Trajno uklanjanje dlačica laserom - Riješite se zauvijek dlačica na području brade i nausnice za samo 180kn umjesto 1800kn

Trajno uklanjanje dlačica laserom za 180kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 380
5 zvjezdica: 197
4 zvjezdice: 66
3 zvjezdice: 49
2 zvjezdice: 28
1 zvjezdica: 40
Pogledaj iskustva drugih (15) »

    		
				    		
	            
Trajno uklanjanje dlačica laserom za 180kn
-90%

Trajno uklanjanje dlačica laserom - Riješite se zauvijek dlačica na području brade i nausnice za samo 180kn umjesto 1800kn

Trajno uklanjanje dlačica laserom za 180kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 380
5 zvjezdica: 197
4 zvjezdice: 66
3 zvjezdice: 49
2 zvjezdice: 28
1 zvjezdica: 40
Pogledaj iskustva drugih (15) »
  • Ponuda uključuje trajno uklanjanje dlačica laserom
  • Riječ je o tri tretmana na području nausnice i brade
  • Korisnice ostvaruju dodatnih 40% popusta na svaki dodatni tretman
  • Jedna osoba može iskoristiti dvije usluge na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti više ponuda - poklonite prijatelju
  • Adresa salona: 1. Gardijske brigade Tigrovi 27b, Borovje, Zagreb
  • Nakon 01.01.2012. tretmani će se izvoditi na adresi Vrlička 16
  • Kontakt: 01 6112-692 ili 091 932-8408
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Radno vrijeme:
  • od ponedjeljka do petka od 9h do 20h
  • subotom od 9h do 15h
  • Uslugu možete iskoristiti do 31.01.2012.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
SALON LAVANDA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Salon Lavanda: Ponuda uključuje trajno uklanjanje dlačica laserom. Riječ je o tri tretmana na području nausnice i brade.
Ponuda dana: Imate li svoju internet stranicu?
Salon Lavanda: Naravno, pogledajte je na Salon Lavanda.
Ponuda dana: Možete nam preciznije objasniti ovu metodu uklanjanja dlačica?
Salon Lavanda: Tretman dlačica laserom nudi rješenje za trajno ukljanjanje dlačica. Tretman za cilj ima uništavanje samog korijena-folikula, čime dolazi do prestanka rasta same dlačice. S obzirom na ostale metode uklanjanja, koje su većinom nelagodne i mogu imati neugodne posljedice, tretman laserom je bezbolan i nudi trajno rješavanje problema.
Ponuda dana: Jesu li tretmani bolni?
Salon Lavanda: Nisu :)
Ponuda dana: Koliko traje tretman?
Salon Lavanda: Jedan tretman traje 5 do 10 minuta sve ovisi o tipu kože i dlake.
Ponuda dana: Nakon koliko tretmana su vidljivi rezultati?
Salon Lavanda: Rezultati su vidljivi najčešće nakon tri tretmana, nekad i ranije jer sve ovisi o tipu kože. Rezultati su individualni.
Ponuda dana: Koji apart koristite za tretmana trajnog uklanjanja dlačica?
Salon Lavanda: Koristimo apart DEZAC GROUP ENGLESKA.
Ponuda dana: Koja je adresa salona?
Salon Lavanda: Salon se nalazi na adresi 1. Gardijske brigade Tigrovi 27b, Borovje, u Zagrebu. Nakon 01.01.2012. selimo na adresu Vrlička 16 te će se tretmani izvoditi isključivo na toj adresi.
Ponuda dana: U koliko se dolazaka se može iskoristiti ponuda?
Salon Lavanda: Ponuda se može iskoristiti u tri dolaska.
Ponuda dana: Koliko redovito se preporuča dolaziti na tretmane?
Salon Lavanda: Preporuča se dolazak svaka tri do četiri tjedna.
Ponuda dana: Je li potrebno najaviti dolazak?
Salon Lavanda: Dolazak je potrebno najaviti 4 dana ranije na 01 6112-692 ili 091 932-8408.
Ponuda dana: Koje je radno vrijeme salona?
Salon Lavanda: Radno vrijeme je od ponedjeljka do petka od 9h do 20h te subotom od 9h do 15h.
Ponuda dana: Mogu li muškarci koristiti uslugu?
Salon Lavanda: Nažalost ne, mi smo isključivo salon za žene.
Ponuda dana: Imaju li korisnici ove ponude dodatne pogodnosti?
Salon Lavanda: Korisnice ostvaruju dodatnih 40% popusta na svaki dodatni tretman.

Croozon studio za terapiju lica i tijela
Slavenskog ul. 1 (II. kat SC Prečko), Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 095 385 1148
E-mail:
Web: https://croozon.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
VIBOR UVOZ IZVOZ d.o.o.
Vrlička 16, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama