Uskrs, Pag, Luna Hotel**** - 4 dana za dvoje s polupansionom i unutarnjim bazenom za 1.639kn!

Bogati uskršnji buffet doručak i ručak, piće dobrodošlice, košara jaja

Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44%

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44%
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 2
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 3
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 4
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 5
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 6
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 7
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 8
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 9
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 10
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 11
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 12
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 13
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 14
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 15
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 16
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 17
Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44% - slika 18
-44%

Uskrs, Pag, Luna Hotel**** - 4 dana za dvoje s polupansionom i unutarnjim bazenom za 1.639kn!

Bogati uskršnji buffet doručak i ručak, piće dobrodošlice, košara jaja

Uskrs, Pag**** 4 dana/2o -44%

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    - 3 noćenja s polupansionom (bogati buffet doručak i bogata buffet večera) za dvoje u deluxe sobi s balkonom i pogledom na more
    - piće dobrodošlice
    - košaru obojenih uskršnjih jaja u sobi
    - 5.4. tradicionalni bogati uskršnji buffet doručak i ručak
    - neograničeno korištenje unutarnjeg bazena, saune i fitnesa u Luna hotelu****
  • Dodatna pogodnost: 30% popusta na sve tretmane i masaže u wellness-u, dijete do 12god na pomoćnom ležaju gratis
  • Ponuda je raspoloživa u terminu od 3.4. do 6.4. 2015.
  • Wellness centar "Insula Salus" uključuje - unutarnji bazen, saunu, biosaunu, parnu kupelj, cardiofitness i vodu
  • Redovne cijene usluga smještaja i wellness-a pogledajte na CJENIKU
  • Boravišna pristojba:
    - 7kn osoba/jednokratno
    - djeca do 12 godina ne plaćaju boravišnu pristojbu
    - djeca od 12 - 18 godina - 3,50kn/dan
  • Opremljenost sobe:
    balkon / pogled na more, bračni krevet s baldahinom, soba uređena u romantičnom stilu, romantična posteljina, klimatizacija / grijanje, LCD sat TV, DVD player, pisaći stol, kupaonica s kadom
    vel. sobe: 32 - 34,5m2, max. 3 osobe
  • Na linku pogledajte opis soba
  • Hotel nema uvjete za držanje kućnih ljubimaca
  • Ma linku pogledajte kako do nas
  • Udaljenosti od:
    - Novalje: 65 km
    - centra: 300m
    - plaže: 20m
    - ambulante: 12 km
  • Dodatni sadržaji u blizini:
    staze za šetnju i jogging
  • Check in: od 14h
    Check out: do 10h
  • Rok iskoristivosti u navedenom terminu
  • Preporučuje se provjera slobodnih termina prije kupnje ponude na 091 4547 101
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kontakt: 053 654 700
    [email protected]
    Jakišnica bb, Lun
  • Možete kupiti 2 ponude na svoje ime
  • Možete pokloniti 2 ponude prijateljima
  • Ponude se ne mogu spajati
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Na linku posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Luna Hotel

Prostire se na čak 10 tisuća četvornih metara unutrašnjeg prostora i 15 tisuća četvornih metara vanjskog prostora, što ga po izgrađenosti i sadržajima svrstava među vodećim hotelom u regiji.



Hotel svojim gostima nudi luksuzno opremljenih 96 soba sa pogledom na more i na park visoke izrazitog komfora: najmanja soba hotela ima površinu od 30 m2 dok najveća soba ima površinu od 60 m2 (ne računajući terasu).



Gosti hotela imaju na raspolaganju vanjski hotelski parking i garažu. Hotel ima prekrasnu plažu s kapacitetom od 250 gostiju, dva bazena (vanjski i unutarnji), četiri saune (bio, turska, finska i blatna kupelj), wellness, dva bara (cocktail i lobby bar) i dva restorana (pansionski & A’ la carte).



Budući su gosti i poslovni ljudi koji rado organiziraju sastanke i/ili kongrese, hotel raspolaže sa tri kongresne dvorane koji primaju do 180 osoba i velikim izložbenim prostorom od 200 m2 koji se nalazi ispred kongresnih dvorana. Bežični internet je na raspolaganju gostima u svim zajedničkim prostorijama hotela, na bazenu i u VIP sobama.



U sklopu hotela na raspolaganju hotelskim i vanjskim gostima je ronilački klub, najam kajaka, kanua, bicikla, ribolov, lov na tunu, a osim toga ovo je vjerojatno jedini hotel na svijetu koji kao jednu od ponuda za teambuilding može ponuditi rad u tvornici za preradu ribe.



Gastronomska ponuda hotela bazira se na domaćim proizvodima i tradiciji otoka Paga i Novalje, a većinu namirnica imaju iz vlastitog uzgoja odnosno zahvaljujući domaćim kooperantima.

Iskustva poznatih koji su odsjeli u hotelu:
Ivana Banfić: „Hotel je prekrasan, atmosfera je super. Pravi ljetni ugođaj.“
Maja Cvjetković: „Atmosfera je divna. Baš predivno!“
Ines Španja: „Prekrasno je bilo, kao u bajci nekoj! Savršeno!“

Hotel Luna Island****
Jakišnica 289A, Pag, Novalja, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 2231 241
E-mail:
Web: http://lunaislandhotel.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Luna Hotel d.o.o.
Jakišnica b.b., Novalja

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata