Specijalistički oftalmološki pregled za meke kontaktne leće u Poliklinici Monokl za 99kn!

+ par leća, otopina, posudica i 25% popusta na kupnju dviju kutijica leća

Specijalistički oftalmološki pregled za meke kontaktne leće

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 17
5 zvjezdica: 12
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih »

	            
Specijalistički oftalmološki pregled za meke kontaktne leće
Specijalistički oftalmološki pregled za meke kontaktne leće - slika 10
Specijalistički oftalmološki pregled za meke kontaktne leće - slika 10
Specijalistički oftalmološki pregled za meke kontaktne leće - slika 10
Specijalistički oftalmološki pregled za meke kontaktne leće - slika 10
Specijalistički oftalmološki pregled za meke kontaktne leće - slika 10
-67%
300kn
99kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
300kn
99kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 40

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    specijalistički oftalmološki pregled za meke kontaktne leće u Poliklinici Monokl
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Dodatni popusti koje ostvarujete:
    - gratis 1 par probnih mekih kontaktnih leća, 1 starter otopina 60ml za meke leće i posudica za leće
    - 25% popusta na kupnju dviju kutijica mekih kontaktnih leća
  • Klikom na kupi birate pregled na željenoj lokaciji
  • Trajanje pregleda: 30 min (do 45 min za prve nositelje)
  • Specijalistički oftalmološki pregled uključuje:
    - određivanje dioptrije za meke kontaktne leće
    - mjerenje zakrivljenosti rožnice
    - kontrola prednjeg segmenta oka na biomikroskopu
    - pregled suznog filma
    - poduku o skidanju i stavljanju te nošenja kontaktnih leća, za prve nositelje
  • Pregled obavljaju: Dr. Irena Vladušić, spec. oftalmolog i dr. Tonica Brkić, spec. oftalmolog
  • Ponuda se odnosi na meke sferne leće i leće za astigmatizam (Ciba Vision, Johnson&Johnson, Bausch&Lomb, Cooper Vision).
  • Pacijentice na pregled trebaju doći bez šminke
  • U slučaju postojećih nositelja, na pregled za kontaktne leće treba doći bez kontaktnih leća (minimalno 24h)
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti ponude: 31.12.2013.
  • Dolazak je potrebno najaviti na kontakt broj
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 9h - 19.30h
    sub: 9h - 13h
  • Kontakt:
    info@monokl.hr
    01 230 20 60 (Maksimirska 115)
    01 377 24 86 (Ilica 248)
    01 662 16 66 (Barčev trg 15)
    01 789 76 77 (Zagrebačka 78, Velika Gorica)
    01 77 88 905 (Hrvatskih branitelja 3, Dugo Selo)
  • Ponudu možete koristiti na 5 lokacija:
    Maksimirska 115, Zagreb
    Ilica 248, Zagreb
    Barčev trg 15, Zagreb
    Zagrebačka 78, Velika Gorica
    Hrvatskih branitelja 3, Dugo Selo
  • Vodimo Vas u virtualnu 3D šetnju do: Maksimirske
  • Vodimo Vas u virtualnu 3D šetnju do: Ilice
  • Vodimo Vas u virtualnu 3D šetnju do: Barčeva trga
  • Vodimo Vas u virtualnu 3D šetnju do: Zagrebačke
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Optički studio i Poliklinika za oftalmologiju Monokl

Poliklinika za oftalmologiju Monokl osnovana je 1995. godine kao privatna poliklinika za specijalističko konzilijarnu djelatnost. U trenutku osnivanja bila je nadopuna djelatnosti Optičkog studija Monokl s ciljem pružanja kompletne i prvenstveno kvalitetne usluge na jednom mjestu.

Osim kompletnih kao i ciljanih jednostavnijih specijalističkih pregleda kakve je potrebno napraviti barem svake dvije godine, mogu se napraviti i subspecijalistički pregledi za:
- kontaktne leće
- pregledi djece u ordinaciji za strabizam
- pregledi slabovidnih osoba s ordiniranjem teleskopskih naočala i drugih pomagala za slabovidne osobe
- pregledi mjerenja vidnoga polja za dijagnosticiranje glaukoma u sklopu anti-glaukomskog kabineta.



Cilj našeg djelovanja je omogućiti pacijentu da ostvari dobar vid kao preduvjet kvalitetnog života stoga nam se obratite s povjerenjem!

Kako nositi kontaktne leće?

Prvo i osnovno pravilo za ugodno i sigurno nošenje kontaktnih leća je održavanje pravilne higijene. Važno je slijediti upute oftalmologa kako bi se izbjegle moguće komplikacije i problemi s očima.
Prije rukovanja kontaktnim lećama, ruke uvijek dobro operite, isperite i osušite čistim ručnikom. Pazite da je otopina koju koristite svježa i da joj nije istekao rok trajanja. Isperite posudicu za leće otopinom, nikada običnom vodom jer voda je nositelj bakterija i drugih mikroorganizama koji mogu izazvati ozbiljne infekcije oka.

Nakon što ste napunili posudicu tekućinom, izvadite leću iz desnog oka te je stavite na dlan ruke. Kapnite nekoliko kapi otopine na leću te je nježno kažiprstom protrljajte. Na kraju je isperite otopinom i stavite u posudicu. Vrlo je važno da je cijela površina leće uronjena u otopinu, jer ako ostane duže vrijeme izvan nje, postaje isušena i krhka.



Isti postupak ponovite s lijevom lećom. Svakodnevno mijenjajte otopinu u posudici i koristite svježu jer otopina korištena više puta povećava rizik od očnih infekcija.

Redovito mijenjajte posudicu za leće (jednom u tri mjeseca ili češće) te je svakodnevno ispirite s otopinom za leće, zbog smanjenja rizika od rasta bakterija. Uvijek najprije očistite desnu leću kako biste izbjegli zamjenu leća. Nemojte dodirivati vrhom bočice otopine ni jednu površinu jer bi se otopina mogla inficirati. Bočicu držite čvrsto zatvorenu da bi ste izbjegli ishlapljivanje otopine.

Ukoliko je prošlo više od godine dana od zadnjeg oftalmološkog pregleda, svakako savjetujemo da se naručite za kompletan oftalmološki pregled!

Poliklinika za oftalmologiju Monokl
Maksimirska 115, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 230 20 60
E-mail:
Web: http://www.monokl.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika za oftamologiju Monokl
Maksimirska 115, Zagreb

Ilica 248, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 377 24 86
E-mail:
Web: http://www.monokl.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika za oftamologiju Monokl
Maksimirska 115, Zagreb

Barčev trg 15, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 662 16 66
E-mail:
Web: http://www.monokl.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika za oftamologiju Monokl
Maksimirska 115, Zagreb

Zagrebačka 78, Velika Gorica, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 789 76 77
E-mail:
Web: http://www.monokl.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika za oftamologiju Monokl
Maksimirska 115, Zagreb

Hrvatskih branitelja 3, Dugo Selo, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 77 88 905
E-mail:
Web: http://www.monokl.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika za oftamologiju Monokl
Maksimirska 115, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 17
5 zvjezdica: 12
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat