Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

Vaše samopouzdanje leži u osmjehu - Ugradnja zubnog implantata i izrada metal-keramičke krunice za 3.950kn umjesto 8.250kn

Ugradnja zubnog implantata 3.950 umjesto 8.250


    		
				    		
	            
Ugradnja zubnog implantata 3.950 umjesto 8.250
-52%

Vaše samopouzdanje leži u osmjehu - Ugradnja zubnog implantata i izrada metal-keramičke krunice za 3.950kn umjesto 8.250kn

Ugradnja zubnog implantata 3.950 umjesto 8.250

  • Ponuda uključuje ugradnju kompletnog zubnog implantata i metal keramičke krunice
  • Redovne cijene usluge možete provjeriti na linku CJENIK
  • Jedna osoba može iskoristiti deset potvrda
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Potrebna je prethodna telefonska najava na 01/4641025
  • Uslugu možete početi koristiti nakon isteka ponude
  • Uslugu je moguće iskoristiti do 6.3.2012.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Koliko ste puta samo čuli neku smiješnu priču i niste se nasmijali. Vjerojatno ste često ispali nezanimljivi jer Vam je bilo neugodno pokazati zube koji Vam i nisu najbolji adut. Da prestanete biti mrgudi u društvu pobrinula se Ponuda Dana. Neusporedivo bolje estetsko i funkcionalno riješenje od danas zastarjele tehnologije izrade proteza nudi Vam Stomatološka ordinacija Cosmodent.


STOMATOLOŠKA ORDINACIJA COSMODENT ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Ponuda uključuje očitavanje radiografskih snimaka (ortopantomograma i/ili CT snimaka), ugradnju jednog zubnog implantata renomiranog švedskog proizvođača Ospol (titan legura, grade1 - stupanj čistoće) te izradu jedne metalkeramičke krunice na tom implantatu nakon završetka procesa cijeljenja (tzv. oseointegracije) koji najčešće traje tri mjeseca.
Ponuda dana: Imate li cjenik usluga?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Da. Cjenik usluga ordinacije dentalne medicine COSMODENT dostupan je na linku CJENIK.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Web stranica je trenutno u procesu redizajna, a prikazi slučajeva mogu se pogledati na linku Cosmodent.
Ponuda dana: Koji dio implantata je uključen u ponudu?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: U ponudu ulaze: implantat, pokrovni vijak, vijak za cijeljenje i nadogradnja od titana.
Ponuda dana: Koliko traje tretman?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Vrijeme potrebno za ugradnju jednog implantata najčešće traje do 60 minuta.
Ponuda dana: Ukoliko nema dovoljno čeljusne kosti za ugradnju implantata, mogu li se ugraditi implantati?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Najčešće se implantati mogu ugraditi i u slučajevima kad nema dovoljno kosti za ugradnju, ali je tada potrebno učiniti i jedan od tzv. postupaka augmentacije kosti kako bi se osigurala dovoljna količina kosti za implantaciju. Takvi se postupci dodatno naplaćuju prema važećem cjeniku i nisu sastavni dio ove ponude.
Ponuda dana: Koliko su trajni zubni implantati?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Trajnost zubnih implantata prije svega ovisi o tome kako ih pacijent održava. Uz odgovarajuću oralnu higijenu te redovite kontrolne posjete (najmanje jednom svaka četiri mjeseca), nema razloga da implantati ne potraju vrlo dugi niz godina.
Ponuda dana: Koliko brzo se može završiti cijeli proces ugradnje?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Ugradnja rijetko kad traje dulje od jednog sata. Nakon toga, potrebno je pričekati oko 12 tjedana da završi proces oseointegracije implantata. Nakon toga, počinju postupci za izradu krunice: postavljanje vijka za cijeljenje, uzimanje otisaka, probe i na kraju cementiranje gotove krunice.
Ponuda dana: Što ako ugradnja implantata nije moguća bez dodatnih troškova?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Prije samog postupka, tijekom konzultacije sa specijalistom korisnicima će biti detaljno objašnjena njihova situacija i svi potrebni postupci. Ukoliko se nakon konzultacije odluče da im eventualni dodatni troškovi nisu prihvatljivi, mogu zatražiti povrat svoje uplate.
Ponuda dana: Kada se odlučiti za implantat?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Za implantat se uvijek dobro odlučiti, a posebice u slučajevima kad nedostaje jedan zub. U takvim se slučajevima, dva susjedna zuba pošteđuju brušenja za izradu mosta, a izgubljeni zub nadoknađuje zubnim implantatom i krunicom na implantatu.
Ponuda dana: Je li potrebno ugraditi implantat za svaki zub koji nedostaje?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Nije. Moguće je ugraditi i manji broj implantata te na njima izraditi most.
Ponuda dana: Koliko bi bila dva implantata i mosta od 4 krunice?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: U slučaju da nedostaju četiri zuba, moguće je, ukoliko su zadovoljene indikacije, ugraditi dva implantata te na njima izraditi most. U tom slučaju potrebno je doplatiti za dva metal-keramička međučlana prema važećem cjeniku (2 x 1.450,00 kn)
Ponuda dana: Je li moguće nadoplatiti za cirkonsku ili e.max krunicu ?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Da moguće je. U tom slučaju nadoplata iznosti 2.950,00 kn za e-max bezmetalnu keramičku krunicu, odnosno 3.150,00 kn za bezmetalnu keramičku krunicu na bazi cirkonijeva oksida.
Ponuda dana: Nudite li usluge „All-on-four“ – implantološkim postupkom kod kojeg se implantati trenutno opterećuju zubnom protezom?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Ukoliko su postojeće proteze zadovoljavajuće te ukoliko postoji indikacija i zadovoljenje određenih preduvjeta za imedijatno opterećenje, moguće je ugraditi četiri implantata i imedijatno ih opteretiti te prilagoditi postojeću protezu da bude nošena na četiri implantata.
Ponuda dana: Je li nakon stavljanja implantata i čekanja 12 dana područje gdje će se staviti zub vidljiv?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Kroz cijeli tretman neće biti vidljivih konaca ili vijaka i možete nesmetano sudjelovati u svakodnevnim obavezama :)

Stomatološka ordinacija COSMODENT
Derenčinova 1, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 46 41 025
E-mail:
Web: http://www.cosmodent.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
COSMODENT d.o.o.
Črnomerec 26, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata