[EXCEL ACADEMY] Uz iskusnog predavača Luku Kobeščaka prođite sve funkcije najkorisnijeg alata današnjice + dobivate knjigu "Excel u poslovanju"!

Predavanja s naglaskom na praktične vježbe u trajanju 30 šk. sati, početak 12.11. za 1.500 kn!

Excel Academy u trajanju 30 šk. sati + knjiga ”Excel u poslovanju” za 1.500 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 103
5 zvjezdica: 81
4 zvjezdice: 15
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (63) »

    		
				    		
	            
Excel Academy, 30h -50% Trnje
Excel Academy, 30h -50% Trnje - slika 2
Excel Academy, 30h -50% Trnje - slika 3
Excel Academy, 30h -50% Trnje - slika 4
-50%

[EXCEL ACADEMY] Uz iskusnog predavača Luku Kobeščaka prođite sve funkcije najkorisnijeg alata današnjice + dobivate knjigu "Excel u poslovanju"!

Predavanja s naglaskom na praktične vježbe u trajanju 30 šk. sati, početak 12.11. za 1.500 kn!

Excel Academy u trajanju 30 šk. sati + knjiga ”Excel u poslovanju” za 1.500 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 103
5 zvjezdica: 81
4 zvjezdice: 15
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (63) »
  • Ponuda uključuje:
    Excel Academy - obrazovni program za sve razine znanja u trajanju 30 školskih sati u centru za edukaciju Numericus Zagreb
  • Redovne cijene i program tečaja pogledajte na CJENIKU
  • Početak tečaja: 12.11.2019.
  • Trajanje tečaja: 5 tjedana
  • Tečaj se održava na adresi: Ul. grada Vukovara 271
  • Raspored predavanja:
    uto - čet: 19h - 21:15h
  • Svaki polaznik dobiva knjigu ”Excel u poslovanju” autora Luke Kobeščaka koji je ujedno predavač Akademije
  • Radi se u malim grupama, do max 8 polaznika kako bi se predavač mogao svima posvetiti
  • Potrebno je osnovno znanje rada na računalu
  • Nakon kupovine obavezno se javiti na
    098 9896 108, minimalno 5 dana prije početka tečaja
    kako bi se oformile grupe te doći na upis
  • Upisati se možete svaki radni dan od 10h do 18h
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste se prijavili za tečaj, a niste ga pohađali
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Posjetite Facebook stranicu centra
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Excel Academy

Microsoft Excel alat je broj jedan u mnogim poslovima današnjice te je njegovo poznavanje neophodna vještina koju budući poslodavci traže na testiranjima za posao.

Pomaže nam pri unosu, organizaciji, obradi i ispisu podataka koji su prikazani tablično. Odličan je analitički alat za poslovanje jer se proračunske tablice često koriste za pohranu financijskih podataka. Mogućnosti korištenja Excela su brojne i mnoštvo organizacija ga koristi za poslovno planiranje, evidenciju kupaca, čuvanje podataka o klijentima, upravljanje proračunom, analizu prodaje i slično.

Zašto upisati Excel Academy?

Excel Akademija kvalitetan je način kako da usvojite novo znanje ili usavršite postojeće. Predavanja se sastoje od teorijskog i praktičnog dijela (zadaci i testovi) čime je obuhvaćeno sve ono što je potrebno kako bi kompletno usvojili znanje za razumijevanje Excela i naučili se njime svakodnevno koristiti u praksi.

Radi se u malim grupama radi mogućnosti individualnog pristupa svakom polazniku što rezultira boljim učenjem i kvalitetnijim nastavnim procesom, koristeći najmoderniju opremu i pametnu ploču koja dokazano povećava angažman i uspjeh korisnika te pretvara suhoparne prezentacije u interaktivne događaje.

Akademija objašnjava sve osnovne i napredne funkcionalnosti programa Excel na jednostavan, praktičan i zanimljiv način.

Pored kvalitetnih i stručnih teorijskih i praktičnih predavanja, svaki polaznik dobiva knjigu ”Excel u poslovanju” autora Luke Kobeščaka koji je ujedno predavač naše Akademije. Knjiga sadrži 216 stranica detaljno objašnjenih mogućnosti Excela i 248 ilustracija postupaka koji uvelike olakšavaju učenje na praktičan i inovativan način. Knjiga je napisana s ciljem da Vam pomogne u daljem usavršavanju Excela i kao nastavni materijal tijekom pohađanja naše Akademije.

Sadržaj Excel Academy:

Prenošenje oblikovanja – format painter, orijentacija teksta u ćeliji, brzi unos podataka, kreiranje tablice s filterom, filtriranje podataka, ubacivanje redova i stupaca, formatiranje ćelije, pronalazak više riječi i zamjena istih, ubacivane slika, ubacivanje dijagrama, kreiranje grafikona, zamrzavanje stupaca ili redaka, rad na više paralelnih dokumenata, izračun postotka – izračun postotaka po artiklu, mjesecu, kvartalu, relativno i apsolutno adresiranje, ugniježđeni VLOOKUP, ugniježđeni IF, kreiranje alarma uz određeni uvjet, Pivot tablice, Pivot grafikoni, stavljanje slika u komentare, opcija Flash Fill, kreirane liste i popisa, zaokruživanje vrijednosti koje nisu u rasponu, konsolidacija višestrukih tablica, kreiranje What If analize, kreiranje scenarija, predviđanje i prikaz vrijednosti, grupiranje višestrukih podataka, višestruko filtriranje podataka, osnovne makronaredbe, zamrzavanje određenog dijela ekrana, rad na više dokumenata, kreiranje vlastitih pravila, ”linkanje” određenih sheet-ova ili stranica, napredno kreiranje grafikona, ostali segmenti koje koristite u poslovanju te praktični zadaci koji se pojavljuju na testiranjima za posao.

U sklopu Akademija obrađuju se i sve funkcije: SUM (zbrajanje), MIN (minimalna vrijednost), MAX (maksimalna vrijednost), AVERAGE (prosjek), COUNT (prebrojavanje podataka), CONCATENATE (spajanje više ćelija u jednu), SUMIF (zbrajanje vrijednosti s istim kriterijima), COUNT IF (prebrojavanje vrijednosti s istim kriterijem), AVERAGEIF (prosjek vrijednosti s određenim kriterijem), TODAY (da se automatski svaki dan promijeni datum na današnji datum) i DAYS (izračun broja preostalih dana).

Nadalje, obrađivat će se funkcije IF funkcije (koristimo kada imamo određeni uvjet gdje želimo uspoređivati dvije vrijednosti), PMT – tekstualne funkcije te funkcije datuma i vremena.

Za dodatne informacije o sadržaju tečaja kliknite na web stranicu Numericusa.

Numericus Zagreb
Ul. grada Vukovara 271, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 9896 108
E-mail:
Web: http://www.numericus-zagreb.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
NUMERICUS ZAGREB j.d.o.o.
Ulica Republike Austrije 36, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate