Trajni lak i manikura u salonu ljepote New Me - ukrasite nokte omiljenom jesenskom bojom i uživajte u njoj do čak 3 tjedna za samo 79 kn!

Kvalitetni Juliana Nails lakovi garancija su postojanosti vaše manikure

Trajni lak i manikura za 79 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Trajni lak i manikura za 79 kn!
Trajni lak i manikura za 79 kn! - slika 2
Trajni lak i manikura za 79 kn! - slika 3
Trajni lak i manikura za 79 kn! - slika 4
Trajni lak i manikura za 79 kn! - slika 5
Trajni lak i manikura za 79 kn! - slika 6
Trajni lak i manikura za 79 kn! - slika 7
Trajni lak i manikura za 79 kn! - slika 8
-67%
Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama

 
 
  • Ponuda uključuje:
    trajni lak i manikuru u salonu ljepote New me
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 23.1.2019.
  • Ukoliko dođete s postojećim trajnim lakom, skidanje se nadoplaćuje 21 kn
  • Marka trajnog laka: Juliana Nails
    Možete birati između cca 20 boja
  • Termin je potrebno rezervirati 3 dana unaprijed
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48 h unaprijed.
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 8h - 20h
    sub: 8h - 15h
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Posjetite Facebook stranicu salona
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Izvor: PonudaDana.hr blog

Trajni lak

Manikura koja traje danima, tjednima, pa čak i mjesec dana? Nije li to san svake žene? Život bez rašpanja noktiju, uništavanja noktiju, uz boju visokog sjaja i prirodan izgled. 

Ako želite nokte održati što prirodnijima i urednima neko duže vrijeme, svakako probajte trajni lak. Za razliku od geliranja noktiju, ovaj postupak traje puno kraće. Trajni lak ima odličan sjaj, traje duže od običnog laka, daje prirodan izgled noktiju, nanosi se u samo 1 ili 2 sloja i jednostavno se skida.
 
Kod samog postupka koristi se bazni sloj, trajni lak i završni sloj te se nokti suše u lampi. Najprije se ukloni višak kožice na noktima, uređuje se oblik nokta, zatim se stavlja prvi sloj. To je baza koja čuva naš nokat da ne požuti. Nanosi se odabrana boja i na kraju sjaj koji čuva slojeve boja. Nakon svakog od navedenih koraka nokte stavljate u lampu na sušenje.

trajni lak


















Lak se skida otopinom ili acetonom za skidanje trajnog laka. Trajanje trajnog laka na noktima je minimalno 2-3 tjedna. No to isključivo ovisi o brzini rasta vaših noktiju. 

Prednost trajnog laka je što se površina nokta ne uništava. To je manikura bez rašpanja noktiju, ne uništava se pločica nokta, a nokti su savršeno nalakirani. Boja ne puca, lak se ne skida i nokti se ne listaju. S trajnim lakom možete bez brige obavljati sve poslove bez straha da ćete ga skinuti.

Bilo da idete na svečani događaj ili posao zahtjeva od vas da ste stalno dotjerani ili vam se jednostavno ne da stalno lakirati nokte, trajni lak je definitivni "must have".

I, koju boju birate za ovu jesen? :)

Pogledajte komentare zadovoljnih korisnica:

"Pohvale, djevojka koja radi manikuru i pedikuru je pristojna i stručna. Ugodna atmosfera u salonu." - Ivana

"Sve pohvale gđi. Luciji. Odlična usluga, profesionalan pristup, trajni lak je odličan. Ljubaznost vrhunska! Prezadovoljna!!!" - Jadranka

"Jako ugodna atmosfera u salonu i super obavljen posao!" - Mirna

"Trajni lak je savršeno napravljen, sve pohvale gospođi Luciji." - Tatjana

"Odlična usluga, jako zadovoljna s trajnim lakom! Također su jako ljubazne djelatnice, pohvaljujem gospođu koja radi trajni lak." - Mirela

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

NewMe salon ljepote
Zagrebačka cesta 66, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3079 252
E-mail:
Web: http://www.newme.com.hr/index.html

Detalji o partnerovom sjedištu:
NEW BEAUTY j.d.o.o.
Zagrebačka cesta 66, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice