Sunčanje u solariju Mexico sun za samo 85kn umjesto 200kn - učinite Vašu kožu brončano ljetnom u samom centru grada

Sunčanje u solariju Mexico sun za samo 85kn umjesto 200kn - učinite Vašu kožu brončano ljetnom u samom centru grada

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 561
5 zvjezdica: 383
4 zvjezdice: 80
3 zvjezdice: 48
2 zvjezdice: 20
1 zvjezdica: 30
Pogledaj iskustva drugih (205) »

    		
				    		
	            
-58%

Sunčanje u solariju Mexico sun za samo 85kn umjesto 200kn - učinite Vašu kožu brončano ljetnom u samom centru grada

Sunčanje u solariju Mexico sun za samo 85kn umjesto 200kn - učinite Vašu kožu brončano ljetnom u samom centru grada

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 561
5 zvjezdica: 383
4 zvjezdice: 80
3 zvjezdice: 48
2 zvjezdice: 20
1 zvjezdica: 30
Pogledaj iskustva drugih (205) »
  • Ponuda uključuje korištenje solarija Mexico Sun za 85kn u vrijednosti od 200kn
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Cijene solarija su: 3,5kn, 4kn ili 5kn
  • Radno vrijeme salona:
  • od ponedjeljka do petka od 08h do 22 sata
  • subotom od 09h do 22h
  • nedjeljom od 11h do 22h
  • Uslugu možete iskoristiti do 06.10.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
SOLARIJ MEXICO SUN ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Vlasnica salona: Ponuda uključuje korištenje solarija Mexico Sun za 85kn u vrijednosti od 200kn.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Vlasnica salona: Našu internet stranicu možete provjeriti na linku MexicoSun.
Ponuda dana: U kojim terminima se ponuda može iskoristiti?
Vlasnica salona: Ponuda se može iskoristiti po vlastitim željama, sami odlučujete o rasporedu dolazaka unutar radnog vremena salona.
Ponuda dana: Koliko solarija postoji u salonu?
Vlasnica salona: U salonu imamo šest profesionalnih, klimatiziranih solarija njemačkog proizvođača UWE. Svi solariji imaju certifikat po novom pravilniku Ministarstva zdravstva o zračenju te omogućuju bolje tamnjenje u kratkom roku, bez crvenila i potpuno sigurno.
Ponuda dana: Koje se lampe koriste i kada su mijenjane?
Vlasnica salona: Koriste se Cosmedicon lampe, odobrene od Ministarstva zdravstva. Lampe se redovito mijenjaju i provjeravaju u okvirima zakonskih odredbi.
Ponuda dana: Mogu li se kreme za pospješenje tamnjenja kupiti u salonu?
Vlasnica salona: U salonu možete kupiti potrebnu kozmetiku.
Ponuda dana: Moraju li se klijentice prethodno najaviti i rezervirati termin?
Vlasnica salona: Prethodna rezervacija nije potrebna :)
Ponuda dana: Postoji li ograničenje ponude?
Vlasnica salona: Ponuda nije ograničena. Svi su pozvani :)
Ponuda dana: Koje je radno vrijeme salona?
Vlasnica salona: Radno vrijeme salona je od ponedjeljka do petka od 08h do 22 sata , subotom od 09h do 22h i nedjeljom od 11h do 22h.
Ponuda dana: Koje su cijene Vaših usluga?
Vlasnica salona: Raspon cijena kreće se od 3,5 do 5kn po minuti. Cijene naših usluga možete pogledati na sljedećem linku CJENIK.
Ponuda dana: Imate li osiguran parking za Vaše klijente?
Vlasnica salona: Za naše korisnike imamo osiguran besplatni parking.
Ponuda dana: Želite li možda dodati nešto o Vašim uslugama i salonu?
Vlasnica salona: Sigurni smo da će naši korisnici biti više nego zadovoljni uslugom i rezultatima. Dobro je znati da prije ili poslije solarija možete uživati u našem caffe baru u kavama i sokovima. Vidimo se :)

Jean d`Arcel Medical & Beauty Institut
Kaptol 18, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4812 638
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
VALIDUS-SOLARIJ d.o.o.
11. Požarinje 2d, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama