Šišanje, kupanje, sušenje, čišćenje analnih žlijezda, njega ušiju, savjeti za male i srednje pse za 75kn umjesto 180kn -

Šišanje, kupanje, sušenje, čišćenje analnih žlijezda, njega ušiju, savjeti za male i srednje pse za 75kn umjesto 180kn -

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 13
5 zvjezdica: 9
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Šišanje, kupanje, sušenje, čišćenje analnih žlijezda, njega ušiju, savjeti za male i srednje pse za 75kn umjesto 180kn -
-58%
KUPNJOM PONUDE MOŽEŠ OSVOJITI SAMSUNG GALAXY A51 :) Saznaj više
  • Ponuda se odnosi na šišanje, kupanje, sušenje, čišćenje analnih žlijezda, njegu ušiju i savjete za male i srednje pse od 2 do 24kg
  • Jedna osoba može kupiti 3 potvrde za 3 različita psa
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijateljima
  • Potrebna je prethodna telefonska najava tjedan dana prije dolaska
  • Termin dolaska možete rezervirati pozivom unutar radnog vremena na brojeve 01 558 47 34 ,091 280 92 89
  • Radno vrijeme:
  • Ponedjeljak - petak: 9h-20h
  • Subota: 9h-15h
  • Uslugu možete početi koristiti nakon isteka ponude
  • Uslugu je moguće iskoristiti do 13.11.
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
VLASNICA SALONA ZA PSE DAJ ŠAPU ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)
Ponuda dana:Što uključuje ponuda?
Vlasnica salona: Ponuda uključuje kupanje, sušenje, šišanje, čišćenje analnih žlijezdi, rezanje noktiju, njegu ušiju te savjete za male i srednje pse od 2 do 24 kg.
Ponuda dana:Imate li internet stranicu?
Vlasnica salona: Našu internet stranicu možete pogledati na linku Daj šapu.
Ponuda dana:Postoji li mogućnost nadoplate za veće pse?
Vlasnica salona:Da, postoji mogućnost nadoplate za veće pse, prema navedenim cijenama na linku CJENIK.
Ponuda dana:Da li je obavezno čišćenje analnih žlijezdi za sve pse?
Vlasnica salona:Čišćenje analnih žlijezdi se izvodi samo kod pasa kojima je to potrebno.
Ponuda dana:Ostvaruju li se ovom ponudom neke dodatne pogodnosti?
Vlasnica salona:. Ponudom se ostvaruje 15% popusta na sav asortiman Pet shop-a na gotovinsko plaćanje (osim na lijekove)
Ponuda dana:Koliko traje tretman?
Vlasnica salona: Tretman traje između sat i pol i 2 i pol sata.
Ponuda dana:Usluge se obavljaju u jednom dolasku?
Vlasnica salona: Tako je, usluge se obavljaju u jednom dolasku.
Ponuda dana: Je li potrebna prethoda najava i koliko prije?
Vlasnica salona: Potrebno je najaviti svoj dolazak tjedan dana unaprijed.

Daj šapu
V. Poljanice 3, Zagreb, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 091 280 92 89
E-mail:
Web: http://www.dajsapu.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Daj šapu d.o.o.
Zvonimira Ljevakovića 34, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama