Stomatološke usluge s plombom ili bez od 149kn!

Stomatološki pregled, čišćenje kamenca, pjeskarenje, poliranje, fluoridacija, interdentalno čišćenje uz plombu po izboru

Stomatološke usluge sa ili bez plombe

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 121
5 zvjezdica: 113
4 zvjezdice: 5
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih (59) »

	            
Stomatološke usluge sa ili bez plombe
Stomatološke usluge sa ili bez plombe - slika 9
Stomatološke usluge sa ili bez plombe - slika 9
Stomatološke usluge sa ili bez plombe - slika 9
-81%
800kn
Od 149kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
800kn
Od 149kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 30

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    stomatološke usluge po izboru u Ordinaciji dentalne medicine Gentle Touch
  • Klikom na "kupi" birate:
    - stomatološki pregled, čišćenje kamenca, pjeskarenje, poliranje i fluoridaciju + interdentalno čišćenje gratis za 149kn
    - plombu, stomatološki pregled, čišćenje kamenca, pjeskarenje, poliranje i fluoridaciju + interdentalno čišćenje i anestezija gratis za 195kn
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Pogledajte Facebook Ordinacije dentalne medicine Gentle Touch
  • Broj dolazaka: 1
  • Pregled obavlja: dr.med.dent. Iskra Bolfek, a na linku pogledajte životopis
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti: 6.3.2015.
  • Dolazak je potrebno najaviti
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Radno vrijeme:
    pon - čet: 7h - 14h
    uto, sri, pet: 13:30h - 21h
    vikendom: po dogovoru
  • Kontakt:
    098 454 310
    dr.bolfek@gmail.com
    Tratinska 34, Trešnjevka
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Na linku posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Iskra Bolfek, dr.med.dent.

Rođena je 1978. godine u Zagrebu. 1995. godine upisuje Stomatološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu kojeg završava diplomskim radom iz oralne kirurgije.



Nastavak educiranja provodi na tečajevima stručnog usavršavanja u zemlji i inozemstvu s posebnim interesom za estetsku stomatologiju i implantoprotetiku. Članica je Hrvatske komore dentalne medicine.

2013. godine otvara vlastitu ordinaciju dentalne medicine Gentle Touch.

Pjeskarenje zuba

Svakodnevna konzumacija kave, crnih čajeva, voćnih sokova, cigareta ili prisutnost kromatogenih bakterija (naročito kod djece) ostavlja tragove u obliku tamnih naslaga na zubima koje su ne samo estetski nedostatak već ugrožavaju i zdravlje okolnog zubnog mesa.



Pjeskarenje je bezbolan postupak kojim se pomoću uređaja koji pod tlakom izbacuje sitna abrazivna zrnca raspršena u vodi, uklanjaju mekane naslage i pigmenti s površine zuba. Pacijent može odabrati okus upotrebljenog praška (jagoda, menta..) prema vlastitom ukusu. Zubi su nakon pjeskarenja svjetliji, imaju veći sjaj i ispoliraniji su te tako manje podložni nakupljanju novih naslaga. Pjeskarenje se preporučuje uz profesionalno čišćenje zubnog kamenca i poliranje zuba svakih 6 do 12 mjeseci kao preventivna mjera.

Ordinacija dentalne medicine Gentle Touch
Tratinska 34, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 454 310
E-mail:
Web: http://www.dentalgentletouch.com/ONama/Index.html

Detalji o partnerovom sjedištu:
Ordinacija dentalne medicine Iskra Bolfek, dr. med. dent.
Tratinska 34, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 121
5 zvjezdica: 113
4 zvjezdice: 5
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat