[KLIMA UREĐAJ] Kompletan servis, čišćenje i pregled za 149 kn!

Osigurajte dugotrajnost uređaja te sigurnu i zdravu okolinu za vas i vaše ukućane

Servis klima uređaja - čišćenje i pregled klime za 149 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 610
5 zvjezdica: 558
4 zvjezdice: 24
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 17
Pogledaj iskustva drugih (354) »

    		
				    		
	            
Servis klime -56% Zagreb
-56%

[KLIMA UREĐAJ] Kompletan servis, čišćenje i pregled za 149 kn!

Osigurajte dugotrajnost uređaja te sigurnu i zdravu okolinu za vas i vaše ukućane

Servis klima uređaja - čišćenje i pregled klime za 149 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 610
5 zvjezdica: 558
4 zvjezdice: 24
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 17
Pogledaj iskustva drugih (354) »
  • Ponuda uključuje:
    servis klime uređaja u izvedbi Four Elements servisa
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 31.7.2019.
  • Servis uključuje: dolazak i detekciju, digitalno očitavanje temperature na unutarnjoj jedinici, čišćenje filtra i isparivača unutarnje jedinice, čišćenje turbine, čišćenje odvodne kanalice i kondenzata unutarnje jedinice, dezinfekciju klime antibakterijskim sredstvima, kontrolu tlakova plina (rashladnog medija), funkcionalnu kontrolu
  • Redovnim održavanjem vašeg klima uređaja osiguravate si dugotrajnost aparata, kao i sigurnu i zdravu okolinu za vas i vaše ukućane :)
  • Ponuda se odnosi na Grad Zagreb, moguća nadoplata za mjesta izvan Zagreba prema dogovoru sa servisom
  • Ponuda ne vrijedi za pravne osobe
  • Nakon kupovine potrebno je rezervirati termin putem e-maila: [email protected]
  • Dodatne informacije možete dobiti pozivom na broj mobitela
    095 8518 688
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Radno vrijeme: po dogovoru
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Možete kupiti 3 ponude na svoje ime
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Servis klima uređaja - čišćenje i pregled klime

Redovnim održavanjem vašeg klima uređaja osiguravate si dugotrajnost aparata, kao i sigurnu i zdravu okolinu za vas i vaše ukućane. Neodržavani aparati donose mnoge opasnosti. 

Kod klima uređaja najveća opasnost je bakterija Legionella koja izaziva atipičnu upalu pluća te brojne alergijske reakcije. Tim Four Elements servisa rado će vam pomoći pri samome odabiru kvalitetnog klima uređaja te će isti održavati funkcionalnim i sigurnim od bakterija.

Servis klima uređaja obuhvaća:

✔ dolazak i detekciju
✔ digitalno očitavanje temperature na unutarnjoj jedinici
✔ čišćenje filtra i isparivača unutarnje jedinice
✔ čišćenje turbine
✔ čišćenje odvodne kanalice i kondenzata unutarnje jedinice
✔ dezinfekciju klime antibakterijskim sredstvima
✔ kontrolu tlakova plina (rashladnog medija)
✔ funkcionalnu kontrolu

Iako se čini da servis klime nije potreban, tj da filtere možete izvaditi i oprati sami, to i nije baš tako jednostavno. Dakako da filtere možete izvaditi i oprati i sami, i dobro bi bilo da to radite što češće, ali to je samo mali dio čišćenja klime i to još najmanje bitan sa zdravstvenog gledišta.

Najviše prljavštine, pa time i opasnih bakterija te gljivica se ne nalazi na filterima nego na isparivaču i turbini. Te dijelove trebate dati čistiti barem jednom godišnje. Ne samo da će neodržavane klime izbacivati smrdljiv zrak, nego će izbacivati i mnogo alergena, kao i već spomenutu opasnu bakteriju.

Kako bi se uspješno obranili od zdravstvenih problema koje uzrokuju alergije i Legionella, servisirajte svoju klimu još danas uz stručnu pomoć tima Four Elements servisa.

Four Elements j.d.o.o.
Utinjska 3, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 095 8518 688
E-mail:
Web: http://www.4elements.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Four Elements j.d.o.o.
Utinjska 3/G, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama