Servis Vaillant bojlera uz ovlaštenog servisera za 245 kn!

Provjera plamenika, čišćenje od prašine, regulacija tlaka, mjerenje plinova i učinkovitosti

Servis Vaillant bojlera uz ovlaštenog servisera za 245 kn!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 146
5 zvjezdica: 99
4 zvjezdice: 12
3 zvjezdice: 5
2 zvjezdice: 10
1 zvjezdica: 20
Pogledaj iskustva drugih (42) »

    		
				    		
	            
Servis Vaillant bojlera -49% Zagreb
-49%

Servis Vaillant bojlera uz ovlaštenog servisera za 245 kn!

Provjera plamenika, čišćenje od prašine, regulacija tlaka, mjerenje plinova i učinkovitosti

Servis Vaillant bojlera uz ovlaštenog servisera za 245 kn!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 146
5 zvjezdica: 99
4 zvjezdice: 12
3 zvjezdice: 5
2 zvjezdice: 10
1 zvjezdica: 20
Pogledaj iskustva drugih (42) »
  • Ponuda uključuje:
    servis bojlera u izvedbi ovlaštenog servisa Sruk elektron
  • Ponuda se odnosi samo na Vaillant uređaje (uključeno čišćenje svih dijelova bojlera od prašine, provjera plamenika, regulacija i provjera tlaka, mjerenje plinova, kontrola učinkovitosti i funkcionalnosti uređaja)
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 15.11.2019.
  • U slučaju da se prilikom dolaska utvrdi da je bojler u kvaru i da se usluga ne može izvršiti, potrebna je nadoplata 100 kn za izlazak na teren
  • Ponuda se odnosi na grad Zagreb
  • Nadoplata za ostala mjesta unutar Zagrebačke županije: po dogovoru
  • Eventualni dodatni popravci dogovaraju se sa serviserom na licu mjesta
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati na broj telefona
    095 8970 993 ili putem maila [email protected]
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 12h ranije
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda na svoje ime
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Radno vrijeme: po dogovoru
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Obavite servis bojlera i osjećajte se potpuno sigurno u svome domu

Poduzeće Sruk elektron d.o.o. osnovano je 1995. godine, a osnovna djelatnost poduzeća je usluga službenog servisiranja Vaillant bojlera i klimatizacijskih uređaja što i danas sa zadovoljstvom rade.

Servis bojlera uključuje:

- dolazak na lokaciju
- čišćenje svih dijelova bojlera od prašine
- provjeru plamenika
- regulaciju i provjeru tlaka
- mjerenje plinova
- kontrolu učinkovitosti i funkcionalnosti uređaja

Vrlo je bitno da nam bojler uredno i ispravno radi. Koliko puta vam se dogodilo da bojler ostane u kvaru baš onda kada vam je najpotrebniji? Najbolji način izbjegavanja takvog problema je servisiranje vašeg bojlera, a Sruk elektron poduzeće s dugogodišnjom tradicijom u servisu bojlera je najbolji izbor za takav posao.

pizza, ponudadana

Većina proizvođača preporučuje servis bojlera jednom godišnje, ali za nove modele dovoljno je čak i jednom u dvije godine. Ono što je najvažnije je da ga servisirate s vremena na vrijeme, na vama je da odlučite koliko često. Pod servisiranjem se ne misli na deset minutnu provjeru sigurnosti i ispravnosti, već temeljito servisiranje uređaja.

Pobrinite se na vrijeme za provjeru sigurnosti vašeg bojlera i s povjerenjem se obratite Sruk elektron poduzeću!

Pogledajte komentare zadovoljnih korisnika:

"Profesionalno i brzo obavljen servis" - Marinko

"Majstor je bio ljubazan i vrijedan te posvetio dosta vremena bojlerima (2 komada). Moja preporuka svima." - Ljiljana

"Sve pohvale serviseru! Stručan i ljubazan" - Mateja

"Svaka pohvala za servis bojlera...stručno, ugodno i pouzdano!" - Luka

"Pohvala za stručnost, urednost, savjetovanje....svakako preporuka!!!" - Nevenka

"Servis je odličan. Majstor je stigao u dogovoreno vrijeme, očistio bojler, predložio što bi se na idućem servisu moglo napraviti/pripaziti obzirom na starost bojlera. Jako zadovoljan." - Vinko

"Brz i kvalitetan servis te ugodni majstori. Svakako za preporuku." - Ivan

Sruk elektron
Mljekarska 17, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 095 8970 993
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
SRUK-ELEKTRON d.o.o.
Mljekarska 17, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama