Set za izradu savršenih kovrči - 12 klasičnih uvijača, 4 izdužena uvijača, štapić i upute

Napravite zanosne kovrče, brzo i jednostavno za samo 69kn!

Set za izradu savršenih kovrči

Ocjena naših korisnika:    Dobro!
   Dobro!
Ukupno glasova: 106
5 zvjezdica: 40
4 zvjezdice: 18
3 zvjezdice: 14
2 zvjezdice: 15
1 zvjezdica: 19
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
http://www.youtube.com/watch?v=laEa4-FV70g&feature=share&autoplay=1
Set za kovrče -62% HR - slika 2
Set za kovrče -62% HR - slika 3
Set za kovrče -62% HR - slika 4
-62%

Set za izradu savršenih kovrči - 12 klasičnih uvijača, 4 izdužena uvijača, štapić i upute

Napravite zanosne kovrče, brzo i jednostavno za samo 69kn!

Set za izradu savršenih kovrči

Ocjena naših korisnika:    Dobro!
   Dobro!
Ukupno glasova: 106
5 zvjezdica: 40
4 zvjezdice: 18
3 zvjezdice: 14
2 zvjezdice: 15
1 zvjezdica: 19
Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    set za izradu kovrča koji se sastoji od:
    - 12 klasičnih uvijača (25 cm)
    - 4 izdužena uvijača (15 cm)
    - štapić za hvatanje
    - upute
  • Facebook stranicu možete pogledati na linku Superior Sparta
  • Redovnu cijenu proizvoda možete pogledati na linku:
    CJENIK
  • Nakon kupovine potrebno je poslati mail na [email protected] s podacima: ime, prezime, adresa i kontakt broj
  • Dostava se plaća prilikom preuzimanja proizvoda prema redovnom cjeniku HP-a
  • Dostavu vrši: HP
  • Rok za isporuku: 7 dana nakon narudžbe putem maila
  • Mogućnost osobnog preuzimanja na adresi Lanište 3a - trgovina „A je to“ uz prethodnu najavu
  • Potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti:do 8.1.2014.
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste naručili proizvod, a niste ga preuzeli
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Kontakt:
    095 881 9761
    097 7229 262
  • Adresa:
    Lanište 3a - trgovina „A je to“
  • Radno vrijeme:
    pon - ned: 7h - 23h
  • Možete iskoristiti više ponuda na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Kako zaštititi kosu od hladnoće

Koliko je bitno njegovati kosu za vrijeme vrućih ljetnih mjeseci kada ju neprekidno vežete u rep i kada ste velik dio dana izloženi suncu, isto tako treba voditi računa o njezi kose za vrijeme hladnih dana, kada temperature ponekad mogu ići daleko ispod nule. Njega kose bitna je iz više razloga, a to je dugotrajno lijepa, gusta i kvalitetna kosa. Stoga ako niste sigurni, poslušajte nekoliko savjeta koji se odnose na njegu kose za vrijeme hladnih dana.



Možda same posljedice zime mogu osjetiti najviše sve one žene koje imaju prirodno kovrčavu kosu. Što se događa? Naime poznato je kako vlage u zraku u to doba ima najviše, a upravo zbog te vlage kovrče mogu izgubiti svoj prvotni sjaj i oblik. Dolazi do oštećenja zbog čega te kovrče više ne izgledaju tako lijepo.

Želite li zaštititi svoju kožu tijekom surove zime bilo bi najbolje kada bi nabavili određene preparate koji će vam pomoći oko njege. Tu se najviše misli na razne šampone i prije svega kreme koji služe hidratiziranju kose, pomažu ublažiti isušivanje koje je prouzrokovao suhi zrak.

Za kovrčavu kosu uvijek se preporuča sprej za sjaj koji možete nabaviti u svakom malo bolje opremljenom dućanu. Treba imati na umu kako kod duže kose uvijek malo više pozornosti treba posvetiti njegovanju samih vrhova koji se mogu rascvjetati. Izvor: Savjetnica.com

Trgovina A je to
Lanište 3a, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 097 7229 262
E-mail:
Web: https://www.facebook.com/SuperiorSparta

Detalji o partnerovom sjedištu:
SUPERIOR SPARTA d.o.o.
Malešnica 27, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama