Servis plinskih bojlera za 245 kn umjesto 599 kn!

Iskoristite ponudu i na vrijeme servisirajte vaš plinski bojler

Servis plinskih bojlera

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 695
5 zvjezdica: 592
4 zvjezdice: 58
3 zvjezdice: 22
2 zvjezdice: 9
1 zvjezdica: 14
Pogledaj iskustva drugih (344) »

	            
Servis plinskih bojlera
-59%
599kn
245kn
Cijena uključuje PDV
599kn
245kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 100

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 2 rate
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    servis plinskih bojlera u izvedbi firme Ipm Servis
  • Za korištenje ponude potrebno je isprintati potvrdu koja je dostupna na vašem profilu pod "Moje kupovine"
  • Nakon kupovine potrebno je napraviti online rezervaciju termina ili telefonsku rezervaciju termina na kontakt telefone: 01 3699 900,
    01 3699 911
  • Ukoliko posjedujete kondenzacijski bojler potrebna je nadoplata 100 kn
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde koja se nalazi na vašem profilu pod „moje kupovine“
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Servis plinskih bojlera

Servis uključuje:

- dolazak na lokaciju
- pražnjenje vode iz spremnika
- rastavljanje uređaja te mehaničko čišćenje plamenika izmjenjivača
- kontrolu te regulaciju tlaka espanzione posude
- sastavljanje uređaja
- punjenje vodom
- odzračivanje i mjerenje povratnih plinova
- puštanje u rad i kontrola učinkovitosti i funkcionalnosti uređaja


Koje su sve opasnosti neispravnog plinskog bojlera?

Opasnosti su velike, ne samo za vas i vaše najmilije, nego i za susjede. Najveći problem je detekcija jer se radi o plinu bez boje, mirisa i okusa kojega je nemoguće detektirati.

Ugljični monoksid ima sposobnost brzog vezivanja za hemoglobin u krvi zato je i izloženost vrlo maloj koncentraciji opasna, a nekad čak smrtonosna. Osobe koje su izložene njegovom djelovanju gube mišićnu snagu i ne mogu se kretati iako su svjesne da nešto nije u redu.

Svi serviseri tvrtke IPM servis uz standardnu izobrazbu obučeni su i u edukacijskim centrima tvrtki koje zastupaju što jamči krajnjim korisnicima sigurnost da su svi zahvati obavljeni po strogim propisima.

Izbjegnite na vrijeme neželjena stradavanja ili materijalnu štetu.

Sukladno zakonu o zaštiti potrošača čl. 79 st. 8, kupac usluge koja zahtjeva posjet servisera radi popravka ili održavanja nema pravo na jednostrani raskid ugovora odnosno na povrat novca za dijagnozu kvara na uređaju.

Ipm servis
Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3699 900 , 01 3699 911
E-mail:
Web: http://www.plin-klima-ventilacija.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Vitalna energija d.o.o.
Zagorska 18, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 695
5 zvjezdica: 592
4 zvjezdice: 58
3 zvjezdice: 22
2 zvjezdice: 9
1 zvjezdica: 14

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat