Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

[OPERACIJA MRENE] Riješite problem zamućenog vida i slabovidnosti uz uključen detaljan predoperativni pregled za 6.795 kn!

Zahvat izvodi dr.sc. Liana Ritz Mutevelić s preko 25 godina iskustva

Operacija mrene, anestezija i predoperativni pregled

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 158
5 zvjezdica: 130
4 zvjezdice: 11
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 5
1 zvjezdica: 6
Pogledaj iskustva drugih (107) »

    		
				    		
	            
Operacija mrene -21% Trešnjevka
Operacija mrene -21% Trešnjevka - slika 2
Operacija mrene -21% Trešnjevka - slika 3
Operacija mrene -21% Trešnjevka - slika 4
Operacija mrene -21% Trešnjevka - slika 5
-21%

[OPERACIJA MRENE] Riješite problem zamućenog vida i slabovidnosti uz uključen detaljan predoperativni pregled za 6.795 kn!

Zahvat izvodi dr.sc. Liana Ritz Mutevelić s preko 25 godina iskustva

Operacija mrene, anestezija i predoperativni pregled

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 158
5 zvjezdica: 130
4 zvjezdice: 11
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 5
1 zvjezdica: 6
Pogledaj iskustva drugih (107) »
  • Ponuda uključuje:
    - operaciju mrene (katarakte) na jednom oku uz ugradnju jednojakosne leće
    - predoperativni pregled (provjera vidne oštrine, mjerenje očnog tlaka, pregled oka biomikroskopom, biometrija, ultrazvuk oka)
    - lokalnu anesteziju
    u Poliklinici za oftalmologiju Dr. Ritz
  • Lijevo pročitajte više o postupku
  • Ako imate mrenu na oba oka, možete kupiti 2 ponude na svoje ime i iskoristiti za operaciju oba oka
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Broj dolazaka: 2 (u prvom dolasku obavljate pregled, a u drugom operaciju)
  • Nije potrebna posebna priprema za zahvat
    Kući se ide odmah nakon zahvata
  • Zahvat obavlja dr. sc. Liana Ritz Mutevelić, dr. med, a na linku pročitajte njezin životopis
  • Rok iskoristivosti: 1.11.2017.
  • Nakon kupovine potrebno je naručiti se za zahvat pozivom na 091 4005 432 ili putem kontakt obrasca
  • Radno vrijeme: po dogovoru
  • Posjetite Facebook stranicu poliklinike
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini prilikom prvog pregleda
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Što je očna mrena ili katarakta?

Katarakta ili očna mrena je zamućenje očne leće. Najčešće se javlja kod starijih osoba kao posljedica prirodnog procesa starenja, no može se javiti u svakoj životnoj dobi zbog traume (udarca), dugotrajnog uzimanja nekih lijekova, zbog drugih bolesti oka ili sustavnih bolesti poput dijabetesa.

Koji su simptomi?

Jedan od najranijih simptoma katarakte ili mrene je zamućenje vida, odnosno gubitak vidne oštrine zbog čega osoba ima osjećaj kao da gleda kroz zamagljeno staklo. Zbog mrene se sunčeva svjetlost i drugi izvori svjetlosti čine bliješteći, primjerice prilikom vožnje noću svjetla nadolazećih vozila izazivaju veći odsjaj nego ranije. Još jedan od simptoma je da boje više ne izgledaju jarko kao prije.

Kako izgleda operacija?

Mrena se ne može izliječiti lijekovima ili drugim vidovima terapije, nego je jedini način izlječenja operativni zahvat. Prije zahvata kirurg učini detaljan predoperativni pregled kojim stječe uvid u stanje struktura oka.

Operacija mrene je danas najčešće i najuspješnije izvođena operacija u svijetu. Zahvat traje 10 - 15 minuta, izvodi se pod lokalnom anestezijom i bezbolan je, a nakon zahvata može se odmah ići kući.

Tijekom zahvata provodi se manji rez kroz koji se zamućena očna leća se uklanja i zamjenjuje umjetnom, jednojakosnom lećom koja se pažljivo pozicionira iza šarenice i zjenice na mjesto gdje je prethodno bila očna leća. Rez se zatim zatvara bez šavova kako bi oporavak bio brži te se preko oka stavlja štitnik zbog zaštite neposredno nakon zahvata.

Operacijom se mrena uklanja u potpunosti, a rezultat je trajan.

Oporavak

Sama operacija traje oko 15 minuta, no možete očekivati da ćete u poliklinici biti dulje zbog predoperativne pripreme i postoperativnog pregleda i uputa za oporavak. Ako ste vozač, ne preporučuje se da vozite odmah nakon zahvata.

Oporavak uključuje korištenje kapi i/ili masti za oko prema uputi kirurga, nošenje štitnika za oko nakon zahvata i tijekom spavanja te nošenje sunčanih naočala s UV zaštitom. Tijekom prvog tjedna oporavka potrebno je izbjegavati naporne aktivnosti, podizanje teških predmeta, vodu koja bi mogla izazvati infekciju u dodiru s očima, aktivnosti koje bi oči mogle izložiti prašini ili prljavštini.

Poliklinika za oftalmologiju Dr. Ritz
Kranjčevićeva 50/V, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 4005 432
E-mail:
Web: http://dr-ritz.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
POLIKLINIKA DR. RITZ, d.o.o. za oftalmologiju
Kranjčevićeva 50, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 5 rata