Test intolerancije na hranu na 550 namirnica i 250 E aditiva za 1.350kn umjesto 3.600kn!

Napravite najtočniji i najdetaljniji test intolerancije putem kose

Test intolerancije na hranu na 550 namirnica


    		
				    		
	            
Intolerancija -63% Cijela HR
Intolerancija -63% Cijela HR - slika 2
Intolerancija -63% Cijela HR - slika 3
Intolerancija -63% Cijela HR - slika 4
Intolerancija -63% Cijela HR - slika 5
Intolerancija -63% Cijela HR - slika 6
Intolerancija -63% Cijela HR - slika 7
Intolerancija -63% Cijela HR - slika 8
-63%

Test intolerancije na hranu na 550 namirnica i 250 E aditiva za 1.350kn umjesto 3.600kn!

Napravite najtočniji i najdetaljniji test intolerancije putem kose

Test intolerancije na hranu na 550 namirnica

  • Ponuda uključuje: test intolerancije na hranu putem kose u Salus centru
  • Nakon kupnje potrebno je javiti se u Salus centar na kontakt broj radi detaljnog dogovora oko testiranja
  • Test intolerancije putem kose može dati točnije i detaljnije podatke jer kosa najbolje čuva i pamti „povijest“ naše prehrane
  • Test obuhvaća 550 namirnica i 250 E aditiva
  • Sav popis namirnica pročitajte u prilogu popis namirnica
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Test traje vrlo kratko, a nalaze ćete dobiti putem maila kroz 6 radnih dana
  • Postupak: vlas kose uroni se u meta-supstancu koja pojačava signal iz dubine vlasi kako bi ga računalo moglo očitati; računalo odašilje niz signala karakterističnih za prehrambene namirnice na koje je potrebno provesti testiranje; vlas kose odgovara signalom i nizom izračuna i pomoću posebne matematičke metode podaci se obrađuju i moguće ih je prikazati grafički
  • Imate dodatnih pitanja? Pogledajte odgovore na linku česta pitanja
  • Ponuda se preporučuje svima
  • Ukoliko ste izvan Zagreba, uzorak kose možete poslati poštom na niže navedenu adresu i nalaze ćete dobiti kroz 6 radnih dana, no uz prethodnu najavu
  • Postupak uzimanja pramena kose: dužina 2cm, što bliže korijenu; isprati u čistoj vodi, osušiti i staviti u plastičnu vrećicu; količina: oko 50 dlaka; nije problem ukoliko je kosa obojana
  • Na mail ćete dobiti i upitnik koji je potrebno ispuniti i, skupa s pramenom kose, poslati na adresu
  • Ponudu možete koristiti uz predočenje osobne iskaznice, nije potrebno printati potvrdu
  • Ponudu možete iskoristiti do 4.6.2013.
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Kontakt:
    01 4577 100
    091 3330 292
    099 661 1010
  • Adresa: Sokolgradska 4
  • Vodimo Vas u virtualnu 3D šetnju do Salus centra
  • Radno vrijeme: po dogovoru
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Jeste li svjesni koliko hrana ima utjecaja na naš svakodnevni život i zdravstveno stanje? Možda nam se nekada čini da neka hrana ne utječe na nas i da možemo stvarno svašta pojesti, a svejedno se osjećati i izgledati dobro. Ok, možda sada to tako funkcionira, ali moramo misliti i na dugoročne posljedice i na ono što nas čeka kada više nećemo biti tako mladi i vitalni.

Stoga, pravo je vrijeme da svoju prehranu prilagodite Vašem organizmu i osigurate si dugoročno zdravlje. Testom intolerancije putem kose saznajte koje namirnice nisu preporučljive za Vaš organizam, koje namirnice mogu uzrokovati smetnje ili alergije te gojaznost i na taj način sami možete upravljati svojim zdravljem i biti sigurni da ćete se dobro osjećati.

Test intolerancije putem kose daje točniji i detaljniji opis i podatke o namirnicama jer kosa najbolje „pamti povijest“ naše prehrane, za razliku od nalaza putem krvi.

Salus Centar
Sokolgradska 4, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4577 100 , 091 3330 292 , 099 661 1010
E-mail:
Web: http://www.saluscentar.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
SALUS CENTAR d.o.o.
Trg Josipa Broza 2, Karlovac

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata