Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

Tuhelj - 3 dana kupanja, uživanja i lude zabave!

2 noćenja za 2 ili 4 osobe u Apartmanima Majer od 320kn

Tuhelj, 2noćenja za 2 ili 4 osobe

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 94
5 zvjezdica: 67
4 zvjezdice: 14
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 5
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih (16) »

    		
				    		
	            
Tuhelj< 3dana/2-4osobe -60%
Tuhelj< 3dana/2-4osobe -60% - slika 2
Tuhelj< 3dana/2-4osobe -60% - slika 3
Tuhelj< 3dana/2-4osobe -60% - slika 4
Tuhelj< 3dana/2-4osobe -60% - slika 5
Tuhelj< 3dana/2-4osobe -60% - slika 6
Tuhelj< 3dana/2-4osobe -60% - slika 7
Tuhelj< 3dana/2-4osobe -60% - slika 8
-60%

Tuhelj - 3 dana kupanja, uživanja i lude zabave!

2 noćenja za 2 ili 4 osobe u Apartmanima Majer od 320kn

Tuhelj, 2noćenja za 2 ili 4 osobe

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 94
5 zvjezdica: 67
4 zvjezdice: 14
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 5
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih (16) »
  • Ponuda se odnosi na 2 noćenja za 2 ili 4 osobe u Apartmanima Majer u Tuheljskim toplicama u srcu Hrvatskog Zagorja
  • Besplatan parking
  • Internet
  • Uključena boravišna pristojba
  • Cijena za 2 osobe: 320kn
  • Cijena za 4 osobe: 480kn
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Djeca do 5 godina borave besplatno ukoliko spavaju s roditeljima ili ponesu krevetić
  • Udaljenost do Termi Tuhelj: 10min pješice
  • Udaljenost od trgovine: 900m
  • Udaljenost od Zagreba - 40min autom
  • Površina objekta je cca 200 m2 na zemljištu od 10.000 m2
  • Dolazak je potrebno najaviti na
  • 098 902 18 47
  • Check in: od 12h
  • Check out: do 10h
  • Ponudu možete iskoristiti do 1.10.2012.
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda na svoje ime i kao poklon
  • Ponude je moguće spajati te produžiti boravak
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Dobrodošli u Apartmane Majer***, udaljene svega 10 minuta od Termi Tuhelj koje Vam pružaju more sadržaja i upotpunjuju kompletan boravak. 3 dana guštajte u kupanju, prirodi, sportskom sadržaju, posjetite Muzej Krapinskog pračovjeka u Hušnjakovu kod Krapine, Muzej Staro selo u Kumrovcu ili Galeriju Augustinčić u Klanjcu. Nakon cjelodnevnog kupanja sigurni smo da ćete odmor pronaći u odličnoj gurmanskoj prirodi i hladovini predivnog zelenila tuheljskog kraja :)

Apartmani sadrže:
- kupaonicu
- kuhinju ( pribor za jelo, štednjak i hladnjak )
- TV (Max tv ili dv B-t)
- ispred apartmana terasa za odmaranje

Apartmani Majer 3*
Bolnička 39, Tuheljske Toplice, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 9021 847 , 049 556 402 , 098 457 510

Detalji o partnerovom sjedištu:
Josip Majer (Apartmani Majer)
Bolnička 39, Tuheljske toplice

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate