Uklonite bolove i ispravite narušenu ravnotežu tijela - Utvrđivanje statike tijela i funkcija ekstremiteta za 195kn umjesto 500kn

Ispravite narušenu ravnotežu tijela za 195kn umjesto 500kn


    		
				    		
	            
Utvrđivanje statike tijela za 195kn
-61%

Uklonite bolove i ispravite narušenu ravnotežu tijela - Utvrđivanje statike tijela i funkcija ekstremiteta za 195kn umjesto 500kn

Ispravite narušenu ravnotežu tijela za 195kn umjesto 500kn

  • Ponuda uključuje utvrđivanje statike tijela i funkcionalni status kojim se pacijentu daje uvid što određeni dijelovi tijela mogu napraviti, a što ne mogu, odnosno koja su odstupanja od normalnih pokreta
  • Pregled pruža uvid u stvarno stanje statike tijela
  • Uslugu možete iskoristiti do 29.2.2012.
  • Redovne cijene možete pogledati na CJENIKU
  • Najava 3 dana ranije na: 01 62 15 228, 099 756 1677, 098 342 022
  • Radno vrijeme: pon-petak: 8h-12h i 16h-20h
  • Potvrdu o osnivanju Poliklinike od liječničke komore pogledajte OVDJE
  • Rješenje o radu Poliklinike od strane Ministarstva zdravstva pogledajte OVDJE
  • Rješenje Trgovačkog suda o radu Poliklinike pogledajte OVDJE
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu uslugu na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti više usluga kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
POLIKLINIKA ZA FIZIKALNU I MEDICINSKU REHABILITACIJU ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Poliklinika Malek: Ponuda uključuje utvrđivanje statike tijela i funkcionalni status kojim se pacijentu daje uvid što određeni dijelovi tijela mogu napraviti, a što ne mogu, odnosno koja su odstupanja od normalnih pokreta.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Poliklinika Malek: Imamo, pogledajte je na Poliklinika Malek.
Ponuda dana: Kako prepoznati treba li nam pregled i utvrđivanje statike tijela?
Poliklinika Malek: Dovoljno je stati ispred ogledala i obratiti pažnju na ravnotežu tijela tj. uravnoteženost svojih ramena, stopala i kukova i vrlo brzo ćete primjetiti narušenost statike koja uzrokuje promjenu u lokomotornom sustavu koja za poslijedicu ima bolove u stopalima, gležnjevima, koljenima, kukovima, ramenima i kompletnoj kralježnici te ćete primjetiti neuravnoteženost odnosa snage mišića u određenim dijelovima tijela. Jedni mišići su prenapeti, a drugi su previše opušteni. Žene to mogu najlakše primjetiti po tome što im torbica koju nose spada ili s desnog ili s lijevog ramena. S druge strane, muškarci često mogu primjetiti da im se lijeva ili desna nogavica vuče po podu što je jasni dokaz spuštenosti lijevog ili desnog kuka.
Ponuda dana: Kako se liječi poremećena statika tijela i je li liječenje uključeno u ponudu?
Poliklinika Malek: Liječenje se provodi u okviru fizikalne terapije i rehabilitacije raznim postupcima i metodama koje korigiraju slabiju muskulaturu i dovode ju u jednakost sa zdravom. To uključuje upotrebu različitih aparata, individualnih vježbi i pomagala kao što su statičko - terapijski ulošci. Liječenje ovisi o uzrocima nastanka promjene u statici i samim poslijedicama koje se odražavaju kao bolna područja. Vidljivi pomaci u saniranju bolova su već nakon 10 - 20 terapija. Provođenje tehnika i terapije se utvrđuje gore navedenim iskazom.

Poliklinika za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju
Gajeva 20, Velika Gorica, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 62 15 228
E-mail:
Web: http://www.poliklinika-malek.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju
Gajeva 20, Velika Gorica

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate