[SELCE] 3 dana za dvoje s polupansionom u pansionu Klek na predivnom Kvarneru uz piće dobrodošlice za 699kn!

Dijete do 10 godina gratis, iskoristivo do 18.6.

Selce - 3 dana za dvoje s polupansionom

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Selce 3 dana za dvoje
Selce 3 dana za dvoje - slika 2
Selce 3 dana za dvoje - slika 3
Selce 3 dana za dvoje - slika 4
Selce 3 dana za dvoje - slika 5
Selce 3 dana za dvoje - slika 6
Selce 3 dana za dvoje - slika 7
Selce 3 dana za dvoje - slika 8
Selce 3 dana za dvoje - slika 9
Selce 3 dana za dvoje - slika 10
Selce 3 dana za dvoje - slika 11
-36%

[SELCE] 3 dana za dvoje s polupansionom u pansionu Klek na predivnom Kvarneru uz piće dobrodošlice za 699kn!

Dijete do 10 godina gratis, iskoristivo do 18.6.

Selce - 3 dana za dvoje s polupansionom

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    Selce - 2 noćenja s polupansionom za dvoje u Pansionu Klek
  • Dodatna pogodnost:
    - 30% popusta za masaže
    - piće dobrodošlice za 2 osobe
  • Rok iskoristivosti: od 22.4. do 18.6.2016.
  • Polupansion uključuje buffet doručak u Pansionu Klek i buffet večeru s neograničenim sokovima ili vodom u hotelu Selce (100m od Pansiona)
  • Redovne cijene usluga smještaja i dodatne pogodnosti pogledajte na CJENIKU 1 i
    CJENIKU 2
  • Dijete do 10 godina GRATIS smještaj na pomoćnom krevetu
  • Pogledajte moguće nadoplate
  • Boravišna pristojba nije uključena u cijenu, pogledajte cijene
  • Ukoliko preko portala kupujete rezervaciju, ostatak plaćate u gotovini ili karticama (jednokratno - American Express, Maestro, VISA) na licu mjesta
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Pansion nema uvjete za držanje kućnih ljubimaca
  • Check in: od 14h
    Check out: do 10h
  • Prije kupovine potrebno je provjeriti raspoloživost željenog termina
  • Rezervacija termina je obavezna odmah nakon kupovine
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Izvor: PonudaDana.hr Blog

Primorski gradić smješten je u pitoresknoj uvali i nalazi se nekih 40km južno od Rijeke. Kroz posljednjih nekoliko godina stasao je u ozbiljnu turističku destinaciju. Svojom blagom klimom, uređenim plažama i infrastrukturom privukao je investitore koji su prepoznali potencijal, što je pak rezultiralo povećanim brojem noćenja i dolazaka turista. Selce godišnje ima više od 2.500 sunčanih sati, prosječna ljetna temperatura iznosi 25°C , a godišnja 14°C  što ga čini i više nego ugodnim mjestom za boravak kroz cijelu godinu. Sezona je tako "rastegnuta" s ljetnih mjeseci na veći dio godine pa ona počinje bookinzima od Uskrsa pa sve tamo do kraja listopada.

Plaže u Selcu, kao uostalom i većina naših plaža, osobito na Kvarneru, nositeljice su plave zastavice koja ukazuje na visoki stupanj čistoće i sigurnosti za kupanje. One svakako dominiraju ovim mjestom pa se protežu jedna za drugom i do nekoliko kilometara prema sjeveru. Najpoznatija među njima je uvala Slana koju krasi posebna bistrina i plavetnilo mora. Osim brojnih apartmana, soba i hotela, Selce svojim gostima nudi i korištenje iznimno popularnog autokampa čiji je kapacitet predviđen za čak 1.500 gostiju koji guštaju u hladu i mirisu mediteranske flore.


U svakom slučaju, ovo je jedno od onih mjesta možete posjetiti tijekom cijele godine, a ne samo u špici sezone. Obzirom da se nalazi na sjeveroistočom rubu Kvarnerskog zaljeva, prilično je dostupno i prometno povezano od kud god se uputili prema njemu. Dugačka šetnica kao stvorena je za okrepljujuće šetnje i rekreaciju. Tu su naravno i brojni gostiteljski objekti koji nude svoje lokalne delicije pa je svakako preporučljivo nakon tih šetnji sjesti na okrepljujući ručak ili večeru i čašu vina.

Novootvoreni Pansion Klek se nalazi na samoj plaži, samo promenadom odvojen od mora, uz glavnu plažu. Ima 17 novouređenih i klimatiziranih soba. Svaka soba ima SAT / TV i mini hladnjak. Pansion ima svoj caffe bar s prekrasnom terasom uz more i besplatan Wi-Fi u Pansionu/sobama. Plaža je bogata sljedećim sadržajima: vodeni park, vodeni tobogan, škola ronjenja. Oko 200 m udaljeni su tereni za tenis, stolni tenis, mini golf.

Polupansion uključuje buffet doručak u Pansionu Klek i buffet večeru s neograničenim sokovima ili vodom u hotelu Selce (100m od Pansiona). Posjetite Facebook Pansiona

Pansion Klek
ID kod: MBS: 040318764 Tt-14/409-2

Šetalište Ivana Jeličića 32, Selce, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 051 677 334
E-mail:
Web: http://www.turistbook.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
TURIST BOOK j. d. o. o
Kralja Tomislava 8, Novi Vinodolski

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata