Wellness organizirani doček Nove godine u Hotelu Picok**** uz 3 polupansiona i korištenje wellnessa za 1.045kn

Wellness doček Nove godine


    		
				    		
	            
Wellness doček Nove godine
Wellness doček Nove godine - slika 2
Wellness doček Nove godine - slika 3
Wellness doček Nove godine - slika 4
Wellness doček Nove godine - slika 5
Wellness doček Nove godine - slika 6
Wellness doček Nove godine - slika 7
Wellness doček Nove godine - slika 8
Wellness doček Nove godine - slika 9
Wellness doček Nove godine - slika 10
-50%

Wellness organizirani doček Nove godine u Hotelu Picok**** uz 3 polupansiona i korištenje wellnessa za 1.045kn

Wellness doček Nove godine

  • Ponuda uključuje 3 polupansiona u dvokrevetnoj sobi, korištenje teretane, masažu cijelog tijela u trajanju od 60 minuta, neograničeno korištenje sauna i hotelskog bazena, noćno kupanje, svečani novogodišnji doručak, novogodišnji program za doček Nove godine
  • Za novogodišnji program: neograničeno konzumiranje vina
  • Check in od 10h
  • Check out: do 15h
  • Redovne cijene možete pregledati u CJENIKU
  • Najaviti se na broj: 048 672 200
  • Korisnik može iskoristiti jednu uslugu na svoje ime te može kupiti neograničen broj usluga na poklon prijateljima
  • Uslugu možete iskoristiti u zadanom terminu 29.12.2011. do 1.1.2012
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
HOTEL PICOK ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Hotel Picok: Ponuda uključuje 3 polupansiona u dvokrevetnoj sobi, korištenje teretane, masažu cijelog tijela u trajanju od 60 minuta, neograničeno korištenje sauna i hotelskog bazena, noćno kupanje, svečani novogodišnji doručak, novogodišnji program za doček Nove godine.
Ponuda dana: Što je predviđeno za doček Nove godine?
Hotel Picok: Korisnici mogu birati mjesto dočeka Nove godine. Naime, Hotel Picok nudi mogućnost tri lokacije unutar hotela gdje se može provesti luda noć. To su: Sala sv. Martin, Restoran Đurđevačka iža ili Pub. Na sva tri mjesta Vas očekuje piće dobrodošlice, šampanjac u ponoć i vatromet. Za zabavu u sali i restoranu je zadužena grupa Prezent iz Čakovca, a u Pubu je kombinacija benda i Dj-a.
Ponuda dana: Je li u ponudu uključena i konzumacija hrane i pića i gdje korisnici mogu pregledati meni?
Hotel Picok: Da, u Sali sv. Martin će biti poslužen švedski stol, u Restoranu Đurđevačka iža će večera biti poslužena i u Pubu je all inclusive. Što se tiče pića, u ponudu je uključena neograničena konzumacija crnog i bijelog vina. Ostala pića se naplaćuju po potrošenim količinama. Meni možete pogledati na linku Novogodišnji meni.
Ponuda dana: Kako su opremljene sobe?
Hotel Picok: Sve sobe su klimatizirane opremljene TV i satelitskim prijemnikom, telefonom s direktnom linijom, wirelles internetom, sefom i mini barom s bogatom ponudom pića. Kupaonice su opremljene tuš kabinama ili kadama, sušilom za kosu, ogrtačem za wellness i papučama.
Ponuda dana: Mogu li korisnici neograničeno koristiti dodatni sadržaj u hotelu?
Hotel Picok: Korisnicima je na raspolaganju neograničeno korištenje sauna po izboru (finska, turska, infracrvena), hotelskog bazena i teretane.
Ponuda dana: Imate li Internet stranicu?
Hotel Picok: Naravno, našu Internet stranici možete pogledati na linku Hotel Picok.
Ponuda dana: Postoji li popust za djecu?
Hotel Picok: Djeca do 7 godina imaju gratis smještaj dok djeca od 7 do 15 do godina imaju 50% popusta.
Ponuda dana: Postoji li poseban program za djecu?
Hotel Picok: Hotel Picok je mislio i na najmlađe te je u ponudu uključena briga za djecu, to jest animatori koji će zabavljati mališane.

Hotel Picok
Trg Sv.Jurja 6, Đurđevac, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 048 672 200
E-mail:
Web: http://www.hotel-picok.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Asr informatika d.o.o.
Kraljevac 48a, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata