U 5 tretmana riješite se bora, celulita, strija ili zategnite kožu - za 375kn umjesto 2.000kn izaberite jedan od tretmana u salonu Lavanda

U 5 tretmana riješite se bora, celulita, strija ili zategnite kožu - za 375kn umjesto 2.000kn izaberite jedan od tretmana u salonu Lavanda

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 380
5 zvjezdica: 197
4 zvjezdice: 66
3 zvjezdice: 49
2 zvjezdice: 28
1 zvjezdica: 40
Pogledaj iskustva drugih (15) »

    		
				    		
	            
-81%

U 5 tretmana riješite se bora, celulita, strija ili zategnite kožu - za 375kn umjesto 2.000kn izaberite jedan od tretmana u salonu Lavanda

U 5 tretmana riješite se bora, celulita, strija ili zategnite kožu - za 375kn umjesto 2.000kn izaberite jedan od tretmana u salonu Lavanda

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 380
5 zvjezdica: 197
4 zvjezdice: 66
3 zvjezdice: 49
2 zvjezdice: 28
1 zvjezdica: 40
Pogledaj iskustva drugih (15) »
  • Ponuda uključuje tretman vakum metodom kojom se uklanjaju bore, celulit, strije ili zateže koža. Tretman se provodi primjenom aparata Bodyvac i uključuje 5 dolazaka
  • Cjenik možete pogledati na linku CJENIK
  • Jedna osoba može iskoristiti tri potvrde
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Radno vrijeme:
  • ponedjeljak- petak: 09:00h-20:00h
  • subota 09:00h-15:00h.
  • Za dogovor o terminima zvati na brojeve: 01/ 611 2692, 091/ 9328408
  • Uslugu možete iskoristiti do 30.09.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
KOZMETIČKI SALON LAVANDA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Kozmetički salon Lavanda: Ponuda uključuje 5 tretmana vakum metodom kojima se uklanjaju bore, celulit, strije ili zateže koža. Tretmani se provodi primjenom aparata Bodyvac.
Ponuda dana: Na kojem principu radi aparat Bodyvac?
Kozmetički salon Lavanda: Bodyvac je uređaj kojim se mogu izvoditi različite fizikalne i kozmetičke terapije uz primjerenu promjenu jačine potlaka te posebnim tehnikama masaže.
Ponuda dana: Što podrazumijeva tretman Bodyvacom?
Kozmetički salon Lavanda: Tretman Bodyvacom poboljšava mikrocirkulaciju te rasteže vezivno tkivo uz pomoć pulsirajućeg potlaka. Masaža potlakom je novija metoda u kozmetičkoj obradi cijelog tijela. Primjena u kozmetici je svestrana i raznolika, od diferencijalne obrade celulita i masnih jastučića, usnulog tkiva pa do strija, obrade nečiste kože, ravnanja bora na tijelu. Potlak se primjenjuje i za obradu i njegovanje lica, dekoltea i ostalih dijelova tijela. Prije svakog tretmana nanosi se preparativna kozmetika na područje koje će se tretirati, kako bi se pospješilo i ubrzalo djelovanje.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Kozmetički salon Lavanda: S našim uslugama se pobliže možete upoznati na sljedećem linku Kozmetički salon Lavanda.
Ponuda dana: Koji se dijelovi tijela mogu tretirati?
Kozmetički salon Lavanda: Tretmanom se može tretirati lice i dekolte, trbuh, noge i stražnjica. Korisnici mogu izabrati jednu od navedenih zona (lice i dekolte- 1. zona, trbuh- 2. zona, noge i stražnjica - 3 zona).
Ponuda dana: Nakon koliko tretmana su vidljivi rezultati?
Kozmetički salon Lavanda: Rezulati su vidljivi već nakon prvog tretmana.
Ponuda dana: Koliko traje tretman?
Kozmetički salon Lavanda: Tretman traje između 15 i 30 minuta, ovisno o tretiranom dijelu tijela. Lice se tretira 15 minuta, trbuh se također tretira 15 minuta, dok se područje nogu i stražnjice tretira 30 minuta.
Ponuda dana: Koliko potvrda može jedna osoba iskoristiti na svoje ime?
Kozmetički salon Lavanda: Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti 3 potvrde, a više potvrda je moguće kupiti za poklon.
Ponuda dana: Kome se tretman ne preporuča?
Kozmetički salon Lavanda: Primjena se ne preporuča kod upala vena (tromboflebitis, proširene vene), kod upala i promjena na koži koje nisu klinički jasne, kod vlažnih dermatoza, na bolnim mjestima., kod trudnica treba izbjegavati područje trbuha.
Ponuda dana: Na kojoj lokaciji se nalazi Vaš salon?
Kozmetički salon Lavanda: Salon se nalazi na adresi I Gardijske brigade Tigrovi 27b, Borovje.
Ponuda dana:Koje je radno vrijeme Vašeg salona?
Kozmetički salon Lavanda: Salon je otvoren od ponedjeljka do petka od 09:00h do 20:00h i subotom od 09:00h do 15:00h.
Ponuda dana: Gdje možemo vidjeti cijene Vaših usluga?
Kozmetički salon Lavanda: Cijene možete pregledati na sljedećem linku CJENIK.
Ponuda dana: Da li je potrebna prethodna najava?
Kozmetički salon Lavanda: Potrebno je najaviti se kako biste na vrijeme rezervirali svoj termin, a to možete učiniti na brojeve 01/ 611 2692, 091/ 932 8408 .

Croozon studio za terapiju lica i tijela
Slavenskog ul. 1 (II. kat SC Prečko), Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 095 385 1148
E-mail:
Web: https://croozon.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
VIBOR UVOZ IZVOZ d.o.o.
Vrlička 16, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate