Mirisna esencija i 5 u 1 zlatna maska hrvatskog brend Luxea u predivnom poklon paketu koji će oduševiti svakoga - inovativni proizvodi za mirisnu njegu svakoga dana

Mala doza luksuza kojeg si možete i želite priuštiti uz besplatnu dostavu i GRATIS testere

Mirisna esencija i 5 u 1 zlatna maska hrvatskog brend Luxea u predivnom poklon paketu


    		
				    		
	            
Luxea poklon paket -35% HR
Luxea poklon paket -35% HR - slika 2
Luxea poklon paket -35% HR - slika 3
Luxea poklon paket -35% HR - slika 4
Luxea poklon paket -35% HR - slika 5
Luxea poklon paket -35% HR - slika 6
-35%

Mirisna esencija i 5 u 1 zlatna maska hrvatskog brend Luxea u predivnom poklon paketu koji će oduševiti svakoga - inovativni proizvodi za mirisnu njegu svakoga dana

Mala doza luksuza kojeg si možete i želite priuštiti uz besplatnu dostavu i GRATIS testere

Mirisna esencija i 5 u 1 zlatna maska hrvatskog brend Luxea u predivnom poklon paketu

  • Ponuda uključuje:
    luksuzni poklon set brenda Luxea iz ponude tvrtke Anzotica Cosmetics
  • Poklon set sadrži:
    - 30 ml parfumiranu esenciju ( 2 u 1 proizvod, idealan spoj parfema i njege kože)
    - 50 ml zlatnu masku za lice 5 u 1 (trenutno revitalizira kožu lica, te dubinski čisti i hidratizira)
  • Dodatna pogodnost: uz svaku kupovinu GRATIS testeri i dostava
  • Za trenutnu mirisnu senzualnost, primjenjujte Luxea parfumiranu esenciju svaki dan, svaku noć i svaku prigodu na tijelu. Ujedno hidratizira i njeguje, darujući nježnost i mekoću vašoj koži, te lagani sjaj.
  • Za blistavu, glatku, hidratiziranu i nahranjenu kožu lica, primjenjujte jednom tjedno Luxea 5 u 1 zlatnu masku za lice. Nanijeti masku na lice u jednoličnom, tankom sloju i držati 10-15 minuta dok se maska ne posuši. Laganim kružnim pokretima prstiju masirati lice. Maska će se lagano i bezbolno odlijepiti s lica, te skupljati u kuglicu. Na ovaj način ukloniti masku s cijelog lica. Isprati lice vodom.
  • Luxea je hrvatski brend luksuzne clean kozmetike dostupna i u ljekarnama. Od dobitnika nagrade za najbolju kremu za lice od strane dermatologa. Za vašu blistavu ljepotu.
  • Mala doza luksuza kojeg si možete i želite priuštiti, svaki dan, idealno i kao poklon dragim osobama za bilo koju prigodu!
  • Pročitajte odlične recenzije proizvoda brenda Luxea
  • Rok iskoristivosti: 28.1.2025.
  • Ponuda se odnosi na cijelu Hrvatsku i isključivo na dostavu
  • Dostavu vrši Overseas i besplatna je
  • Rok za isporuku: 5 - 7 radnih dana
  • VAŽNO: nakon kupovine (a najkasnije do roka iskoristivosti) potrebno je poslati mail na [email protected] sa imenom, prezimenom, brojem telefona i adresom za dostavu te navesti ŠIFRU POTVRDE koju ćete dobiti na mail
  • Pogledajte Facebook brenda Luxea
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste proizvod naručili, a niste ga preuzeli
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Temeljem članka 86. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Anzotica Cosmetics
Puškarićeva 18, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 095 8180 522
E-mail:
Web: https://

Detalji o partnerovom sjedištu:
Anzotica Cosmetics d.o.o.
Svetonedeljska cesta 58, Kerestinec

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama