[2 POPLUNA] Izrazito mekani i topli, veličine po želji - priuštite si vrhunsku kvalitetu i udobnost u zimskim danima za 144 kn!

Ugodan odlazak na spavanje uz ovojnicu od pamuka punjenu poliesterskim vlaknima; besplatna dostava

2 vrhunska Primasano popluna

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 75
5 zvjezdica: 61
4 zvjezdice: 10
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih »

	            
2 vrhunska Primasano popluna
2 vrhunska Primasano popluna - slika 9
2 vrhunska Primasano popluna - slika 9
2 vrhunska Primasano popluna - slika 9
-50%
288kn
144kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
288kn
144kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno 6

Akcija! Od 29.01.2018. do 27.02.2018.

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    2 Primasano popluna dimenzija po izboru iz ponude Inter med servicea
  • Sastav:
    - ovojnica 100% pamuk
    - punjenje 100% poliesterska vlakna
  • Birate dimenzije popluna po želji:
    - 140cm x 200cm (1000gr)
    - 200cm x 220cm (1650gr)
  • Redovnu cijenu pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 16.3.2018.
  • Ponuda se odnosi na cijelu Hrvatsku
    Proizvod možete preuzeti osobno na niže navedenoj adresi ili dostavom
  • Ukoliko želite da vam popluni stignu besplatnom dostavom, potrebno je na intermed.knezija@gmail.com poslati svoje podatke: ime, prezime, adresu, šifru potvrde, potvrdu koja se nalazi na vašem profilu pod „moje kupovine“ i željenu dimenziju popluna,
  • Za korištenje ponude potrebno je isprintati potvrdu koja je dostupna na vašem profilu pod "Moje kupovine" ili je istu potrebno proslijediti mailom na intermed.knezija@gmail.com
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste proizvod naručili, a niste ga preuzeli
  • Radno vrijeme:
    pon, sri, pet: 9h - 15h,
    uto, čet: 9h - 18h,
    sub: 9h - 12h
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda na svoje ime
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva unutar roka iskoristivosti, Ponuda Dana će vam vratiti sredstva uplaćena preko portala.
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru.
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć.
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Primasano popluni

Vaš stari poplun više ne grije kao nekada ili jednostavno već dugo razmišljate o ulaganju u novi poplun? Znamo da su to odluke koje se donose nešto sporije, ali tu smo da vam pomognemo. Uhvatite priliku za ovu super ponudu koju smo vam dogovorili s ekipom Inter med servicea. :)

Kvalitetni Primasano popluni grijat će vas u mnogim narednim godinama - u paketu dolaze 2 popluna, veličine po želji. Vanjska ovojnica izrađena je od stopostotnog pamuka, a punjena s poliesterskim vlaknima

Ušuškajte se pod svoj novi poplun i uživajte u ostatku zime!

poplun

Da poplun možete koristiti što duže i da biste očuvali vaše zdravlje bitno je da slijedite neke korisne savjete pri njegovom održavanju:

✔ Poplun treba svakodnevno protresti kako bi punjenje zadržalo oblik
✔ Ukoliko se poplun može prati u perilici rublja potrebno je pažljivo pratiti upute
✔ Uvjerite se da je poplun potpuno suh prije uporabe
✔ Svaki dan prozračite spavaću sobu i nemojte prekrivati poplun bilo čime dok ne prođe nekoliko sati kako biste omogućili isparavanje vlage
✔ Preporučljivo je prati poplun svakih 6 mjeseci jer na taj način smanjujete bakterije, grinje, prašinu i ostale alergene za 50%

INTER MED SERVICE
Davorina Bazjanca 9, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 5810 297
E-mail:
Web: http://www.mojastopala.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
INTER MED SERVICE d.o.o.
Klovićeva 2, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 75
5 zvjezdica: 61
4 zvjezdice: 10
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6535 307.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat