Saznajte koje Vam namirnice svakodnevno štete i obavite test intolerancije u Poliklinici Stela za 970kn umjesto 1.940kn

Saznajte koje Vam namirnice svakodnevno štete i obavite test intolerancije u Poliklinici Stela za 970kn umjesto 1.940kn

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 25
5 zvjezdica: 18
4 zvjezdice: 5
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0

    		
				    		
	            
-50%

Saznajte koje Vam namirnice svakodnevno štete i obavite test intolerancije u Poliklinici Stela za 970kn umjesto 1.940kn

Saznajte koje Vam namirnice svakodnevno štete i obavite test intolerancije u Poliklinici Stela za 970kn umjesto 1.940kn

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 25
5 zvjezdica: 18
4 zvjezdice: 5
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0
  • Ponuda uključuje test intolerancije na hranu na 90 namirnica - pacijent dolazi na vađenje krvi, a rezultate i interpretaciju istih dobiva nakon 4 do 6 tjedana koliko traje testiranje
  • Nije potrebno najaviti dolazak, niti doći natašte, ali je poželjno da pacijent nije konzumirao hranu oko 4 sata prije vađenja krvi
  • Uslugu možete iskoristiti do 10.09.
  • Redovne cijene naših usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Radno vrijeme poliklinike je od ponedjeljka do petka od 07-19h i subotom od 08-12h
  • Adresa i kontakt poliklinike: Prijepoljska 19b Zagreb, 01/2993-595
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
POLIKLINIKA STELA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)
Ponuda dana:Što ponuda uključuje?
Poliklinika Stela: Ponuda uključuje test intolerancije na hranu na 90 namirnica. Postupak uključuje vađenje krvi koje traje svega pet minuta i za četiri tjedna se pacijent poziva da dođe na analizu i interpretaciju rezultata.
Ponuda dana:Što je zapravo nepodnošljivost hrane/intolerancija?
Poliklinika Stela:Sve što Vas je ikad zanimalo o intoleranciji hrane pročitajte na našem linku.
Ponuda dana:Je li potrebno najaviti dolazak?
Poliklinika Stela:Nije potrebno najaviti dolazak, niti doći natašte, ali je poželjno da pacijent nije konzumirao hranu oko 4 sata prije vađenja krvi.
Ponuda dana:Koje je radno vrijeme poliklinike?
Poliklinika Stela:Radno vrijeme poliklinike je od 7-19h od ponedjeljka do petka i subotom od 8-12h.
Ponuda dana:Na kojoj adresi se nalazite?
Poliklinika Stela:Adresa poliklinike je Prijepoljska 19b.
Ponuda dana:Kome se ne preporuča obaviti testiranje?
Poliklinika Stela:Djeci do 4 godine starosti.
Ponuda dana:Je li moguća nadoplata za testiranje na veći broj namirnica?
Poliklinika Stela:Moguća je nadoplata za ImuPro200 ili ImuPro300, konkretnije o kojim je točno namirnicama riječ pročitajte na PANELU.
Ponuda dana:Gdje možemo pogledati redovne cijene usluga Poliklinike?
Poliklinika Stela:Redovne cijene naših usluga možete pogledati na CJENIKU.
Ponuda dana:Kako prepoznati intoleranciju na hranu?
Poliklinika Stela:Ovaj proces je teže prepoznati, a manifestacije su često manje jasne, neprimjetne i ponekad teško uočljive i nepredvidive. Određena vrsta hrane može izazvati abnormalnu reakciju organizma, što može u nekim slučajevima izazvati probavne tegobe, a u drugima manifestacije koje mogu biti neprimjetne i koje je vrlo teško povezati s hranom, zbog toga što mijenjaju kroničnu patologiju.
Ponuda dana:Koji su najčešći indikatori intolerancije?
Poliklinika Stela:Ukidanjem jedne ili više vrsta hrane u više od dvije trećine slučajeva je došlo do značajnog poboljšanja sljedećih kliničkih manifestacija koje možemo povezati s intolerancijom na hranu: Gastrointestinalne tegobe: bolovi u trbuhu, zatvor, proljev, nadutost, sindrom iritabilnog crijeva. Ova patologija najviše upućuje na sumnju da se radi o intoleranciji na hranu: Dermatološki procesi: akne, ekcem, psorijaza, svrbež, urtikarija, osip; psihološke smetnje: tjeskoba, letargija, depresija, premorenost, mučnina, hiperaktivnost (uglavnom kod djece); neurološke smetnje: glavobolja, migrena, vrtoglavica, omaglica te respiratorne tegobe: astma, rinitis, poteškoće disanja. U ovim slučajevima se može preklapati s alergijskim procesom.
Ponuda dana:Koliko vremena nakon eliminacije namirnica koje našem organizmu ne odgovaraju možemo primjetiti poboljšanje?
Poliklinika Stela:Općenito, poboljšanje je vidljivo između 20. i 60. dana nakon što se počela primjenjivati odgovarajuća dijeta. Rezultati nam omogućuju da uz pomoć liječnika izaberemo odgovarajuću prehranu jednostavnom eliminacijom namirnica koje su testiranjem pokazale visoki stupanj intolerancije. Radi se, dakle, o važnoj opciji koju treba uzeti u obzir kod gore navedenih poremećaja i simptoma, a koji se mogu poboljšati jednostavnom eliminacijom uzroka odnosno vrste hrane koja ih uzrokuje.

Poliklinika Stela
Prijepoljska 19b, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: +385 (0)1 2993 595 , +385 (0)1 2993 564
E-mail:
Web: http://www.poliklinika-stela.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika Stela
Prijepoljska 19b, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata