Venecija - 3 dana za 2 osobe u najromantičnijem Europskom gradu u hotelu Delfino**** zvjezdice za 1.495kn umjesto 2.990kn

Putovanje u Veneciju na tri dana

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 43
5 zvjezdica: 16
4 zvjezdice: 16
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih »

	            
Putovanje u Veneciju na tri dana
Putovanje u Veneciju na tri dana - slika 9
Putovanje u Veneciju na tri dana - slika 9
Putovanje u Veneciju na tri dana - slika 9
Putovanje u Veneciju na tri dana - slika 9
Putovanje u Veneciju na tri dana - slika 9
Putovanje u Veneciju na tri dana - slika 9
Putovanje u Veneciju na tri dana - slika 9
-50%
2.990kn
1.495kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
2.990kn
1.495kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 20

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata i ZABA Visom, ZABA Mastercardom do 12 rata
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda se odnosi na 2 noćenja, doručak, večeru u tri slijeda za dvije osobe, 1 boca vina 0,7 L proizvodnje iz regije Venecije po sobi te četiri karte za autobus za vožnju do centra Venecije
  • Za ovo putovanje Vam je dovoljna osobna iskaznica
  • Djeca 0 - 2 godine uz dvije odrasle osobe besplatno
  • Djeca 3-12 godina s dvije odrasle osobe popust - 50%
  • Treća osoba na pomoćnom ležaju popust -10%
  • Parking je moguć u garaži hotela 10 EUR/dan
  • Trajekti (traghetti) cca.0,50 EUR
  • Promjena termina : 25 €
  • Vaporetti ACTV (ovisno o pravcu kojim se putuje od 3,5 do 5 EUR). Postoji mogućnost kupovine jednodnevne propusnice po cijeni 10,5 EUR ili trodnevne propusnice 22 EUR. Mogu se kupiti na pristaništima i odabranim kioscima,a karte se moraju poništiti u automatima prije ukrcaja. Ove putne karte vrijede i za ACTV ulične autobuse koji voze od Mestre do Piazzale Roma.
  • Check in je moguć od 13h.
  • Check out najkasnije do 11h.
  • Termini na koje se odnosi ponuda:
  • 6. 11. - 23. 12. 2011;
  • 8. 1. - 9. 2. 2012;
  • 22. 2. - 25. 3. 2012;
  • Rezervacija termina najkasnije 10 dana nakon završetka ponude
  • Kontakt:
  • Karlovac: +385 (0)47 645 600
  • Zagreb: +385 (0)1 366 48 55
  • info@starturist.hr
  • Jedna osoba može iskoristiti dvije usluge na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Uslugu možete iskoristiti do 28.12.2012.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
STAR TURIST ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Star Turist: Ponuda vrijedi za 2 osobe i odnosi se za 2 noćenja s doručkom, jednu večeru u tri slijeda, 1 boca vina 0,7 L proizvodnje iz regije Venecije po sobi, te četiri karte za autobus za vožnju od hotela do centra Venecije.
Ponuda dana: Je li potrebna putovnica za ovo putovanje?
Star Turist: Za ovo putovanje Vam je dovoljna osobna iskaznica.
Ponuda dana: Imate li Internet stranicu?
Star Turist: Naravno, našu Internet stranicu možete pogledati na linku StarTurist.
Ponuda dana: Možete li nam nešto preciznije reći o smještaju?
Star Turist: Korisnici će noćiti u hotelu Delfino sa četiri zvjezdice. Sve detalje možete provjeriti na linku Hotel Delfino ****.
Ponuda dana: Kako su opremljene sobe?
Star Turist: Hotel sadrži 126 soba na 7 katova. Sobe su veličine 20 metara kvadratnih. U svakoj sobi se nalazi: kada ili tuš kabina u kupaonici, telefon, Sat Tv (LCD), sef, hladnjak, sušilo za kosu i klima.
Ponuda dana: Što je predviđeno za doručak, a što za večeru?
Star Turist: Predviđen je Talijanski doručak s Cappuccinom, voćem, šunkom sirom i kroasanima, a večera se sastoji od tri slijeda ‘’po preporuci šefa kuhinje‘’ u restoranu Hotela ‘’Corso 211‘’.
Ponuda dana: Koliko je udaljen hotel od samog centra Venecije?
Star Turist: Hotel je udaljen samo 10 minuta autobusom od centra Venecije.
Ponuda dana: Hoće li korisnici imati prijevoz do centra iz hotela?
Star Turist: Korisnici će dobiti 4 karte, točnije svaka osoba dvije karte za autobus (dolazak i odlazak) za vožnju do Piazzale Roma. Autobusna stanica nalazi se ispred hotela, a vožnja traje svega 10 minuta.
Ponuda dana: Da li korisnici imaju organiziran prijevoz do Venecije?
Star Turist: Prijevoz je potrebno osigurati u vlastitom aranžmanu. Do Venecije je moguće doći automobilom, vlakom, autobusom ili avionom. Najpovoljnije su karte za vlak i ako ih na vrijeme rezervirate možete ih dobiti već za 15 EUR u jednom smejru, odnosno 30 EUR za povratnu kartu. Željeznički kolodvor u Veneciji na kojem trebate izaći je Mestre. Nalazi se na kopnu i mnogim vlakovima je jedina postaja u Veneciji. Željeznička stanica Mestre od hotela je udaljena 10 minuta. Autobusna stanica se nalazi odmah ispred hotela.
Ponuda dana: Postoji li javni prijevoz u Veneciji?
Star Turist: Javni prijevoz u Veneciji obavlja se vodenim autobusima lokalnog prijevoznika ACTV.
Ponuda dana: U kojim terminima se može iskoristiti ponuda?
Star Turist: Termini na koje se odnosi ponuda: 6. 11. - 23. 12. 2011; 8. 1. - 9. 2. 2012; 22. 2. - 25. 3. 2012; i 4. 11. - 28. 12. 2012.
Ponuda dana: Kako korisnici mogu iskoristiti slobodno vrijeme?
Star Turist: Korisnici slobodno vrijeme mogu iskoristiti za obilazak velikog broja sadržaja koji pruža prekrasna Venecija. U Veneciji se nalaze brojne prekrasne i upečatljive znamenitosti koje zaslužuju Vaš posjet. Neke od njih su: Bazilika sv. Marka, Canal Grande, Duždeva palača (Palazzo Ducale), Most Rialto, Most uzdaha, Santa Maria della Salute i još mnogo toga.

Hotel Delfino
Corso del Popolo 211, Mestre, Italija

Kontakt podaci
Telefon: +385 (0)47 645 600 / +385 (0)1 366 48 55
E-mail:
Web: http://www.starturist.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Star turist d.o.o.
Matka Laginje 1, Karlovac

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 43
5 zvjezdica: 16
4 zvjezdice: 16
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 2

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat