Sve za Vaš auto - Molydon - set autokozmetike i opreme za automobil za 125kn umjesto 250kn u trgovinama na više lokacija u Zagrebu i Splitu

Set autokozmetike i opreme za auto za 125kn


    		
				    		
	            
Set autokozmetike i opreme za auto za 125kn
Set autokozmetike i opreme za auto za 125kn - slika 2
-50%

Sve za Vaš auto - Molydon - set autokozmetike i opreme za automobil za 125kn umjesto 250kn u trgovinama na više lokacija u Zagrebu i Splitu

Set autokozmetike i opreme za auto za 125kn

  • Ponuda uključuje set opreme za auto koji uključuje šampon, sprej za gašenje požara, vosak za poliranje laka, tekućina za čišćenje felgi, tekućina za čišćenje motora, spužva, spužva za skidanje insekata i upozoravajući prsluk
  • Kupljeni set preuzimate u Vašoj najbližoj Molydon trgovini
  • Molydon trgovine u Zagrebu:
  • Zagrebačka 63,Sesvete, 01/2013 333
  • Savska 144, 01/619 20 68, 01/619 18 84
  • Ribnjak 3, 01/466 86 38
  • Tomislavova 11, 01/369 27 75
  • Trgovina Molydon u Splitu:
  • Lovački put 1, 021/684 - 133
  • Ponudu možete iskoristiti do 14.11.
  • Redovne cijene možete pregledati na CJENIKU
  • Radno vrijeme trgovina:
  • Sesvete, Zagorska, Savska: radnim danom od 8h do 20h i subotom od 8h do 15h
  • Ribnjak: radnim danom od 8h do 16h i subotom od 8h do 13h
  • Molydon u Splitu: radnim danom od 8h do 19h i subotom od 8h do 13h
  • Set proizvoda možete vidjeti OVDJE
  • Jedna osoba može na svoje ime kupiti 10 potvrda
  • Jedna osoba može kupiti 10 potvrda na poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Vjerojatno ste nebrojeno puta kupovali razne kozmetičke setove za sebe, no ovaj je malčice drugačiji. Ovo je set za Vaš dragi autić koji Vas nikad nije iznevjerio. Da bi tako i ostalo, priuštite mu set koji bi svaki pravi automobil trebao imati. Opremite se tako da Vam se nikad ne dogodi da nešto nemate pri ruci kad Vam je potrebno. Da svako putovanje bude mirno i sigurno pobrinula se Ponuda Dana u suradnji sa Molydonom.


MOLYDON ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Molydon: Ponuda uključuje set opreme za auto koji uključuje šampon, sprej za gašenje požara, vosak za poliranje laka, tekućina za čišćenje felgi, tekućina za čišćenje motora, spužva, spužva za skidanje insekata i upozoravajući prsluk Molydon.
Ponuda dana: Na kojoj adresi se nalazite?
Molydon: Naše trgovine nalaze se na više lokacija, u Zagrebu i Splitu, točne adrese pregledajte u napomenama s lijeve strane.
Ponuda dana: Možete li nam reći nešto više o proizvodima koji se nalaze u setu?
Molydon: Set sadržava kombiniranu opremu za automobile, od kozmetike za Vašeg limenog ljubimca kao što je šampon sa voskom i vosak za poliranje, do sigurnosne opreme kao što je sprej za gašenje požara i reflektirajući prsluk. U paket su uključeni proizvodi Rinder Austrija, linija opreme Alpin i RS1000.
Ponuda dana: Do kad korisnici mogu preuzeti svoj kupljeni set?
Molydon: Mogu ga preuzeti do 14.11. u najbližoj Molydon trgovini.

Molydon
Zagrebačka 63, Sesvete, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01/201 33 33
E-mail:
Web: http://www.molydon.hr/?mol=&mid=1

Detalji o partnerovom sjedištu:
Molydon
Zagrebačka 63, Sesvete

Lovački put 1, Split, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 021/684 - 133
E-mail:
Web: http://www.molydon.hr/?mol=&mid=1

Detalji o partnerovom sjedištu:
Molydon
Zagrebačka 63, Sesvete

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama