Servis sustava klime u automobilu sa nadopunom plina za 115kn umjesto 618kn - pripremite Vašeg limenog ljubimca za vrućine

Servis sustava klime u automobilu i nadopuna plina

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 71
5 zvjezdica: 36
4 zvjezdice: 16
3 zvjezdice: 10
2 zvjezdice: 7
1 zvjezdica: 2

    		
				    		
	            
Servis sustava klime u automobilu i nadopuna plina
-81%
KUPNJOM PONUDE MOŽEŠ OSVOJITI SAMSUNG GALAXY A51 :) Saznaj više
  • Ponuda uključuje servis sustava klime - kontrolu količine plina u sistemu klime, nadopunu plina (ukoliko je sustav u potpunosti bez plina, kompletno punjenje nije u cijeni ponude), kontrolu količine ulja u sistemu klime, kontrolu visokog i niskog tlaka u klimatizacijskom sustavu, kontrolu izlazne temperature rashlađenog zraka u kabini, kontrolu i po potrebi izmjenu filtera peludi.
  • Cjenik možete pogledati na linku CJENIK
  • Ostvaruje se dodatni popust na uslugu dezinfekcije i pročišćavanja kompletnog ventilacijskog sustava i na izmjenu ljetnih guma u zimske
  • Jedna osoba može iskoristiti više potvrda - jednu potvrdu po automobilu te više potvrda kao poklon prijatelju
  • Uslugu možete iskoristiti u Zagrebu ili Sisku
  • Uslugu možete iskoristiti do 14.10.2011.
  • Potrebno je prethodno najaviti svoj dolazak na broj 01 6222 228
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
BERTOL AUTOMOBILI ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Bertol Automobili: Ponuda uključuje servis sustava klime u automobilu sa nadopunom plina.
Ponuda dana: Od čega se točno sastoji servis sustava klime u automobilu?
Bertol Automobili: Servis sustava klime uključuje kontrolu količine plina u sistemu klime, nadopunu plina (ukoliko je sustav u potpunosti bez plina, kompletno punjenje nije u cijeni ponude), kontrolu količine ulja u sistemu klime, kontrolu visokog i niskog tlaka u klimatizacijskom sustavu, kontrolu izlazne temperature rashlađenog zraka u kabini, kontrolu i po potrebi izmjenu filtera peludi.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Bertol Automobili: Našu internet stranicu možete pogledati na sljedećem linku Bertol automobili.
Ponuda dana: Zašto je važno redovito obavljati servis sustava klime u automobilu?
Bertol Automobili: Redovito pregledavanje i punjenje auto-klime je važno kako ne bi došlo do oštećenja kompresora, kako bi se smanjila razina štetnih tvari u vozilu te kako bi sustav radio punim kapacitetom i u potpunosti rashlađivao Vaš automobil.
Ponuda dana: Koliko često se treba obavljati servis sustava klime u automobilu?
Bertol Automobili: Preporuča se jednom godišnje obavljati servis.
Ponuda dana: Ostvaruju li korisnici korištenjem ove usluge kakve dodatne pogodnosti?
Bertol Automobili: Da, kupnjom navedene ponude korisnici ostvaruju dodatni popust na uslugu dezinfekcije te pročišćavanja kompletnog ventilacijskog sustava i na izmjenu ljetnih guma u zimske.
Ponuda dana: Koliko traje usluga punjenja klime?
Bertol Automobili: Usluga se obavlja u roku od 30 do 45 minuta.
Ponuda dana: Postoje li određeni uvjeti kada se ova usluga ne može koristiti?
Bertol Automobili: Ne, usluga se preporuča svima koji imaju klimu u automobilu.
Ponuda dana: Gdje možemo vidjeti cijene Vaših usluga?
Bertol Automobili: Cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK.
Ponuda dana: Na kojoj adresi se nalazi Vaš autoservis?
Bertol Automobili: Autoservis se nalazi na adresi Pavlinska 32, Velika Mlaka, Zagreb, a uslugu možete iskoristiti i na adresi Barice Rapić bb, Sisak.

Bertol automobili
Pavlinska 32, Velika Mlaka - Zagreb, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 01 62 22 228 , 01 622 2144
E-mail:
Web: http://www.bertol-automobili.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Bertol d.o.o.
Pavlinska 32, Velika Mlaka

Barice Rapić bb, Sisak, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 044 5266 66 , 091 622 2229
E-mail:
Web: http://www.bertol-automobili.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Bertol d.o.o.
Pavlinska 32, Velika Mlaka

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 71
5 zvjezdica: 36
4 zvjezdice: 16
3 zvjezdice: 10
2 zvjezdice: 7
1 zvjezdica: 2

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama