Spektakl na ledu - Alisa u zemlji čudesa - provedite vrijeme u obiteljskoj atmosferi za 15kn umjesto 30kn - plaćanje isključivo karticama

Spektakl na ledu - Alisa u zemlji čudesa za 15kn

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 16
5 zvjezdica: 14
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih »

	            
Spektakl na ledu - Alisa u zemlji čudesa za 15kn
-50%
30kn
15kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
30kn
15kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 100

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje jednu ulaznicu za spektakl na ledu „Alisa u zemlji čudesa“
  • PLAĆANJE ISKLJUČIVO KARTICAMA (Diners, American, Visa i Mastercard)
  • PONUDU NIJE MOGUĆE PLATITI INTERNET BANKARSTVOM I OPĆOM UPLATNICOM
  • Predstava se održava u Ledenoj dvorani Doma sportova
  • Nije potrebna prethodna rezervacija termina
  • Predstave se održavaju:
  • 29.11.2011. u 10h, 13h i 18h
  • 30.11.2011. u 10h
  • Svoje ulaznice mogu podići na blagajni Doma sportova prije samog početka predstave
  • Blagajna se otvara sat i pol ranije za popodnevnu predstavu, te sat vremena prije za ranije predstave
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj ulaznica na svoje ime i za poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
KLIZAČKI KLUB MEDO ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Klizački klub Medo: Ponuda uključuje jednu ulaznicu za spektakl na ledu „Alisa u zemlji čudesa“.
Ponuda dana: Gdje će se održati predstava?
Klizački klub Medo: Predstava se održava u Ledenoj dvorani Doma sportova.
Ponuda dana: Kada će se održati predstave?
Klizački klub Medo: Predstave se održavaju 29.11.2011. u 10h, 13h i 18h te 30.11.2011. u 10h.
Ponuda dana: Koliko traje predstava?
Klizački klub Medo: Predstava traje 60 minuta.
Ponuda dana: Za koji uzrast je namijenjena predstava?
Klizački klub Medo: U predstavi će uživati najmlađi te će u njoj pronaći pregršt zabave, a oni malo stariji uživat će u divnoj glazbi i vještini naših klizačica i klizača. Ovo je savršena prilika za obiteljsko druženje i izlazak.
Ponuda dana: Kako korisnici mogu podići svoje ulaznice?
Klizački klub Medo: Korisnici svoje ulaznice mogu podići na blagajni Doma sportova prije samog početka predstave.
Ponuda dana: Jesu li sjedala numerirana?
Klizački klub Medo: Sjedala nisu numerirana te korisnici mogu sjesti na bilo koje mjesto u dvorani.
Ponuda dana: Imate li svoju internet stranicu?
Klizački klub Medo: Našu Internet stranicu možete pogledati na linku Klizački klub Medo.
Ponuda dana: Možete li nam reći nešto o Klizačkom klubu Medo?
Klizački klub Medo: Klizački klub MEDO osnovan je 1994. godine zahvaljujući velikom entuzijazmu ljudi čija su djeca bili umjetnički klizači. Od samog osnutka jedini cilj kluba je razvitak umjetničkog klizanja te omasovljenje klizačkog sporta. U našoj kratkoj povijesti imamo se čime i kime ponositi, jer su u našem klubu svoje prvo znanje stjecali naši današnji reprezentativci Ž. Krizmanić, F. Vugec, M. Librić, M. Čuhalov i B. Martinec. Također nam imponira podatak da je najbolja hrvatska klizačica Idora Hegel bila naš član dugi niz godina. Kroz vremenski period od 16 godina bilo je mnogo događaja, uspjeha i neuspjeha, uspona i padova, veselja i sreća nakon pobjeda, ali i tuge i razočaranja nakon poraza. Naši natjecatelji uspješno nastupaju u Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Austriji, Italiji, Mađarskoj... Naš širok spektar djelovanja kroz natjecanja, bajku na ledu i niz raznih nastupa nameće nam titulu najbrojnijeg, najorganiziranijeg i najuspješnijeg kluba umjetničkog klizanja u Hrvatskoj.

Klizački klub Medo
Trg Krešimira Ćosića 11, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 2921 072
E-mail:
Web: http://www.kk-medo.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Klizački klub Medo
Schlosserove stube 2, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 16
5 zvjezdica: 14
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6535 307.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat