[SPLITSKA RIVIJERA] 2 ili 5 noćenja s polupansionom za dvije osobe
u hotelu Krilo 3* uz gratis masažu ili saunu već od 1.399 kn!

Smještaj u sobi s balkonom i pogledom na more u mirnom mjestu Krila Jasenice, do 31.10.

Splitska rivijera 3* - 2 ili 5 noćenja s polupansionom za dvoje od 1.399 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Splitska rivijera 3* -39%
Splitska rivijera 3* -39% - slika 2
Splitska rivijera 3* -39% - slika 3
Splitska rivijera 3* -39% - slika 4
Splitska rivijera 3* -39% - slika 5
Splitska rivijera 3* -39% - slika 6
Splitska rivijera 3* -39% - slika 7
Splitska rivijera 3* -39% - slika 8
Splitska rivijera 3* -39% - slika 9
Splitska rivijera 3* -39% - slika 10
Splitska rivijera 3* -39% - slika 11
Splitska rivijera 3* -39% - slika 12
Splitska rivijera 3* -39% - slika 13
Splitska rivijera 3* -39% - slika 14
Splitska rivijera 3* -39% - slika 15
Splitska rivijera 3* -39% - slika 16
Splitska rivijera 3* -39% - slika 17
Splitska rivijera 3* -39% - slika 18
Splitska rivijera 3* -39% - slika 19
Splitska rivijera 3* -39% - slika 20
Splitska rivijera 3* -39% - slika 21
Splitska rivijera 3* -39% - slika 22
Splitska rivijera 3* -39% - slika 23
Splitska rivijera 3* -39% - slika 24
Splitska rivijera 3* -39% - slika 25
Splitska rivijera 3* -39% - slika 26
Splitska rivijera 3* -39% - slika 27
Splitska rivijera 3* -39% - slika 28
-39%

[SPLITSKA RIVIJERA] 2 ili 5 noćenja s polupansionom za dvije osobe
u hotelu Krilo 3* uz gratis masažu ili saunu već od 1.399 kn!

Smještaj u sobi s balkonom i pogledom na more u mirnom mjestu Krila Jasenice, do 31.10.

Splitska rivijera 3* - 2 ili 5 noćenja s polupansionom za dvoje od 1.399 kn!

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    - 2 ili 5 noćenja s polupansionom (doručak i večera) za 2 osobe u dvokrevetnoj sobi s balkonom i pogledom na more u Hotelu Krilo 3* u mediteranskom mjestu Krila Jesenice
    - uključeno piće uz prvu večeru (čaša pića po izboru; crno/bijelo vino, sok, mineralna, itd.)
    - piće dobrodošlice u sobi (šampanjac)
    - 30 minuta korištenja saune za oboje ili 20 minuta masaža za svaku osobu
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 2 noćenja s polupansionom za dvoje za 1.399 kn
    - 5 noćenja s polupansionom za dvoje za 3.299 kn
  • Rok iskoristivosti: 31.10.2019.
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Besplatan parking i WiFi
  • Udaljenost od plaže: 20 m
    Udaljenost od Splita: 17 km
  • Opremljenost soba: bračni krevet, klima, mini bar, satelitski TV, telefon, kupaonica s tuš kadom, sušilo za kosu i balkon
  • U hotelskom restoranu možete osjetiti duh Mediterana, duše pomoraca koji su popravljali svoje brodove i mreže i čekali idealno vrijeme za isplovljavanje na more kroz stoljeća. U hotelu, osim mediteranske kuhinje, možete uživati ​​u raznovrsnim europskim jelima, a gastronomska ponuda najboljih vina pridonijet će posebnom okusu jela
  • Pogledajte službeni video hotela koji će vas oduševiti :)
  • Boravišna pristojba:
    - odrasli: 0.80 €/osoba/dan
    - djeca 12 - 18 godina: 0.40 €/dijete/dan
    - djeca do 12 godina ne plaćaju boravišnu
  • Check in: od 14h
    Check out: do 12h
  • Dijete do 2 godine u krevetu s roditeljima ili u dječjem krevetiću gratis smještaj i polupansion
  • Smještaj djece starije od 2 godine i odraslih osoba moguć je samo u trokrevetnoj sobi uz nadoplatu 20 €/noć s doručkom (nadoplata za polupansion: djeca 3 - 7 god: 6 €/obrok, djeca 7 - 12 god: 9 €/obrok, djeca iznad 12 god: 15 €/obrok)
  • Hotel nema uvjete za prihvat kućnih ljubimaca
  • Sve dodatne informacije i pojašnjenja o nadoplatama možete saznati od hotela, na niže navedene kontakte
  • Prije kupovine potrebno je provjeriti raspoloživost termina na
    021 278 305, 091 3914 940
    ili putem maila [email protected], a odmah nakon kupovine isti rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48 sati ranije
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć.
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Hotel Krilo 3*

Hotel raspolaže s 3 jednokrevetne sobe, 5 dvokrevetnih i 9 trokrevetnih soba, s pogledom na more i privatnim a la carte restoranom. Nalazi se na samoj plaži, u centru malog dalmatinskog mjesta Krilo Jesenice, 14 km južno od Splita. Idealno mjesto za obiteljski odmor, mlađe i starije parove koji žele miran odmor.

Hotelski restoran nudi svakom gostu visoko kvalitetu hranu i pića, kao i bogati doručak i veliki izbor a la carte jela za večeru. Menu je osmišljen da zadovolji ukuse i zahtjeve svakog gosta, nudi razna mesna i riblja jela, jela s roštilja, raskošne salate i razne priloge. Veliku pažnju posvetili su modernom dizajnu restorana i kombinirali su ga s arhaičnom freskom.

U restoranu možete osjetiti duh Mediterana, duše pomoraca koji su popravljali svoje brodove i mreže i čekali idealno vrijeme za isplovljavanje na more kroz stoljeća. :)

U hotelu, osim mediteranske kuhinje, možete uživati ​​u raznovrsnim europskim jelima, a gastronomska ponuda najboljih vina pridonijet će posebnom okusu jela.



Krilo Jesenice

Ovo malo mjesto se nalazi u općini Dugi Rat. Stanovništvo se tu od davnina bavi turizmom i brodarstvom. Smješteno je svega 14 km od drugog po veličini grada u Hrvatskoj i jedne od najpoželjnijih destinacije na Jadranu-Split. 

Od velikih pješčanih plaža do malih, skrovitih šljunčanih uvala, od dugih plićaka idealnih za djecu do dubokog plavog otvaranja pred vama samo nekoliko metara od obale - Krilo Jesenice uistinu ima što ponuditi svima. 

Oni koji vole pješčane plaže nudeći sve vrste aktivnosti i zabave svakako će se odlučiti posjetiti kamp u središtu grada ili središnju gradsku plažu poznatu među mještanima kao Velika plaža na kojoj se može naći stotine turista uživajući u suncu i moru svaki dan ljeta.

Oni željni malo intimnijeg ambijenta i istinskog odmora i opuštanja neće imati problema birati između brojnih prekrasnih uvala u selima rivijere: Brzet, Nemira, Stanići, Lokva, Rogoznica, Medići, Marušići, Pisak. Gotovo svaki centimetar Rivijera Krilo Jesenice pogodna je za kupanje i pronalaženje savršene plaže. 

Hotel Krilo 3*
Poljička cesta Krilo 27, Krilo Jesenice, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 021 278 305 , 091 3914 940
E-mail:
Web: http://hotelkrilo.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
CRO-BIT d.o.o.
Imotska 28, Stobreč (Grad Split)

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata