Slana soba - haloterapija za jednu odraslu osobu ili dva dolaska za dijete za samo 36kn umjesto 100kn - ove zime dišite punim plućima

Haloterapija u slanoj sobi

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 11
5 zvjezdica: 5
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1

    		
				    		
	            
Haloterapija u slanoj sobi
Haloterapija u slanoj sobi - slika 2
Haloterapija u slanoj sobi - slika 3
Haloterapija u slanoj sobi - slika 4
Haloterapija u slanoj sobi - slika 5
Haloterapija u slanoj sobi - slika 6
-64%
KUPNJOM PONUDE MOŽEŠ OSVOJITI SAMSUNG GALAXY A51 :) Saznaj više
  • Ponuda uključuje jedan tretman haloterapije u slanoj sobi za odraslu osobu ili dva dolaska za dijete
  • Uslugu možete iskoristiti čim Vam potvrda bude vidljiva na profilu
  • Radno vrijeme:
  • pon-pet: 8-12h, 16-20h
  • sub:8-16h
  • Uslugu možete iskoristiti do 20.02.2012.
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Jedna ososba može iskoristiti jednu uslugu na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj usluga kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Dolazi zima i sa sobom donosi puno nama svima dragih stvari kao što su snijeg, snježne radosti, blagdani, kuhano vino…. Ali, sa zimom dolazi i razdoblje bolesti, prehlade i dosadnih viroza. Kako bi se preventivno zaštitili od toga, stari mudri ljudi kažu da je dobro jesti luk i nećete se morati brinuti oko nikakvih bolesti. Hmm…to baš i nije dobra ideja za Vas, a bome ni za druge oko Vas, jelda? :) Zato Vas Ponuda dana vodi u Slanu sobu Citronella na haloterapiju u slanoj sobi gdje ćete ojačati svoj organizam i pripremiti se za nadolazeće hladne dane :)

CITRONELLA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Citronella: Ponuda uključuje tretman haloterapije u slanoj sobi za jednu odraslu osobu ili dva dolaska za dijete.
Ponuda dana: Što je to slana soba?
Citronella: Slana soba je imitacija prirodne spilje. Soba je u potpunosti obložena kamenom solju. Zbog fizikalnih svojstava soli, obloženost zidova solju doprinosi održavanju konstantne vlage i temperature, a odgovarajuća mikroklima se postiže koncentriranjem slanog aerosola, kojeg u prostoriju upuhuje poseban uređaj - halogenerator. Jedna terapija, po zdravstvenom učinku, zamjenjuje tri do četiri dana provedena na moru.
Ponuda dana: Što je to haloterapija i kako djeluje?
Citronella: Haloterapiju kao metodu liječenja mogu koristiti djeca, odrasli, starije osobe i trudnice jer nije agresivna, ugodna je i bez ikakvih štetnih nuspojava. Alergije, astma, bronhitis, dermatitis, smanjeni imunitet... tek su neke od tegoba koje haloterapija umanjuje. Važno je napomenuti da haloterapija ne zamjenjuje terapiju lijekovima, ali uvelike pomaže u smanjenju simptoma te reducira potrebu za njihovim korištenjem, a obzirom da se radi samo o mikročesticama kamene soli, nema nikakvih interakcija sa lijekovima.
Ponuda dana: Koliko traje tretman haloterapije?
Citronella: Tretman traje 40 minuta za odrasle i 20 minuta za djecu.
Ponuda dana: Jesu li korisnici sami u sobi?
Citronella: Korisnici mogu birati žele li biti sami u slanoj sobi ili u društvu koje izaberu. Roditelji mogu biti sa djecom u sobi.
Ponuda dana: Imate li svoju internet stranicu?
Citronella: Naravno, našu internet stranicu možete pogledati na linku Citronella.
Ponuda dana: Je li potrebna prethodna najava?
Citronella: Potrebna je najava 3 dana ranije na broj 01/ 6600-049.
Ponuda dana: Kome se preporuča ovaj tretman?
Citronella: Haloterapija se dokazala kao vrhunski tretman u liječenju raznih bolesti dišnih puteva kao što su astme i bronhija, smirivanju i produbljivanju disanje, ubrzava kretanje dišnog epitela i čisti dišne putove, djeluje protiv upala i protiv alergija, ubrzava oksidiranje serotonina te regulira mineralnu uravnoteženost. Haloterapija u znatnoj mjeri smanjuje posljedice stresa, smiruje i produbljuje disanje, podiže razinu koncentracije, blagotvorno utječe na proces pomlađivanja kože i poravnanja bora, ubrzava sagorijevanje masnoća, te općenito izaziva osjećaj svježine i zadovoljstva.
Ponuda dana: Kako se korisnici trebaju pripremiti za tretman?
Citronella: Haloterapija ne zahtijeva posebne pripreme, korisnici će dobiti odjeću za jednokratnu upotrebu (ogrtač, kapu i navlake za stopala).
Ponuda dana: Koje je Vaše radno vrijeme?
Citronella: Naše radno vrijeme je od ponedjeljka do petka od 8 do 12h te od 16 do 20h i subotom od 8 do 16h.

Citronella d.o.o.
Avenija Većeslava Holjevca 27, Zagreb, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 01 660 0049
Rezervacije: 01 6600 049
E-mail:
Web: http://www.slana-soba.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Citronella d.o.o.
Avenija Većeslava Holjevca 27, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama