Test intolerancije na hranu putem kose za 459kn umjesto 2.100kn!

Poboljšajte kvalitetu života kroz testiranje na 220 namirnica

Test intolerancije na hranu - 220 namirnica

Ocjena naših korisnika:    Dobro!
   Dobro!
Ukupno glasova: 20
5 zvjezdica: 7
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 7
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Intolerancija test -78% HR
Intolerancija test -78% HR - slika 2
Intolerancija test -78% HR - slika 3
Intolerancija test -78% HR - slika 4
-78%

Test intolerancije na hranu putem kose za 459kn umjesto 2.100kn!

Poboljšajte kvalitetu života kroz testiranje na 220 namirnica

Test intolerancije na hranu - 220 namirnica

Ocjena naših korisnika:    Dobro!
   Dobro!
Ukupno glasova: 20
5 zvjezdica: 7
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 7
Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    test intolerancije na 220 različitih namirnica koji se vrši putem vlasi kose u ponudi Intolerancija Laba
  • Namirnice na koje se test odnosi možete pogledati na linku lista namirnica
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Ponuda se odnosi na cijelu Hrvatsku
  • Ponudu mogu koristiti i trudnice, no preporuča se ponoviti test i nakon trudnoće
  • Pravilnom prehranom možete utjecati na probleme s artritisom, gastritisom, migrenom, viškom kilograma i probavnim tegobama
  • Kosa pamti povijest naše prehrane te se na taj način dobivaju točni podaci
  • Po primitku potvrde potrebno se javiti na [email protected] kako biste ostavili podatke te na adresu dobili aplikacijsku formu koja uključuje sve potrebno za slanje uzorka: košuljicu za slanje uzorka, adresiranu kovertu, aplikacijski upitnik
  • Uzorak kose šaljete poštom na adresu:
    Harambašićeva 11,
    10 000 Zagreb
  • Ukoliko niste sigurni na koji način poslati uzorak kose slobodno kontaktirajte Intoleranciju Lab na navedeni kontakt
  • Rezultati testiranja gotovi su u roku od 3 do 4 tjedna nakon dostave kose
  • Rezultati mogu biti poslani mailom, faksom ili poštom
  • Uzorak kose potrebno je poslati najkasnije do 3.6.2014.
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Kontakt:
    099 8250 312
  • Adresa:
    Harambašićeva 11
  • Vodimo vas u virtualnu 3D šetnju do Intolerancija Laba
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Možete pokloniti 3 ponude prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Osjećate li pojačani umor?

Loše spavate? Debljate se i imate problem sa stolicom? Ne možete shvatiti uzrok navedenih problema? Želite promijeniti vaš način prehrane na način da potpuno vladate svojim zdravljem?

Ukoliko su odgovori DA onda obavite cjelovit sistematski pregled o vašoj prehrani.



Rezultati testa baza su za izradu opširnog izvještaja koji sugerira način prehrane i individualni pristup svakom od vas temeljem rezultata testiranja.



Test intolerancije putem kose siguran je, brz, pouzdan i jednostavan način kako doći do informacija o vašem stanju i režimu prehrane.
Testiranje pokriva 220 namirnica, što podrazumijeva gotovo sve namirnice koje je moguće konzumirati. Napokon saznajte koje namirnice trebate jesti da biste se osjećali dobro!



Kako funkcionira testiranje? Nakon kupovine i kontakta s Intolerancija Labom, na adresu će vam stići aplikacijska forma Bionetics, Ltd iz Velike Britanije, a klijent u zavisnosti o rezultatu korigira prehranu i izbacuje namirnice za koje se pokazala intolerancija na hranu.

Intolerancija Lab
Harambašićeva 11, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 099 8250 312
E-mail:
Web: http://www.intolerancija.com.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
ANGELOS MEDIJA d.o.o.
Harambašićeva 11, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 4 rate