Trajno uklanjanje dlačica IPL metodom na području bikini zone, pazuha ili brazilke za 225kn umjesto 1.200kn u samom centru grada

IPL u samom centru Zagreba

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 25
5 zvjezdica: 17
4 zvjezdice: 7
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (16) »

	            
IPL u samom centru Zagreba
IPL u samom centru Zagreba - slika 10
IPL u samom centru Zagreba - slika 10
IPL u samom centru Zagreba - slika 10
IPL u samom centru Zagreba - slika 10
-81%
1.200kn
225kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
1.200kn
225kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 100

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 2 rate
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje trajno uklanjanje dlačica IPL metodom s područja bikini zone, pazuha ili brazilke
  • Ne preporuča se izlaganje suncu deset dana prije i poslije tretmana
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Na dodatne tretmane korisnici ostvaruju 40% popusta
  • Salon se nalazi na adresi Trg bana Josipa Jelačića 6
  • Radno vrijeme je od ponedjeljka do petka 8-20h i subotom 9-14h
  • Dolazak je potrebno najaviti pet dana ranije na 091 534 1394 ili 01 4816 658
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti tri potvrde
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj potvrda kao poklon prijateljima
  • Rok iskoristivosti ponude je 23.11.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Svaka žena barem je jednom u svom životu pomislila kako bi bilo dobro da se jednom uklonjene dlačice više nikad ne vrate, da Vas puste na miru i da zadržite taj lijepi glatki osjećaj zauvijek, da jednom ... Milijun puta! Crvenilo, urastanje, osjećaj bockanja, kamuflaža ručnikom na plaži - ma sve smo mi to već nebrojeno puta doživjele i obećale si da ćemo tome jednom stati na kraj. Ako je jedini razlog odgađanja bila cijena, Ponuda Dana vraća Vam osmjeh na lice i zajedno sa kozmetičkim salonom Melanie nudi Vam priliku da ipak održite staro obećanje.

KOZMETIČKI SALON MELANIE ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Salon Melanie: Ponuda uključuje trajno uklanjanje dlačica IPL metodom s područja bikini zone, pazuha ili brazilku.
Ponuda dana: Gdje korisnici mogu pregledati cijene Vaših usluga?
Salon Melanie: Cijene svih usluga možete pregledati na CJENIKU.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Salon Melanie: Naravno, možete je pogledati na linku Kozmetički salon Melanie.
Ponuda dana: Koja područja se mogu tretirati?
Salon Melanie: Korisnici mogu birati između bikini zone, pazuha i brazilke.
Ponuda dana: Koliko traje jedan tretman?
Salon Melanie: Tretman traje 15 minuta.
Ponuda dana: U koliko dolazaka se može iskoristiti potvrda?
Salon Melanie: Potvrda se može iskoristiti u tri dolaska, koliko je i tretmana.
Ponuda dana: Koliko je potvrda moguće iskoristiti?
Salon Melanie: Osoba na svoje ime može iskoristiti tri potvrde te može kupiti neograničen broj potvrda kao poklon prijatelju.
Ponuda dana: Nakon koliko tretmana će biti vidljivi prvi rezultati?
Salon Melanie: Prvi rezultati vidljivi su već nakon prvog tretmana.
Ponuda dana: Koje je radno vrijeme salona?
Salon Melanie: Radno vrijeme salona je od ponedjeljka do petka 8-20h i subotom 9-14h.
Ponuda dana: Koji interval dolazaka se preporučuje?
Salon Melanie: Za najbolje rezultate preporučamo razmak od četiri tjedna između svakog tretmana, zato molimo sve naše buduće korisnike da svoje termine rezerviraju odmah po isteku ponude kako bi svi došli na red u vrijeme koje žele.
Ponuda dana: Koliko je tretmana u prosjeku dovoljno za pojedino područje?
Salon Melanie: U prosjeku je potrebno od pet do osam tretmana.
Ponuda dana: Mogu li muškarci koristiti usluge salona?
Salon Melanie: Naravno, sve osim područja bikini zone.
Ponuda dana: Ostvaruju li korisnici popust u salonu ukoliko se odluče iskoristiti dodatne tretmane?
Salon Melanie: Na dodatne tretmane korisnicima ćemo omogućiti 40% popusta.
Ponuda dana: Isplati li se tretirati deblje i tamnije dlačice?
Salon Melanie: Naravno, što je dlaka tamnija to ju je lakše tretirati.
Ponuda dana: Smiju li se korisnice izlagati suncu prije i poslije tretmana?
Salon Melanie: Molimo korisnike da se ne izlažu suncu deset dana prije i poslije tretmana.
Ponuda dana: Na koji je način potrebno pripremiti područje koje će se tretirati?
Salon Melanie: Nije potrebna posebna priprema, korisnici se mogu obrijati prije, no ukoliko ne stignu, mi ćemo to učiniti za njih.
Ponuda dana: Tko izvodi tretmane?
Salon Melanie: Tretmane izvodi Ivana, vlasnica salona :)
Ponuda dana: Na kojoj adresi se nalazi salon?
Salon Melanie: Salon se nalazi na Trgu bana Josipa Jelačića 6.
Ponuda dana: Koliko ranije je potrebno rezervirati termin i na koji broj telefona?
Salon Melanie: Molimo korisnice da svoj dolazak najave pet dana ranije na 091- 534 13 94 ili 01 - 48 16 658.
Ponuda dana: Kome se ne preporučuju tretmani?
Salon Melanie: Ne postoji određena skupina koja ne smije koristiti aparat, no trudnice i dojilje bi molili da nas kontaktiraju prije dolaska na tretman kako bismo ustanovili koje područje možemo tretirati.
Ponuda dana: Koji aparat koristite u salonu?
Salon Melanie: U salonu koristimo aparat Yperion.
Ponuda dana: Jesu li tretmani bolni?
Salon Melanie: Nisu, riječ je o laganom peckanju koje korisnici zaborave čim vide prve rezultate :)

Kozmetički salon Melanie
Trg bana Josipa Jelačića 6, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 48 16 658 , 099 534 13 94
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
KOZMETIČKI SALON, USLUGE I TRGOVINA MELANIE
Trg bana Josipa Jelačića 6, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 25
5 zvjezdica: 17
4 zvjezdice: 7
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat