizirani poklon

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 363
5 zvjezdica: 322
4 zvjezdice: 24
3 zvjezdice: 8
2 zvjezdice: 5
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (148) »

    		
				    		
	            
Šalica foto -51% HR
Šalica foto -51% HR - slika 2
Šalica foto -51% HR - slika 3
Šalica foto -51% HR - slika 4
Šalica foto -51% HR - slika 5
Šalica foto -51% HR - slika 6
Šalica foto -51% HR - slika 7
Šalica foto -51% HR - slika 8
-51%

Šalica s fotografijom ili natpisom po želji za poklon sebi ili dragoj osobi za samo 32kn!

Pripremajte najdraži napitak svaki dan s osmijehom :)

Šalica s fotografijom po izboru - personalizirani poklon

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 363
5 zvjezdica: 322
4 zvjezdice: 24
3 zvjezdice: 8
2 zvjezdice: 5
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (148) »
  • Ponuda uključuje:
    personaliziranu šalicu s printom po želji u Fotooptici Dado
  • Na šalicu se može staviti do 2 fotografije, natpis, poruka ili smiješni lik iz crtića
  • Šalica je bijela, keramička i maštoviti je poklon za prijatelje, obitelj ili poslovne partnere
  • Redovnu cijenu pogledajte na CJENIKU
  • Ponuda se odnosi na cijelu Hrvatsku
  • Nakon kupovine potrebno je osobno donijeti u Fotooptiku Dado ili poslati mailom ili poštom željenu fotografiju ili natpis na usb - u ili dvd - u
  • Šalica je gotova u roku 24h - 36h
  • Preuzimanje osobno ili dostavom
  • Osobno preuzimanje u Fotooptici Dado na adresi Hribarov prilaz 6a, Zagreb uz prethodnu najavu
  • Za dostavu je potrebno na mail [email protected] poslati svoje ime, prezime i adresu za dostavu
  • Rok za dostavu: do 5 radnih dana nakon narudžbe putem maila
  • Dostavu vrši HP
  • Dostava se nadoplaćuje prema redovnom cjeniku HP - a prilikom preuzimanja
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste proizvod naručili, a niste ga preuzeli
  • Šalicu je potrebno naručiti osobno ili mailom najkasnije do 10.1.2015.
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 8h - 20h
    sub: 8h - 12h
  • Kontakt: 01 6691 037, 099 6691 037
  • Vodimo vas u virtualnu šetnju do
    Fotooptike Dado
  • Možete iskoristiti neograničen broj ponuda na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Na linku posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Šalica - idealan poklon za sve prilike

Ugodno iznenadite najdraže za Božić, rođendan, imendan, djevojačku ili momačku te za bilo koju drugu prigodu i poklonite nešto što vole i djeca i odrasli.



Praktičan i koristan dar je nešto što svatko voli primiti. A ako je od drage osobe, rado ćemo je koristiti i s osmjehom na licu piti svoju prvu jutarnju kavu ili čaj.



Ako niste sigurni da li će se osobi svidjeti vaš poklon, samo je dovoljno da se sjetite da nikad ne možemo imati dovoljno šalica! :)

Što znači vidjeti šalicu u snu?

Vidjeti šalicu u snu je dobro, znak je da ćete steći ugled u društvu.

Ukoliko ste sanjali da ste kupovali šalicu očekujte poziv u goste, a ako ste ju razbili u ljubavi vas očekuju mnoga odricanja.



Ako ste u snu dobili šalicu steći ćete dobre prijatelje, a ako ste je poklonili nekome, bit ćete omiljeni gost.

Ako ste iz šalice pili, možete očekivati veliku sreću u ljubavi! Izvor: Savjetnica.com

Fotooptika Dado
Hribarov prilaz 6a, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 099 669 1037 , 01 669 1037
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Fotooptika DADO
Hribarov prilaz 6a (Oktogon Dugave), Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama