Kemijsko čišćenje kutne garniture i gratis čišćenje tepiha ili kemijsko čišćenje trosjeda i dvosjeda s gratis čišćenjem fotelje od 189 kn!

Uključen dolazak na kućnu adresu u Zagrebu, Sisku, Velikoj Gorici ili Petrinji

Kemijsko čišćenje kutne garniture i tepiha ili trosjeda, dvosjeda i fotelje od 189 kn!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 115
5 zvjezdica: 79
4 zvjezdice: 10
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 9
1 zvjezdica: 11
Pogledaj iskustva drugih (65) »

    		
				    		
	            
Kemijsko čišćenje namještaja -53%
Kemijsko čišćenje namještaja -53% - slika 2
-53%

Kemijsko čišćenje kutne garniture i gratis čišćenje tepiha ili kemijsko čišćenje trosjeda i dvosjeda s gratis čišćenjem fotelje od 189 kn!

Uključen dolazak na kućnu adresu u Zagrebu, Sisku, Velikoj Gorici ili Petrinji

Kemijsko čišćenje kutne garniture i tepiha ili trosjeda, dvosjeda i fotelje od 189 kn!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 115
5 zvjezdica: 79
4 zvjezdice: 10
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 9
1 zvjezdica: 11
Pogledaj iskustva drugih (65) »
  • Ponuda uključuje:
    kemijsko čišćenje namještaja po izboru u organizaciji Pejanić prometa
  • Klikom na "kupi" birate:
    - kemijsko čišćenje L kutne garniture i kemijsko pranje svih vrsta tepiha do 2 m2 gratis za 189 kn
    - kemijsko čišćenje trosjeda i dvosjeda i kemijsko čišćenje fotelje gratis za 229 kn
  • Rok iskoristivosti: 28.12.2019.
  • Dodatna pogodnost: gratis dolazak na kućnu adresu u terminu po dogovoru
  • Usluga 1 ne uključuje strojno čišćenje mekanih jastuka već samo tvrdih jastuka koji su dio garniture
  • Ukoliko odaberete uslugu 2, moguće je nadoplatiti za dodatni ležaj (cijena nadoplate na upit)
  • Čišćenje ležaja koji se preklapa ili izvlači u sklopu kutne garniture ili trosjeda nadoplaćuje se u dogovoru s pružateljem usluge
  • Moguća nadoplata za čišćenje dodatnog ležaja, taburea, stolica i slično: po dogovoru
  • Navedena ponuda se ne može mijenjati za kemijsko čišćenje namještaja koji nije naveden u ovoj ponudi
  • Potrebno sušenje do 2 sata
    Garniture mogu biti i kožne
    Za obavljanje usluga koriste se vrhunska ekološka sredstva
  • Leđa namještaja se ne peru
    Moguće ih je oprati na zahtjev korisnika, u slučaju čega korisnik preuzima svu odgovornost
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Ponuda se odnosi isključivo na dolazak na vašu kućnu adresu u Zagrebu, Velikoj Gorici, Sisku ili Petrinji
    Moguć dolazak u okolicu Zagreba (Kupinečki Kraljevec, Zaprešić, Dugo Selo) ili Karlovac uz nadoplatu 2 kn/km od centra Zagreba
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati na
    099 4001 641
    (moguće čekanje na slobodan termin 10 dana)
    Na navedeni broj moguće je zvati od ponedjeljka do subote, nedjeljom se naručuje putem SMS-a
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 24h ranije
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda na svoje ime
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini
  • U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Čišćenje namještaja 

Čišćenje tapeciranog namještaja noćna je mora čistog doma. Tapecirani namještaj dio je pokućstva koji je najviše izložen prljanju, a najteže se čisti. Zašto? 

Najveći uzrok zaprljanju tapeciranih presvlaka su ruke namazane kremama. One su pravi magnet za ostala onečišćenja, kao što je npr. boja koja se skida s dnevnih novina i časopisa pa kad se sve to zalijepi na tekstilnu presvlaku, nastaju vrlo tvrdokorne mrlje. 

Ništa manji problem nisu osušeni tragovi prolivenog pića: sokova, mlijeka, vina, kave i čaja. Ako se odmah, dakle zaista u roku od samo nekoliko minuta, sva prolivena tekućina u potpunosti ne ukloni, ona će prodrijeti u dubinu te će tijekom sušenja polagano izbijati na površinu i stvarati opet teško otklonjive mrlje. 


Kemijsko čišćenje 

Pod kemijskim čišćenjem podrazumijeva se čišćenje bez vode, a rade ga isključivo kemijske čistionice. U njima se roba pere u stroju otapalima (perkloretilen). Cijeli ciklus pranja provodi se u istoj tekućini, koja postupno otapa prljavštinu. 

 Tekućina se kasnije filtrira, čime se iz nje izdvaja nakupljena prljavština. Tekstil koji je tako očišćen brzo se suši (otapalo je vrlo hlapiva tekućina), pa tako ne dolazi do oštećenja osjetljivih tkanina.

Pejanić Promet j.d.o.o.
Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 099 400 1641
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Pejanić Promet j.d.o.o.
Petrinjska 9B, Sisak

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama