Specijalistički ortopedski pregled i terapija Liebscher-Bracht za 95kn umjesto 550kn - terapija njemačke skijaške reprezentacije

Specijalistički ortopedski pregled i terapija Liebscher-Bracht za 95kn umjesto 550kn - terapija njemačke skijaške reprezentacije

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 36
5 zvjezdica: 18
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 4

    		
				    		
	            
 - slika 2
 - slika 3
 - slika 4
 - slika 5
-83%

Specijalistički ortopedski pregled i terapija Liebscher-Bracht za 95kn umjesto 550kn - terapija njemačke skijaške reprezentacije

Specijalistički ortopedski pregled i terapija Liebscher-Bracht za 95kn umjesto 550kn - terapija njemačke skijaške reprezentacije

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 36
5 zvjezdica: 18
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 4
  • Ponuda uključuje ortopedski pregled i manualnu terapiju Liebscher-Bracht za uklanjanje boli
  • Liebscher&Bracht terapija je službena terapija njemačke skijaške reprezentacije
  • Redovne cijene usluga možete pregledati na linku CJENIK
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Terapija traje 60min
  • Uslugu možete iskoristiti do 13.11.
  • Radno vrijeme:
  • Pon. - Pet. – 08:00h – 20:00h
  • Sub. - 08:00h – 14:00h
  • Potrebno je najaviti se na broj 01/ 4810-748 kako biste na vrijeme rezervirali svoj termin
  • U slučaju nemogućnosti dolaska potrebno je odgoditi termin 24 sata ranije
  • Redovne cijene:
  • Specijalistički pregled 300.00 kn
  • Manualna terapija 250.00 kn
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Bolovi mišićno koštanog sustava problem su današnjice koji ne zaobilazi nikoga, ni stare ni mlade. Zbog današnjeg urbanog načina života, ljudi sve ranije počinju osjećati bol koja ne prestaje tako lako. Santini ortopedija i Ponuda dana Vam pomažu da ublažite, ali i otklonite bol u leđima pomoću Liebscher&Bracht terapije. Njenu pouzdanost i uspješnost potvrđuje i činjenica da je ona službena terapija njemačke skijaške reprezentacije. Stoga, prepustite se u ruke stručnjaka i riješite se boli.

SANTINI ORTOPEDIJA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Santini ortopedija: Ponuda uključuje specijalistički ortopedski pregled i manualnu terapiju Liebscher-Bracht.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Santini ortopedija: Našu internet stranicu možete pregledati na linku Santini ortopedija.
Ponuda dana: Koji stručnjaci čine Vaš tim?
Santini ortopedija: U našoj zdravstvenoj ustanovi zaposlen je stručni tim koji se sastoji od specijalista ortopeda, fizioterapeuta i kineziologa.
Ponuda dana: Zašto preporučate Vašu terapiju?
Santini ortopedija: Liebscher&Bracht terapija je inovativna terapija kod koje se pacijent već nakon 30 do 45min može uvjeriti o njenoj učinkovitosti. U 90 % slučajeva dovodi do redukcije akutnih bolova te do stanja bezbolnosti, odnosno stanja s minimalnim ostatkom boli već u prvoj terapiji.
Ponuda dana: Kako izgleda terapija protiv boli?
Santini ortopedija: Fizioterapeut u razgovoru s pacijentom dobije opširni pregled bolnog stanja te se određuje zona bolova koju treba tretirati. Zatim terapeut primjenjuje presuru bolne točke prema Liebscher&Bracht, što znači da će kratko vrijeme pritisnuti određeno hvatište tetive čime se postiže opuštanje napetog mišića i trenutno ublažavanje bolova.
Ponuda dana: Koliko tretmana je potrebno za otklanjanje bolova?
Santini ortopedija: Već nakon prvog tretmana su vidljivi rezultati. U slučaju postojanja više bolnih mjesta uobičajeno je da se po tretmanu oslobađa samo jedna bolna zona stoga je potrebno četiri do šest tretmana da bi se tijelo oslobodilo boli. Nakon toga pacijent redovito mora odraditi specijalne vježbe kako bi se novo uspostavljena mišićna ravnoteža mogla učvrstiti i sačuvati.
Ponuda dana: Da li se nešto prije tretmana mora uzeti u obzir?
Santini ortopedija: Na dan kada se pristupa tretmanu ne smiju se koristiti lijekovi protiv bolova, jer se u protivnom bol ne može dobro locirati i ne može se provjeriti poboljšanje.
Ponuda dana: Kakva su iskustva Vaših pacijenata?
Santini ortopedija: Osobe koje nisu vjerovale u ublažavanje bolova danas žive zahvaljujući Liebscher&Bracht terapiji život bez bolova. Bez obzira koja je dijagnoza kod pojedinog pacijenta u pitanju (artroza koljena, problem s kukovima, iščašenje pršljenova, tegobe vratnih kralježaka, kontrakture zglobova, degenerativne promjene u ramenom zglobu, migrene, neuralgije – n. trigeminus i n. facialis ili čak fibromijalgiju) Liebscher&Bracht terapija može pomoći.

Santini ortopedija i fizikalna terapija
Boškovićeva 19, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 48 10 748
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
SANTINI d.o.o.
Boškovićeva 19, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama